Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites täällä ei haukuta jo täysillä Laura Malmivaaraa, kun jätti syöpäsairaan miehensä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso voi muuttua melkoiseksi paskiaiseksi syövän myötä

Jos puoliso on ennen syöpää ollut paskiainen niin siitä voidaan syyttää geenejä ja kasvatusta. Kukaan ei varmaan vauvana ja lapsena ole jo paskiainen vaan hänestä tehdään sellainen!

Vierailija
22/27 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää varmaan olla aika teräshermo jos ei yhtään muutu paskiaseksi jos saa kuulla että ei esim. mahdollisesti elä enää ensi vuonna ja kärsii kivuista ja ihmisten hylkäämisestä jne. Mulla on ollut ei-vakavaa mutta ärsyttävää sairastelua ja jos olen vaikka tiuskinut, niin toiset sanovat, että no eihän se minun vikani ole, no ei olekaan mutta omaa turhautumistaan sitten kai purkaa toisiin. Ja erityisesti jos on kuolemanvakava sairaus niin onhan se aika shokki ja on varmaan hankala olla kuin ei mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoru blogeissaan ainakin uhrasi palstamillimetrejä tuon Akun edesottamuksille ja sympatiseerasi Lauraa täysin, joten ehkä sekin kertoo jotain. Ei vieraita naisia vonkaavaa pukkia tarvitse katsella, vaikka kuinka sairas olisi.

Vierailija
24/27 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi tupakoi? Itseaiheutettua sanoisin.

Vierailija
25/27 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te tiedä Pusankaan tapauksen taustoja, mutta silti jaksatte haukkua häntä. Eikä edes jättänyt sairasta vaimoaan, vaan kehtaa olla onnellinen uudessa suhteessaan. Hohhoijaa... Mutta tietysti asia on eri, kun jättäjä on nainen.

pidän ällöttävänä sen vuoksi että uuden puolison tultua kuvioon, Pusa alkoi jonkun ajan päästä puhumaan ettei edellinen liitto niin hyvä ollutkaan ja sen uuden kanssa on kaikki niiiiiiiiiin paljon paremmin. Sitä ennen olin pitänyt häntä fiksuna miehenä joka oli hyvä tuki sairaalle puolisolleen ja olin iloinen puolestaan kun löysi uuden onnen. Sitten kun alkoi päästelemään moisia aivopieruja suustaan niin....

Huh huh, olisi pitänyt suunsa kiinni.

Ja nykyinen suhde on se hänen elämänsä tärkein parisuhde? Ehkä vaikeuksia oli jo ennen sairastumista ja mistä sitä tietää, millaiseksi perhehelvetiksi se suhde muuttui sairastumisen jälkeen. Jos liitto ei ollut hyvä, niin miksei siitä saa puhua?

Vierailija
26/27 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoru blogeissaan ainakin uhrasi palstamillimetrejä tuon Akun edesottamuksille ja sympatiseerasi Lauraa täysin, joten ehkä sekin kertoo jotain. Ei vieraita naisia vonkaavaa pukkia tarvitse katsella, vaikka kuinka sairas olisi.

Vierailija
27/27 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset täällä syyllistää heti naista. Mä kyllä uskon tuohon Akun petturuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi