Huomaatko olossasi muutosta, jos juot energiajuomaa?
Kommentit (8)
ihan kuin limua jois, enemmän kahvikupillinenkin virkistää. en siis juokaan enää energiajuomia, alkuaikoina maistoin ja kun uusia tulee, kokeilen.
Väsymys katoaa, menen yleensä vähän ylikierroksille, en pysty keskittymään mihinkään, kädet tärisevät ja ahdistaa hieman. Saatan saada myös rytmihäiriöitä.
ellen ole todella, todella väsynyt. Esim. synnytyksen jälkeen energiajuoma oli ihanaa, ja oikein tunsin kun energia alkoi taas kohista suonissa.
Sellaiseen normioloon en huomaa sen enempää eroa kuin jos cokista joisin, eli lähinnä että on vähemmän jano ja ehkä aavistuksen parempi mieli.
Väsymys katoaa, menen yleensä vähän ylikierroksille, en pysty keskittymään mihinkään, kädet tärisevät ja ahdistaa hieman. Saatan saada myös rytmihäiriöitä.
Olen siis jossain määrin kofeiiniherkkä, lisäksi kofeiini suurissa määrin kerralla nautittuna laukaisee minulla paniikki- ja ahdisturoireita.
Silmät "avautuvat" siis tuntuvat että ovat oikein auki ja jaksan todella hyvin, ei haukotuta koko päivää.
Juon pari pulloa viikossa kun olen väsynyt ja ei huvita tarttua mihinkään hommaan.Sen avulla jaksan.
Väsymys katoaa, menen yleensä vähän ylikierroksille, en pysty keskittymään mihinkään, kädet tärisevät ja ahdistaa hieman. .
mutta olen lukenut että vastaa kupillista kahvia, ja niillä muilla aineilla mitä niissä on, ei ole mitään vaikutusta oikeasti, joten siis ei taida olla mitään vaikutusta muhun.
saattaisi kyllä piristää kotiäidin väsypäivää?