Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kävelytuoleista?

Vierailija
08.01.2012 |

Eli oliko niistä iloa lapselle, vai oliko vaan taas yksi iso muoviromu lattialla pyörimässä ja soittamassa hermoja raastavaa musiikkia? ;) Entä kuinka pitkä oli käyttöikä?

Mietin tässä ostamista, koska lapsi nousee tukea vasten ja häntä saa vahtia joka sekunti. Kävelytuolissa viihtyisi ehkä muutaman minuutin turvallisesti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole lapselle hyväksi.. näin sanoi fyssari kun olin luennolla..enkä kyllä omalle sellaista hankkisi samoin kuin en hyppykiikkuakaan

Vierailija
2/3 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole lapselle hyväksi.. näin sanoi fyssari kun olin luennolla..enkä kyllä omalle sellaista hankkisi samoin kuin en hyppykiikkuakaan

Jos lapsi pitää saada turvaan, niin leikkikehä tai pinnis on Paljon parempi vaihtoehto. Kun oppii kävelemään, niin tuo on tarpeeton. Kävelemään oppiminen kuitenkin voi tapahtua jo ensi viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolasta sanoivat ettei sellaista sitten kannata missään nimessä hankkia, että kävely viivästyy.

Ehkä vähän viivästyikin (1v 3kk opppi), koska ei ollut intoa yrittää kun pääsi tuolin kanssa kulkemaan.

Mutta kyllä lapsi nautti siinä tuolissa olosta, hihkui innosta kun näki että olen siihen laittamassa. Ja ennen kaikkea, minun kannaltani tosi kätevä. Helppo laittaa lapsi siihen, lapsi viihtyi ja oli helposti vahdittava. Matot vaan rullalle ja patterit musiikkihärpäkkeestä poi niin ei mitään meteliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän