Naapurin puu on nyt n, puoltoista viikkoa lojunut meidän pihalla.
Vituttaa! Kohta mä haen moottorisahan ja pilkon sen itse kappalaisiksi ja omiksi polttopuiksi kun ei helvetti itse tee asian eteen mitään.
Kommentit (29)
Mikset sano nätisti että siirtäiskö sen koska alkaa häiritsemään? Tarviiko päkistä partaansa ja täällä palsltalla siitä marista? Naapurille viestiä jos et naamatusten kehtaa: sun puu on unohtunut mun pihalle, milloin ajattelit siirtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puu kuuluu aina sille jonka puolelta kaatui, jos kaatui rajan yli tiedän tontille niin ensisijaisesti ilmoitat siitä naapurille ja kysyt poistaako hän itse puunsa vai poistaako se jonka puolelle kaatui. Jos kaatui teidän puolelle, etkä saa naapuria kiinni, voit itse katkaista teidän puolelle tulevan osan poikki ja siirtää sen naapurin puolelle mihin kuuluukin, mutta puuta et saa itsellesi varastaa.
Luuletko todella että puu on samassa paikassa vielä 12 vuoden jälkeen?
Nyt on taidettu katsoa vähän liikaa taru sormusten herrastaa
Vähästäpä saadaan riita aikaan naapurin kanssa. Vaikka onhan niitä hankalia tapauksia, ja kaunaisia naapureita riittämiin varsinkin tiheään asutuilla omakotialueilla. Näitä kun harmittaa kovasti jo se vihatun naapurin liikkuminenkin aivan omalla pihallaan arkiaskareissa.
Ilmoita naapurille pilkkovasi puun vkl itsellesi jos ei poista sitä tontiltasi heti.
Tuostahan voisi tulla vaikka samanlainen taistelu kuin Akulla ja Tulpulla, ja menee hankalaksi.
Mene mainitsemaan sekä kysymään asiasta. Kertoisit olevan pihallasi ja mainitse, että teetät polttopuita siitä itsellesi, jos eivät välitä puusta.
eiköhän tuo jo aika lahonnut ole 12v jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mene mainitsemaan sekä kysymään asiasta. Kertoisit olevan pihallasi ja mainitse, että teetät polttopuita siitä itsellesi, jos eivät välitä puusta.
Toki voisivat poistaa puun itse sieltä.
Viime syksynä tulin yksi ilta kotia ja ihmettelin miksi näkymä pihassa oli jotenkin erilainen. Sitten tajusin, että tontin kulmasta on kadonnut puu! Siellähän se vanha raita makasi pitkällään naapurin tontilla. Puu ei ollut pahassa paikassa, naapurin vajan takana. Satoi vettä ja seuraavana päivänä oli pitkä työpäivä. Laitoin heti naapurille viestiä, että puu nurin, valitettavasti ehditään hoitamaan se pois vasta ylihuomenna. Naapuri ei vastannut mitään, mutta oli seuraavana päivä nirhannut jollain käsisahalla puusta oksia irti ja yrittänyt runkoakin katki. Seuraavana päivä kävin sitten pätkimässä puun moottorisahalla ja lakaisin vielä roskatkin pois naapurin tontilta.