Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suukotteletko lastasi??

Vierailija
08.01.2012 |

Siskoni ei ole ikinä suukotellut lapsiaan edes heidän poskilleen, koska se kuulemma levittää pöpöjä ja muutenkin se on hänen mielestään jotenkin "ällöä". Lapset ovat 7 ja 9 vuotiaat. Aika vähän olen muutenkin nähnyt varsinaista hellyyttä hänen ja lasten välillä. Siskoni ja mieheni eivät koskaan halaa ja suukottele lasten edessä.

Millaisen kuvan lapsi tästä saa? Lapsia ei ole kielletty osoittamasta hellyyttä, mutta kun nämä lapset ei edes osaisi sitä tehdä kun eivät ole sitä nähneet tai kokeneet edes tv:stä. Heillä ei saa lapset katsoa tv:tä, kuin viikonloppuaamuisin tv2 tulevia lastenohjelmia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en koskaan suulle. Halailen myös tietysti lapsia.

Vierailija
2/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en koskaan suulle. Halailen myös tietysti lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 5, 8 ja 10 v. Isoin ei enää oikein anna suukottaa, juuri ja juuri saan iltasuukon suikattua ja aamuisin kouluunlähtösuukon. Myös miehen kanssa suukotellaan lasten nähden.

Täytyy olla aika tunnekylmä ja negatiivinen luonne, jos pitää lasten suukottelua ällönä, sääliksi käy lapsia :(

Vierailija
4/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä halaillaan ja suukotellaan poskelle ja ostalle aina. Myös minä ja mies osoitamme hellyyttä toisillemme joka päivä lasten nähden.

Vierailija
5/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kovia pussaamaan takaisin ja nauttivat haleista ja pusuista. Vaikea olisi olla hellimättä näin.

Vierailija
6/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

9v poikaa en pusuttele enää julkisesti, koska se olisi noloa. Kodinseinien sisäpuolella hän hurisee onnest:)

Vierailija
7/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt heidän koskettelevan, paitsi kerran antavan toisilleen poskelle pusut kun toinen oli lähdössä johonkin matkalle. He eivät myöskään halailleet ikinä meitä lapsia, paitsi jos joku oli lähdössä juuri johonkin reissuun tms. Normaalisti ei. Olisi hyvin epäluonnollista halata isää vaikka syntymäpäivän kunniaksi, niin ikävältä kuin se kuulostaakin. Olen aina halunnut fyysisesti läheisemmät välit vanhempiini, mutta minkäs teet kun sellaisia ei ole koskaan ollut, ja mielestäni se on enemmän vanhemmista kuin lapsista kiinni.

Omassa parisuhteessani käyttäydyn aivan eri tavalla kuin vanhempani, janoan jatkuvaa läheisyyttä ja minusta on ihanaa suukotella ja halailla miestäni. Hyvillä mielin katselen myös, kun mies suukottelee ja kehuu lapsiaan milloin mistäkin. Itsekin pyrin suukottelemaan heitä aina silloin tällöin, että on lapsilla mukavampi olo, enkä halua siirtää kenellekään tuota oloa, ettei vanhempia/vanhemman puolisoa voisi vaikka halata.

Tavallaan olen vihainen vanhemmilleni tuosta koskettelemattomuudesta. Miksei voi halata omaa lastaan? Varmasti ainakin äitini on suukotellut ja halaillut meitä, kun olimme pieniä. Miksi se loppui? Miksei sitä vain voinut jatkaa? Tuliko meistä liian isoja, emmekö enää olleet tarpeeksi suloisia pikkutyttöjä? En ymmärrä, sillä muuten meillä on ihan läheiset välit.

Vierailija
8/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei suukoteltu lapsena, mutta halattiin kyllä ja ihan kunnollinen minusta on tullut. Itse kyllä suukottelen lapsiani, varsinkin niitä pienempiä.

Vierailija
9/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapset suukottaa mua. 14v poika ja 16v tyttökin juuri hiljan suukotti mua kiitokseksi ihan julkisella paikalla. Musta se on ihanaa.

Pieniä olen suukottanut suoraan sullekin. 1v on ihan mahdoton pusuttelija, lähettelee myös ahkeraan lentosuukoja kaupungilla ihmisille:)

Halataa myös paljon, kotona ja julkisesti.

Miehen kanssa edelleen halataan ja pussaillaan lasten nähden. Ja ihan julkisestikkin jos on tarve:)

Vierailija
10/10 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana taaperokin, 1v4kk on juuri oppinut "pussaamaan". Pussailee siskoaan ja veljeään myös tiuhaan.

Mutta mieheni ei ole koskaan nähnyt vanhempiensa osoittavan hellyyttä keskenään tai puusailevan ja silti mies on romattisempi ja enemmän hellyyttä osoittava kuin minä.