Millaisen mopokasteen sait aikaan, kun seiskalle menit?
Kun itse menin, oli mopotus juuri kielletty. Edellisenä vuonna oli joku hukkunut mopokasteessa :(
Kommentit (11)
parsakaalipilttiä (mutta syljin sen kyllä pois).
Onneksi noita ei saa nykyään olla. Koulukiusattuna pelotti koko mopokaste hirmuisesti.
otti käsistä ja jaloista kiinni ja vei vessaan ja pää pönttöön. Ja hauskaa oli. Kun itse olin 8 tein saman taas yhdelle kaverilleni 7 luokalla. Opettajat katsoi vierestä ja naureskeli. Kukaan ei kärsinyt, ketään ei laitettu jälkiistuntoon.
paitsi naureskeleva ope puuttui.. Ihme kyllä ei ollut todellakaan niin kamalaa miltä kuulostaa. Ja vähän ehkä hiukset siel pytys käväsi, yöks.
aikaa tuosta onkin 19-v
Brrmm brrmm mulla on mopo mulla on mopo mutta mummolla on pyörä !
Ei meillä ollut mitääm mopo-kastetta.
Meitä nöyryytettiin kunnolla. Viikko tai kaksi piti kulkea koulussa jätesäkissä. Varsinaisena kastepäivänä uitettiin pilaantuneissa ruoka-aineissa, heitettiin kananmunilla, juoksutettiin pihamaalla yms. Seuraavana vuonna koko lysti sitten kiellettiinkin.
Mulla ei ollut mopokastetta ollenkaan, olin siitä paljon kuullut, mutta petyin, kun sitä ei sitten ollut. En tiedä miksi meidän koulussa tuota ei sitten ollut. Koulun yhteydessä toimivassa lukiossa oli sitten vähän vastaavanlainen setti lukion ekaluokkalaisille
Ei meidän yläasteella ollut tuollasta käytössä lainkaan.
Semmoisia tyyliin pitää syödä pojan haaravälistä banaani tai riisua vaatteita tai nuolla pojan vatsalta kermavaahtoa