Hei ulkomailla reissanneet!
Olemme 5 henkinen perhe ja lähdössä lämpöiseen reissuun. Nyt pitäisi varata lento, mutta paljonkohan pitäisi varata kiloja matkatavaroille? Paljonko teillä on tavarat suunnilleen painaneet?
Kommentit (8)
..5 henkeä.
Jokaisella oma käsimatkatavara ja näidän lisäksi 2 matkalaukkua.
ÄLÄ OTA LIIKAA TAVARAA!!!
että onko hotlassa pesulapalvelu ja mitä se maksaa: joskus vain 2-3e koneellinen joten ei kannata ottaa enempi kuin ihan pakko
Se painaako laukku 32 vai 20 kg ei ole käytännössä mitään merkitystä, vedetään perässä
Miehen mielestä kaksi riittää, minun ei. Vaikea arvioida paljonko ne painaisi, kun ei olla ennen reissattu. t:viestin aloittaja
Miehen mielestä kaksi riittää, minun ei. Vaikea arvioida paljonko ne painaisi, kun ei olla ennen reissattu. t:viestin aloittaja
älä ota liikkaa rtavaraa,muista kuiteskin että ulkomailta tuodaan tuliaisia...on kiva kun on ylimäär laukku mukana!
Isommilla on isommat vaatteet, se vaikuttaa.
Ja siitä, miten monet kengät otatte mukaan, ne täyttää laukkuja. Jos haluatte vaikka vaeltaa maastossa, kunnon kengät on must.
Loppupeleissä jonkun kevyen paitapuseron huuhtaiseekin tarvittaessaa ja matkalta on myös kiva ostaa uutta. Tarvittaessa myös alusvaatteita voi pestä, mutta periaatteena mulla on ollut, että puhtaat ihoa vasten joka päivä, muita vaatteita sitten tarpeen mukaan (matka-ranta-iltaravintola-retkeily)
Meillä neljän hengen tavarat mahtuu hyvin kahteen isohkoon laukkuun, mutta ipanat on vielä pieniä.
Tässä kai joku halpalentoyhtiö kyseessä. Riippuu kuinka paljon haluatte tuoda tuliaisia. Jos takaisin päin tavarat ei tuplaannu veikkaisin, että 3 isoa matkalaukkua riittää eli 60kg.