Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko allasjumppa mummojen hommaa?

Vierailija
09.01.2012 |

Onko kukaan käynyt? Onko se tarkoitettu eläkeläisille vai onko siitä mitään hyötyä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkäsin niistä, missä sai juosta oikein kunnolla. TAi tehtiin vesijuoksuvöillä syvässä vedessä.

Ainiin, mutta av:n mukaanhan olen mummo. Eläkeläinen en, 40v.

Vierailija
2/7 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran viikossa mummojen seassa vetämässä vesijumpan täysillä. Mä en tykkää perinteisistä jumpista saleissa, vesi elementtinä on mukavampi. :)

Kyllä se on tehokasta, siinähän itse saa määritellä, että kuinka vauhdilla tekee. Mulla on vähän eri tahti kuin mummoilla. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen siis huomenna mummojen sekaan jumppaamaan. Samapa tuo, sitä paitsi. Ei mun itsetunto enää kärsi siitä, jos olenkin ainoa eri-ikäinen.

ap

Vierailija
4/7 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kävisit apinoiden keppijumpassa kaksi kertaa viikossa ajattele vain mikä hyöty siitä on sinulle itsellesi! Ja itse kokeneena täytyy sanoa, että niille vanhuksille on paljon helpompi puhua ja heillä on paremmat jutut kuin esimerkiksi jos kävisi "oman ikäisten" kanssa kuntosalilla. :D

Vierailija
5/7 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppisestä lähtien. Tuo tunti taisi olla nimeltään vesiaerobicciä, eikä ollut ihan vanhuksille suunnattu. Aika paljon voi itse vaikuttaa siihen, miten tehokkaasti liikkeet tekee.

Vierailija
6/7 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesi on hyvä vastus. Vesijumppa on armollisempaa nivelille, siksi se on iäkkäämpien suosiossa. Mutta se on tosi tehokasta kenelle vain.

Vierailija
7/7 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kannattaa verrata niitä, ja onhan ohjaajissakin aina eroja. Toiset vetää tehokkaamman jumpan kuin toiset...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan