Minä en voisi kuvitellakaan eläväni suhteessa missä...
minua kohdeltaisiin epäkunnioittavasti tai ylenkatseellisesti. Riitoja tulee aina ja vaikka mistä asioista mutta jos kokisin vähäisintäkään nolaamista, ylenkatsetta, morkkaamista tai muuta niin suhde loppuisi aika nopeasti. En voisi kuvitellakaan rakastavani sellaista ihmistä. Olen vain huomannut että moni nainen sietää vuodesta toiseen vaikka mitä paskaa ja sitä en ymmärrä.
Kommentit (11)
Rakkaudesta, henkisestä puolesta saati kunnioituksesta ei tunnu olevan niin väliä.
Hämmentävää.
Olen huomannut että monella niistä naisista, joilla on kusipäämies, on jokin isompi motiivi pysyä suhteessa. Yleensä se on, ikävä kyllä, raha.
jotka jäävät sellaiseen suhteeseen. Ei kukaan ole koko ajan ilkeä, vaan luultavasti niitä hyviäkin hetkiä on joukossa. Ja varmaan on vaikeaa jättää ihminen, jota rakastaa ja joka on lasten isä.
Itse olen niin ehdoton, etten kestäisi esim. jatkuvaa henkistä tai fyysistä väkivaltaa tai sairaalloista mustasukkaisuutta. Siinä menisi raja.
se lähteminen ei kuitenkaan ole niin helppoa. Näitä tarinoita on varmaan aika paljon.
Seurasin kaverini lähdön tekemistä pitkään. En olisi ikinä ulospäin uskonut millainen kusipää se mies olikaan. Ja kun lopulta lähti niin teki sen lennosta, mies ei siinäkään vaiheessa vielä uskonut että se nainen hänet oikeasti jätti. Puolivuotta jälkeenkin päin nainen mietti että mitä jos palaisi kuitenkin takaisin. Onneksi ei enää palannut.
se lähteminen ei kuitenkaan ole niin helppoa. Näitä tarinoita on varmaan aika paljon.
Seurasin kaverini lähdön tekemistä pitkään. En olisi ikinä ulospäin uskonut millainen kusipää se mies olikaan. Ja kun lopulta lähti niin teki sen lennosta, mies ei siinäkään vaiheessa vielä uskonut että se nainen hänet oikeasti jätti. Puolivuotta jälkeenkin päin nainen mietti että mitä jos palaisi kuitenkin takaisin. Onneksi ei enää palannut.
Ottiko tuo nainen uuden miehen lennosta vai mitä tarkoitat? Mistä tietää ettei samaan paskaan lankea uudestaan? Ja kestääkö uusi suhde jos alkanut pettämisellä?
Meillä mies ilkeä mutta osaan itsekin jo olla. Miehellä parempi palkka ja on hyvä isä lapsille. Itse olen paljon alussa rahallisesti panostanut suhteeseen joten nyt minun vuoroni hyötyä, näin ajattelen. Ehkä joskus vielä kerään kimpsuni ja lähden lopullisesti jos meno vaan jatkuu.
Vaan sai asunnon alle viikossa, oli miehellensä sanonut että lähtee kun saa asunnon ja se järjestyikin lähes lennossa. Otti lapset mukaan ja muutti. Mies väitti vielä laatikoitakin pakatessa että tulee kuitenkin takaisin seuraavalla viikolla. Tällä pariskunnalla tilanne oli mennyt siihen että mies oli haukkumisen yms. lisäksi nakkelemaan tavaroita seinille raivotessaan. Seuraava askel olisi varmaan ollut naisen nakkominen.
Nyt kaksi vuotta eron jälkeen on alkanut seursutelemaan.
Ottiko tuo nainen uuden miehen lennosta vai mitä tarkoitat? Mistä tietää ettei samaan paskaan lankea uudestaan? Ja kestääkö uusi suhde jos alkanut pettämisellä?
Meillä mies ilkeä mutta osaan itsekin jo olla. Miehellä parempi palkka ja on hyvä isä lapsille. Itse olen paljon alussa rahallisesti panostanut suhteeseen joten nyt minun vuoroni hyötyä, näin ajattelen. Ehkä joskus vielä kerään kimpsuni ja lähden lopullisesti jos meno vaan jatkuu.
henkistä meillä on kyllä ja mies on pari kertaa särkenyt jotain ja ollut kovakourainen lapsille ja koiralle. väkivaltaisessa suhteessa ollut ja eroon päässyt ystäväni on huolisaan, itse on osaa olla.
Vaan sai asunnon alle viikossa, oli miehellensä sanonut että lähtee kun saa asunnon ja se järjestyikin lähes lennossa. Otti lapset mukaan ja muutti. Mies väitti vielä laatikoitakin pakatessa että tulee kuitenkin takaisin seuraavalla viikolla. Tällä pariskunnalla tilanne oli mennyt siihen että mies oli haukkumisen yms. lisäksi nakkelemaan tavaroita seinille raivotessaan. Seuraava askel olisi varmaan ollut naisen nakkominen.
Nyt kaksi vuotta eron jälkeen on alkanut seursutelemaan.
Toivottavasti onnistuu tällä kertaa ja mies kunnollinen! Meillä lähinnä välinpitämättömyyttä minua kohtaan. Riidoissa toisen mitätöimistä ja haukkumista ja pitää aina sanoa viimeinen sana. Ei kuitenkaan juo tai lyö. Henkistä lähinnä. Lapsille on tosiaan todella kiltti ja hyvä isä. On myös sellainen että ei kotona arjessa paljon näy. Joko nukkuu vk-loppuisin tai viikolla on töissä myöhään.
t:7
henkistä meillä on kyllä ja mies on pari kertaa särkenyt jotain ja ollut kovakourainen lapsille ja koiralle. väkivaltaisessa suhteessa ollut ja eroon päässyt ystäväni on huolisaan, itse on osaa olla.
Mutta mihinkä hän tavoistaan pääsisi jos ei opi? Jos ärsytät enempi vaan niin voi vielä lyödäkin sinua. =(
t:7
Mutta jos ensin on ollut mitätöintiä, haukkumista ja nälvimistä. Sen jälkeen alkaa lentelemään tavara ja esim. ruokapöytä on lentänyt lattiaan haljeten, en ihmettelisi että seuraava askel olisi se nainen.
täällä.ajattelen ihan samalla tavalla ja ihmettelenkin aina et miten suhde kestäny jo 6 vuotta, tais vaan osua oikea mies kohdalle :)