VITUTTAA veljeni vaimo!
Tekisi mieli soittaa ja sanoa pari valittua sanaa. Mutta taidanpa olla asian yläpuolella ja jättää väliin!!!
Kommentit (8)
Vedä pullo kossua ja ANNA MENNÄ!!!! kaikki ulos, kaiki paskat ja lopuks hakkaa siltä paskat ulos!!! Pää siniseks!! Rupi.
Ärsyttää oikeasti tosi paljon. Vittu mikä se on mun perheen tilannetta analysoimaan kun ei todellakaan tiedä asioista. Mukamas yksi lapsi vaikka lapsia on kolme jne. AAARGGGH!
Vaika todellisuudessa ei todellakaan tunne minua. Mutta loppujen lopuksi tunne on molemmin puolinen. Ollaan ihan erilaisia persoonia.
Eli kaksi on mennyt kesken vai?
Jos ne on menneet kesken ennen 20 rv. Ei niitä kaikki laske lapsiksi.
Jos olet synnyttänyt kaksi kuollutta lasta tai kaksoset teillä on kolme lasta mutta, vain yksi elossa oleva.
vai oletko saanut keskenmenon viikolla 6 ja 8 ja sun mielestä ne olis lapsia Kerro. lisää että voidaan haukkua joko sut tai miehesi veljen vaimo..
Teillä on vain yksi lapsi, se yhteinen.
Jos miehelläsi on lapsia edellisestä liitostaan tai mistä lie ne on MIEHEN LAPSIA EI SUN VAIKKA KUINkA NIITÄ YHDESSSÄ KASVATETTAISITTE.
Mitä vittua valitat , mitäs otit miehen kenellä jo oli lapsia.
olisit aloittanut lapsensaantisi säkin puhtaaltga pöydältä lapsettoman mieh kanssa.
KATO EI TULISI NÄITÄ/NIITÄ UUSPERHEEN ONGELMIA.
Mähän kuule nauran sulle ja olen todella vahingoniloinen.
jhahhahahhhhahahhahhaaaaahhhaaaahhahahahahahaaahaaaaaaaahahahaahahahahahahaahhaahhahhhahahahaaha
haahhaah
Mutta jos hän sanoo minulle että teitä on kaksi työssä käyvää aikuista ja vain yksi lapsi josta huolehtia niin mielestäni hän on väärässä. Koska osallistumme mitä suurimmassa märin mieheni vanhempien lasten elämään rahallisesti joka ikinen kuukausi.
AAARGGH kun ärsyttää. Ja varmasti hoksaa tämän viestin kirjoittajan, joten voisin kertoa samalla koko jutun. Mutta eipä taida surffailla näilä sivuilla.
toisaalta saanpahan ärsytykseni kohdisteetua muualle! :)
Kun veljeni on tehnyt perinteiset. Mutta en vähään aikaan, en todellakaan.