Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko raskaana? Sis testikuvan

Vierailija
09.01.2012 |

Tein raskaustestin ja tältä testi näyttää. Itse näen himmeän viivan, tarkoittaako se positiivista? Tosi himmeä se on, menkat on myöhässä jo useamman päivän. Eikö sen pitäisi olla tummempi viiva, jos olen raskaana?

http://aijaa.com/000919327156

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekista ja Suomessa asun.

Mitäs, kun aamulla toisen merkkinen testi ei näyttänyt haaleaakaan viivaa? Voisiko olla niin, että tämä eilen tekemäni oli herkempää laatua, kuin tänään tekemäni. Tänään tein apteekin omalla testillä. Onko jollain ollut ensin haalea viiva ja sitten ei viivaa ollenkaan toisella testillä, mutta olisitte silti olleet lopulta raskaana?

Ap

Vierailija
2/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vuoto alkanut muutama päivä testaamisen jälkeen. Kyseessä ollut ns. "kemiallinen raskaus". En halua olla ilonpilaaja, mutta näin minulla. Siksi en ole enää uskaltanut iloita haaleista viivoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein testin jossa mieheni ja 2 ystävääni eivät nähneet viivaa. Minä näin kun sitä käänsin ja kun valo osui oikein :D No seuraavaksi ostin kalliin digitaali testin ja tein viellä varmuudeksi aamupissalla. Ruutuun ilmestyi heti sana RASKAANA ja htken tiimalasin pyörittyä tuli 2-3viikko eli raskaana oltiin vaikkei muut sitä uskoneet :D

Vierailija
4/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 raskaustestin kokemuksella luulisin...

Oletko jotenkin "alalla" vai ihan itse käyttänyt noin monta?

Vierailija
5/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin testailin haalean viivan, ja sitten vahvemman viivan toivossa tein uuden testin eikä viivaa enää tullutkaan, ei minkäänlaista. Vuoto alkoi muutaman päivän kuluttua, menkat oli n. viikon myöhässä. Varhainen km siis oli todennäköisesti :(

Vierailija
6/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö?

Juu, päivällä testi ei välttämättä reagoi (yöllä vessassa käy harvemmin yöllä niin pissassa enempi aamulla hormoneja) eli tulee virheellinen negatiivinen MUTTA jos testi näkee raskaushormoneja niin ei se niitä ilmoita värillä miten hyvin menee! Se on aina positiivinen tulos jos on haaleakin viiva!

Siinä sulle 9 höpönhöpöösi.

Vierailija
7/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tai vaan kastunut testimitta ja myöhästyneet kierrot.

VÄRI testissä EI KERRO hormoonimääriä!

Vierailija
8/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä korkeintaan viivan paikka mihin sen pitäsi tulla, itsekin saman näköisiä tehnyt ja en tosiaan ollut raskaana.

Vierailija
9/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiva näkyy. Itse tein saman merkkisellä testillä testin, enkä ollut raskaana eikä kyllä mitään viivan paikkaakaan näkynyt. Tesktissä kerrotaan, että haaleakin viiva tarkoittaa, että virtsassa on istukkahormonia, vai mikä se nimi nyt olikaan.

JOspa raskautesi on hyvin alkuvaiheessa. Tee testi vielä parin päiävn kuluttua uudelleen. Tsemppiä!

Vierailija
10/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli viivan näen minäkin. Raskaana ollaan ;)

Vierailija
11/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tosin tätä luokkaa ennen kk tehdyssä testissä. Kuitenkin testisi näyttää positiivista. Tee uudelleen testi esim. 5pv päästä. Onnea vielä.

Vierailija
12/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
13/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon testin olet ns. iltapissasta tehnyt, niin kyllä olet - onnea!

Kokeilepa aamuvirtsasta uudelleen, viiva on varmasti tummempi.

Vierailija
14/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae nyt kuitenkin huomenna joku kunnollinen testi. Eihän tommosesta tule kuin paha mieli. Onnea!

Vierailija
15/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se niissä pakkauksissakin lukee!

Testi ei siis laske niitä hormonimääriä ja sen perusteella näytä tummaa viivaa aamulla.

Olet raskaana, viiva näkyy.

Jos et usko niin soita neuvolaan ja kerro että testasit, tuli haalea positiivinen ja että voitko mennä sinne ilmaseen testiin, samalla voitte varata ekan ajan. Olen tehnyt näin.

Vierailija
16/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee parin päivän päästä uusi, mutta kyllä sinä raskaana olet! Onnea! tulee syysvauva!

Vierailija
17/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se testi sitä määrää laskekaan, mutta sitä hormonia nyt vaan on pissassa enemmän aamuisin jolloin viivakin yleensä tummempi.

Onnea ap! :)

Johan se niissä pakkauksissakin lukee!

Testi ei siis laske niitä hormonimääriä ja sen perusteella näytä tummaa viivaa aamulla.

Vierailija
18/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuva napattu netistä?

Vierailija
19/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiva siinä on ja viivan tummuudella ei ole merkitystä

Vierailija
20/35 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että noita ei ole suomalaisissa apteekeissa myynnissä tarkoittaa sitä, että niitä ei saisi mistään muualtakaan..?

Ikinä kuullut vaikkapa ulkomaisista nettikaupoista?

- ohis

kuva napattu netistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi