Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvakorut vauvalle

Vierailija
15.01.2012 |

Tietääkö kukaan missä Tampereella laitettaisiin myös vauvalle korvakoruja???paikan tulisi ehdottomasti olla sellainen missä on ennenkin vauvoille laitettu...

Kiitokset :)

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan missä Tampereella laitettaisiin myös vauvalle korvakoruja???paikan tulisi ehdottomasti olla sellainen missä on ennenkin vauvoille laitettu...

Kiitokset :)

Kulta rovolla laitetaan ainakin alle vuoden ikäisille

Vierailija
2/27 |
20.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuhun roikkumaan. Repesi koko korvanlehti halki. Voisitko odotaa vielä. Toi on niin mannea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä; onneksi et elä minun kulttuurissani. Sinä suljet silmäsi, muut ovat avarakatseisempia.

Vierailija
4/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, missä korvakorut voi laittaa vauvalle Turun seudulla?

Tiedän, että asia aiheuttaa närää ja monenlaisia mielipiteitä. Tyttäreni osalta asia on kuitenkin mietitty, harkittu ja päätetty. Nyt haluaisin vain tietää, missä kovakorut voi laittaa.

Kiitos.

5/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei tarvi ravata ympäriinsä.

Yksi av:n vakikäyttäjä vaan

Vierailija
6/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ei tarvi ravata ympäriinsä.

Eikä jatkaa tätä eettistä köydenvetoa täällä. :)

Uskoisin, että kyllä niitä laitetaan. Meitä muualta tulleita on Suomessa jo niin paljon, että ei sen luulisi olevan enää niin kummallinen asia... Vaikka siltä se vähän vaikuttaakin. :P

Vierailija
7/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten paljon vauva kärsii, koko ajan hipelöi korviaan, onhan niissä jotain ylimääräistä, tulehdusalttiit ym.

Tämä maapallo sisältää paljon sellaista hullua jolle haluaisin tehdä jotain muutosta, yksi ihminen ei siihen pysty.

Mutta suljen silmäni tällaiselta, ja toivon, että vauva ei kärsi!!

Kärsivät ihan hirveesti!!!! Kaatumistakkn on itketty pidempään. Se oli minuutissa ohi. Eivät ole niitä hipelöineet, eivät omiaan eikä toisen. Painivat ja kiipeilevät toistensa päällä ja koskaan ole korvikset jäänyt mihinkään kiinni. Ei tulehtunut jne.

Vierailija
8/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on äidillä järkeä laittaa vauvalle korvikset,jotta saa hyvän oman tunnon,kun taitaa tuo itsetunto olla aika heikoilla kantimilla ja näin nostattaa sitä vauvan kustannuksella.

Vierailija
9/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin puolivuotiselleni reijät nuppineulalla. Kyllähän sitä itkua ja verta jonkin verran tuli, mutta kun tikkaria imi tarpeeksi niin johan hiljeni. Nyt on hienot kultakorut korvissa, eikä ole leikkien tielle tulleet.

Vierailija
10/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme ole näköetäisyydellä, onneksi!

Vierailija
11/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä äidin heikolla itsetunnolla on tämän asian kanssa?

Luulen asian olevan toisin. Minulla on niin hyvä itsetunto, että kykenen tekemään omat päätökseni, vaikka valtaväestö kokeekin sen omituiseksi.

on äidillä järkeä laittaa vauvalle korvikset,jotta saa hyvän oman tunnon,kun taitaa tuo itsetunto olla aika heikoilla kantimilla ja näin nostattaa sitä vauvan kustannuksella.

Minä en lähtisi laittamaan reikiä itse, vaan nimenomaan olen kysellyt, jos joku tietäisi alan ammattilaisesta, joka voisi korvakorut laittaa. Voin myös odottaa tyttäreni pari ensimmäistä kuukautta, jos Suomessa korvien lävistys ei onnistu. Toisessa kotimaassamme kun lävistys onnistuu terveyskeskuksessa tai apteekissa ilman moista älämölöä.

Vierailija
12/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme ole näköetäisyydellä, onneksi!

Tämä on kai minulle osoitettu viesti? Mitä sitten jos olisimme näköetäisyydellä?

Olen kysellyt, mielestäni ihan asiallisesti, missä voin laittaa korvakorut tyttärelleni. Olen selittänyt jopa miksi olen päätynyt ratkaisuuni, vaikka en koe sen olevan tarpeellista. En tee mitään laitonta enkä koe myöskään tuottavani harmia kenellekään.

En ymmärrä, miksi erilaisuutta on niin vaikea hyväksyä, vaikka kyse olisi niinkin pienestä asiasta kuin korvakorut.

Vierailija
13/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin jo totesin, että minulla ei ole kiinnostusta minkäänlaiseen eettiseen/moraaliseen köydenvetoon täällä. Kyse ei ollut siitä, mitä mieltä ihmiset ovat korvakoruista, vaan siitä, missä ne voi laitattaa.

Vierailija
14/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin jo totesin, että minulla ei ole kiinnostusta minkäänlaiseen eettiseen/moraaliseen köydenvetoon täällä. Kyse ei ollut siitä, mitä mieltä ihmiset ovat korvakoruista, vaan siitä, missä ne voi laitattaa.

Oletan, että palstan luonne on Latinankin tiedossa sen verran, että jo aloitusta tehdessäsi tajusit, että kommentteja tulet saamaan. Ja ihan ansaitusti, mielestäni.

Vierailija
15/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että palstan luonne on Latinankin tiedossa sen verran, että jo aloitusta tehdessäsi tajusit, että kommentteja tulet saamaan. Ja ihan ansaitusti, mielestäni.

Palstan luonne oli ja on tiedossani. Olen jopa vähän yllätynyt -positiivisesti- että en ole pahempaa haukkumista saanut...

Kommentteja en vierasta, vaan sitä, että ihmiset haluavat välttämättä tuputtaa mielipiteitään, vaikka kyllähän ne jo tiedetään. On myös outoa, miten monille on vaikeaa puolustaa omaa mielipidettään muita haukkumatta...

Mutta olet oikeassa; sana on vapaa. Sitä vartenhan tämä palsta täällä on.

Vierailija
16/27 |
15.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään.

Vierailija
17/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuhun roikkumaan. Repesi koko korvanlehti halki. Voisitko odotaa vielä. Toi on niin mannea.

Vauvaikäinen tuskin kiipeää puuhun. Monessa perheessä korvakorut ovat kulttuurisidonnainen juttu ja suuressa osassa Euroopankin maita ne on tapana laittaa tyttölapselle vastasyntyneenä.

Vierailija
18/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku missä voi laittaa korvakorut vauvalle (1kk) Turun seudulla?

19/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on niin söpöjä minikorvineen etten ymmärrä miksi niihin pitää saada korut?

Vai onko teillä joku sellainen kulttuuri missä ne on tytön merkkinä?

Yksi av:n vakikäyttäjä vaan

Vierailija
20/27 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on niin söpöjä minikorvineen etten ymmärrä miksi niihin pitää saada korut?

Vai onko teillä joku sellainen kulttuuri missä ne on tytön merkkinä?

Kyllä, se on tytön merkkinä monessakin kulttuurissa. Kovin kauas ei tarvi Suomesta mennä huomatakseen sen.

Ympärileikkaus on selkeästi naisen ja naiseuden alistamista, jossa tehdään pysyviä vammoja. Ei siis missään tapauksessa rinnastettavissa korvakoruihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi