Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuin usein miehesi sanomalla sanoo "minä rakastan sinua"?

Vierailija
09.01.2012 |

mun miehellä tuntuu olevan todella vaikeaa sanoilla ilmaista..aivan liian harvoin :/

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi sanoi eilen kun harrastettiin seksiä. :) sitä ennen pari päivää sitten kännissä. Ehkä kerran pari kuussa? Minä sanon useammin ja mies kyllä siihen tietenkin vastaa.

Vierailija
2/16 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ei sanonut koskaan, joten aluksi pidin nykyistä miestäni jotenkin pinnallisena ja hömppänä.

Nykyään tuntuu joka kerta yhtä mukavalta kuulla rakkaudentunnustus. Ja olen itsekin oppinut antamaan sellaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sano, kysyn että rakastatko sä mua yhtään ;)

Rakastaahan se, on rakastanut jo 12 vuotta.

Vierailija
4/16 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ilmassa mitään väsymystä, tai tympäännystä arkeen, niin yleensä joka päivä, ja kun sanoo, niin yleensä useamman kerran päivässä.

Itse en ikävä kyllä ole yhtä hyvä sanomaan, sanon tosi harvoin. Yritän väkisin sanoa välillä edes "minäkin sinua", mutta huonolla menestyksellä.

Vierailija
5/16 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ilta nukkumaan mennessä. oltiin riidelty tai ei:)

Vierailija
6/16 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten minäkin hänelle ja me molemmat yhteisille lapsillemme. Yllättävä kysymys.

Vierailija
7/16 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v naimisissa ja joskus nuorempana saattoi sanoa. nykyisin osoittaa vaan teoillaan mutta ei sanoilla.

Vierailija
8/16 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanooko siis mies aina ensin rakastavansa? Vai sanotko sinä? Vaikea uskoa, että joku mies joka päivä muistaisi sanoa tuota. Hmm.

Vierailija
9/16 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nähdä, soittaa tai laittaa viestiä jossa lukee että rakastaa.

Vierailija
10/16 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo että on tavallinen suomalainen mies, eikä pysty sellasia sanomaan. Itsenikin piti se väkisin opetella, ei tullut luonnostaan edes omalla lapselle, ei ollut tapana lapsuuden kodissakaan.

Vierailija
11/16 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehka pitaa taas opetella.

Vierailija
12/16 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se riittää, sanoo sen sellaisessa yhteydessä ja niin ihanasti, että sen kyllä uskoo todeksi. En tykkäisi sellaisesta jokapäiväisestä hokemisesta, johan siihen kyllästyisi.

Vierailija
13/16 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onnellisesti olemme olleet naimisissa jo lähes 30 v.

Vierailija
14/16 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina silloinkin "luontevasti". Siis jonkun yhteisen ihanan hetken jälkeen, kun ollaan naurettu itsemme kipeäksi, harrastettu seksiä, keskusteltu jostain tärkeästä aiheesta tms. Usein laittaa myös tekstaria/sähköpostia kesken päivän, joko asiakseen kertoakseen tuon, tai sitten viestin loppuun. ?

Vierailija
15/16 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä tuntuu olevan todella vaikeaa sanoilla ilmaista..aivan liian harvoin :/

Aika harvoin, mutta kun sanoo niin tiedän, että todella tarkoittaa sitä. Jos hokisi joka päivä rakastavansa, niin jotenkin koko sanalta menisi uskottavuus.

Vierailija
16/16 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kerran..ja lisäksi että olen todella kaunis, hyvä äiti tms..ja sanon hänelle myös joka päivä..se joka sanoi ettei haluaisi joka päivä kuulla niin taidat olla vaan kateellinen ;) ihana kuulla että joku rakastaa enemmän kuin mitään muuta ja arvostaa ja pitää kauniina :) ja lapsellemme sanotaan myös molemmat ihan joka päivä tottakai..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän