Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riehuin kännissä.

Vierailija
07.01.2012 |

Mies läpsäytti kämmenellä keskelle päätä. Oli sitä, ennen kantanut minut useampaan otteeseen toiseen huoneeseen.

Mitäs teen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se sinun riehumisesi sitten käytännössä tarkoittaa, eli mitä teit?

Jos haluat, niin voit toki ilmoittaa miehesi läpsäyttämisestä ja kantelusta poliisille.

Vierailija
2/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoin omalla käytöksellä miehen rajoja. En lopettanut riehumistani. Kantaminen ei ollut retuuttamista tai vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en jotenkaan osaa kokea, että mua olisi lyöty tai, että olen syytön uhri. Taisin ajaa miehen seinään.

Vierailija
4/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain, että kun sanotaan, että pitäisi erota, jos lyö kerrankin. Ja miksi en koe, että mua ois pahoinpidelty? Oonko ihan outo? On sellainen olo, että itse aloitin.

Vierailija
5/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole kyse pahoinpitelystä, jos itse provosoit niin räikeästi. Kyllä molempien pitää osata suhteessa käyttäytyä. Eri asia olisi, jos mies olisi läppäissyt sua ihan ilman syytä tms.

Unohda koko juttu ja käyttäydy jatkossa paremmin itsekin. :)

Vierailija
6/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies läpsäytti kämmenellä keskelle päätä. Oli sitä, ennen kantanut minut useampaan otteeseen toiseen huoneeseen. Mitäs teen?

Vierailija
7/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies läpsäytti kämmenellä keskelle päätä. Oli sitä, ennen kantanut minut useampaan otteeseen toiseen huoneeseen. Mitäs teen?

Meen alkosta joskus tosi sekaisin ja alan elämään omia sisäisiä ahdistuksiani. Lopetan viinanjuonnin ja hoidan pääni kuntoon.

Vierailija
8/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti teillä ei ole lapsia. Mikäli on, lastensuojeluilmoitus pikapikaa jonkun lähipiirin taholta.

Vierailija
9/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti teillä ei ole lapsia. Mikäli on, lastensuojeluilmoitus pikapikaa jonkun lähipiirin taholta.

Nyt pystyn näkeen tapahtuneen oikeissa mittasuhteissa.

Vierailija
10/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymällä naamalle, niin mitä se käytännössä tarkoittaa? Koskitko miestä, menitkö sentin päähän kasvoista huutamaan vai miten koit hyppiväsi miehen naamalle?

Jos tuo oli ainoa kerta ja teillä ei muuten ole väkivaltaa (seksuaalista väkivaltaa, tönimistä, läimäyttelyä, kontrollointia, mustasukkaisuutta jne.), niin voisitte keskustella asiasta ja luvata toisillenne lopettaa noin provosoivan riitelyn. Ja vähentäkää alkoholia.

Vierailija
11/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käymällä naamalle, niin mitä se käytännössä tarkoittaa? Koskitko miestä, menitkö sentin päähän kasvoista huutamaan vai miten koit hyppiväsi miehen naamalle?

Jos tuo oli ainoa kerta ja teillä ei muuten ole väkivaltaa (seksuaalista väkivaltaa, tönimistä, läimäyttelyä, kontrollointia, mustasukkaisuutta jne.), niin voisitte keskustella asiasta ja luvata toisillenne lopettaa noin provosoivan riitelyn. Ja vähentäkää alkoholia.

Ei ole aiemmin ollut minkäänlaista kajoamista tai muita väkivallan muotoja. Asiasta ollaan keskusteltu. Olen huolissani siitä, että mies ei voi antaa itselleen anteeksi. On niin moraalinen ihminen.

Vierailija
12/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähennä alkoa. Meillä tuo toimii kanssa, siis mies ottaa pullon pois ja käskee nukkumaan tms. Kyseessä on huono humalansietokyky, ei siis osaa käyttäytyä ja ottaa nokkiinsa pienestä. Kyseessä ei ole väkivalta tms. vaikka ketään ei saisi koskaan lyödä. Sulle ei vain mennyt perille. Ja jos jo rähjää, on siinä kunnossa, että parasta antaa olla. Kun ottaa todella harvoin, voi mennä niin överiksi välillä,ja huomioi se, että alkoholisietokykynne voivat olla todella erit miehen kanssa.

Vierailija
13/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne auttavat mua näkeen tapahtuneen oikeassa perspektiivissä. Mun pitää lopettaa alko kokonaan, koska en osaa vähentää juomista...tulee turhan usein övereitä.

Vierailija
14/22 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutun yön jälkeen olen alkanut miettiä, että voinko päästä tästä yli. En muista tapahtumia kovin tarkkaan. Mies sanoi, että halusi minun tokenevan. Koki ettei saanut minua rauhoittumaan. Jotenkin ymmärrän, mutta silti...eikö kiinnipitäminen tai rauhoittelu olisi tehonnut paremmin?

Yleensä, normaalissa olotilassani selvinpäin, olen riitatilanteissa lähinnä hätääntynyt ja ahdistunut. SIlloin kaipaan syliä ja sitä, että toinen sanoo välittävänsä ja rauhoittelee. En koe olevani pohjimmiltani aggressiivinen.

Siksi en ymmärrä, että minun oma käytökseni voisi olla uhkaavaa koskaan.

Vierailija
15/22 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen käytökseen, koska se ei sinänsä kuulosta kovin pahalta, jos oma käytöksesi on oikeasti ollut noin pahaa. Kuka tahansa yrittäisi puolustautua jotenkin, jos toinen riehuu ja tulee tosiaan liian lähelle.

Alkoholinkäyttö pitäisi oikeasti lopettaa kokonaan, ja toivottavasti teillä ei ollut lapsia tuossa mukana, kuulostaa oikeasti aika rajulta.

Minusta siis sinun on ihan turha syyttää miestäsi mistään.

Vierailija
16/22 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toivottavasti lapsia ei ollut paikalla. Nyt kun ap tiedostat ongelmasi eli alko ei sulle sovi, kun muutut agressiiviseksi, niin jätä juominen kokonaan.

Olet varmasti ollut ärsyttävä miehesi mielestä ja pakkohan hänen jotain oli tehdä.

Ristiriitaista käytöstä hakea hyväksyntää ja huolenpitoa riehumisen avulla. Aikuiselle siis.

Vierailija
17/22 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko myötätuntoa sille, kuinka mies kohteli sinua. Niin tuon voisi tulkita. Vai apua riehumisen estolle.

i]Mies läpsäytti kämmenellä keskelle päätä. Oli sitä, ennen kantanut minut useampaan otteeseen toiseen huoneeseen.

Mitäs teen?

[/quote]

Vierailija
18/22 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toivottavasti lapsia ei ollut paikalla. Nyt kun ap tiedostat ongelmasi eli alko ei sulle sovi, kun muutut agressiiviseksi, niin jätä juominen kokonaan.

Olet varmasti ollut ärsyttävä miehesi mielestä ja pakkohan hänen jotain oli tehdä.

Ristiriitaista käytöstä hakea hyväksyntää ja huolenpitoa riehumisen avulla. Aikuiselle siis.

Tiedän, että en ole ihan tasapainossa. Mut on pahoinpidelty tosi pahasti nuoruuden suhteessa. Se on jättänyt turvattomuuden ja epäluottamuksen miehiin. Kait testaan tiedostamattani sitä, voiko toiseen luottaa.

Lapsia ei ollut paikalla.

Vierailija
19/22 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko myötätuntoa sille, kuinka mies kohteli sinua. Niin tuon voisi tulkita. Vai apua riehumisen estolle.

i]Mies läpsäytti kämmenellä keskelle päätä. Oli sitä, ennen kantanut minut useampaan otteeseen toiseen huoneeseen.

Mitäs teen?

En luota pelkästään omaan tulkintaani.

Vierailija
20/22 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika. Minusta sinun kannattaisi hakeutua terapiaan, ja selvittää se tapahtuma, ja pyytää mieheltäsi kunnolla anteeksi, ja oikeasti tehdä päätös, että et enää käytä alkoholia. Voithan pyytää miehesi mukaan tähän, jotta hän oikeasti voisi osoittaa sinulle tukea. Riehumisen sietäminen ei ole mikään kohtuullinen vaatimus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä