Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säästäisitkö isoveljen sinisiä villahaalareita ym 5 v nuoremmalle pikkusiskolle?

Vierailija
09.01.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyviä ja nättejä ja mulla on paljon säilytystilaa niin säästäisin.

Vierailija
2/7 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viileässä puhtaina grippipusseissa ettei ötökät pääse syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai mä nyt ala SINISIÄ haalareita tytölle pukemaan! Jokuhan vois luulla sitä vaikka pojaksi jos ei ole tukka vielä ehtinyt kasvaa pitkäksi niinkuin tytöillä kuuluu olla.

Vierailija
4/7 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätähuimaava, kun oikakin vasta 5v

eli mitä väliä on minkä värisiä on haalarin alla olevat villavaatteet?

Vierailija
5/7 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat yleensä sitä vähemmän kuluvaa kausitavaraa, enkä jaksaisi taas lähteä niitä metsästämään kaiken maailman turuilta ja toreilta. ja kyllähän ne jotain maksaakin.

Vierailija
6/7 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys.

Vierailija
7/7 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säästin (ja säästän yhä) varmaankin yli puolet esikoisen vaatteista, vaikken vuosiin tiennyt tuleeko koskaan toista lasta. Ainakin meillä esikoiselle hankituista vauvan/pienen lapsen vaatteista suurin osa kävisi niin pojille kuin tytöillekin ja isommistakin osa. Ja villavaatteista kävisivät minusta ihan kaikki.

Meillä on pojilla 7 vuotta ikäeroa ja kyllä tyttökin olisi saanut pitää esim. juuri siniset villavaatteet (tosin meillä eivät kaikki villavaatteet ole suinkaan sinisiä, vaan joukossa on paljon esim. valkoisia/oransseja/kirjavia, tms. - joissain kirjavissa sukissa on jopa ihan pinkkejäkin raitoja mukana :)).

Se on mukavaa, kun voi kaupan sijaan mennä kellariin katsomaan, mitä vaatteita seuraavaksi voisi ottaa käyttöön. Mieluumin laitan rahaa lainanlyhennykseen, kuin ostan kaiken uutena.