Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopimattomat ehdotukset pinoon!

Vierailija
06.01.2012 |

Minun mies ei usko, että naiset saavat kuulla kaikenlaisia törkeyksiä, kun muita miehiä ei ole kuulolla. Listatkaas tähän ketjuun omat kokemuksenne.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei ehdotella limaisia "kahden kesken".

Ap

Vierailija
2/22 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee niin usein, etten muista kaikkea. Mutta kyllä niitä tulee, ihan miehen kavereista alkaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minulle tarjottiin puhelimessa vaatimuksiini aivan "liian hyvää" asuntoa. Hinnasta kuulemma voitaisiin sopia. Kun esitin tyhmää, niin mies sai kakaistua, että jos luonnossa voisin maksaa. HYI.

Sama äijä soitti vielä puoli vuotta myöhemminkin (tunnistin äänen heti) ja olisi halunnut muuten vain jutella...

Vierailija
4/22 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävelin keskellä päivää kaupungilla ja joku huusi "vau, mitkä tissit"! En myöskään tykännyt, kun joku tyyppi liimautui baarista lähtiessä kiinni ja alkoi kysellä, mihin olemme menossa ja kun minulla taitaisi olla jotain tarjottavaa mitä vaimollaan ei ole.

Vierailija
5/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 27-vuotias, parikymppisenä ehdotuksia tuli kaikista eniten. Olen aika tavallisen näköinen, hoikkavartinen, ei mitkään isot rinnat (a- tai b-kuppi) enkä pukeudu huomiota herättävästi, esim en ikinä käytä hameita tai saapikkaita. Tämä siis siltä varalta että joku vielä luulee että naiset voisivat itse vaikuttaa saamiinsa ehdotuksiin.

Joskus ollessani iltalenkillä (päällä toppaliivi ja verkkarit...) ohi ajoi pari nuorta poikaa pyörällä ja toinen tarrasi perseeseeni kiinni.

Kerran olin asuntovälittäjän kyydissä matkalla katsomaan vuokra-asuntoa hieman huonompien yhteyksien päässä. Autossa tullessamme asunnolta välittäjä laittoi mitään sanomatta kätensä reidelleni.

Toisen kerran etsiessäni asuntoa (ilmoitus nettipalstalla) sain soiton jossa asunnontarjoaja soitti nimettömänä ja ehdotti että voisin maksaa osan vuokrasta luonnossa.

Olin joskus kaljakuppilassa parilla tuopilla ystäväni kanssa ja poikkesin vessassa pissalla. Tullessani ulos minut pysäytti iljettävän oloinen tosi vanha mies (olin itse 20-jotain, hän ehkä kuusikymppinen) joka vihjailevaan sävyyn tivasi, olinko "muistanut pyyhkiä sen viimeisenkin kyyneleen sieltä suurimmasta silmästä". Oksettava tapaus.

Nämä nyt päällimmäisiä. Odotan jo sitä aikaa että olen 60-vuotias ja saan normaalit ihmisoikeudet eli kukaan ei ahdistele kaduilla. Vielä yli kolkyt hikistä vuotta lusittavana.

Vierailija
6/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan jo sitä aikaa että olen 60-vuotias ja saan normaalit ihmisoikeudet eli kukaan ei ahdistele kaduilla. Vielä yli kolkyt hikistä vuotta lusittavana.

Aikaa rintojenpienennysleikkauksen jälkeen... Kun olen vihdoinkin harmaa hiirulainen, joka hukkuu massaan kokonaan, tissejään myöten.

6

Vierailija
7/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliittoa. Pelastyin hirveasti, menin paniikkiin, kaaduin ojaan. Mies (vahan kannissa varmaan, tai ainakin tosi juopon oloinen) tuli sinne perassa ja rupesi pyytelemaan anteeksi. Oli sellainen lahelta piti -tilanne.

Vierailija
8/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä mutta ollessani 11 vuotias pääsin vanhempieni kanssa tansseihin, ja sain oikein luvalla laittaa mekon ja vähän meikkiä sekä ensimmäiset korkkarit jalkaan :) olen erittäin varhaiskypsä, joten äidin tälläyksen jälkeen näytin oikeasti silloin väh. 18-vuotiaalta. siellä ravintolassa sitten n. kolmekymppinen humalainen äijä tuli hakemaan minua tanssimaan äitini vierestä, en uskaltanut sanoa hänelle mitään mutta äiti onneksi käski miehen häipyä. ei auttanut, vainosi ja seurasi minua koko illan, lopuksi joku meni sanomaan että soittaa poliisit jos ei jätä 11-vuotiasta tyttöä rauhaan

Vierailija
9/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta tapauksesta on siis jo aikaa. Olin aika nuori.

Vierailija
10/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olin kaverin kanssa pyöräilemässä kesällä. puskista huuteli joku ällö papparainen, että "haluaako tytöt tulla nuolemaan pissat pois setän kikkelistä".

Vierailija
11/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somppu tms huusi, että minä panna sinu senkin huora. Siellä tosin kuulee paljon muutakin kun yöllä menee.

Vierailija
12/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä mutta ollessani 11 vuotias pääsin vanhempieni kanssa tansseihin, ja sain oikein luvalla laittaa mekon ja vähän meikkiä sekä ensimmäiset korkkarit jalkaan :) olen erittäin varhaiskypsä, joten äidin tälläyksen jälkeen näytin oikeasti silloin väh. 18-vuotiaalta. siellä ravintolassa sitten n. kolmekymppinen humalainen äijä tuli hakemaan minua tanssimaan äitini vierestä, en uskaltanut sanoa hänelle mitään mutta äiti onneksi käski miehen häipyä. ei auttanut, vainosi ja seurasi minua koko illan, lopuksi joku meni sanomaan että soittaa poliisit jos ei jätä 11-vuotiasta tyttöä rauhaan

Ilman muuta olisi aikuisen pitänyt ymmärtää ja ei olisi saanut antaa sun tälläytyä 18- vuotiaan näköiseksi. Ihan kamalaa 11 -vuotiaalle!!!

Vierailija
13/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei äiti varmaan osannut aavistaa, kunhan halusi vähän tällätä.. onneksi ei traumoja jäänyt. :)

Vierailija
14/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tama missa aiti tallaa tytartaan. Aika sopimatonta minusta aidilta, sopimattomin talla palstalla lukemani "ehdotus" (vaikkei se tietysti ehdotus ollutkaan). Ja miksei se aiti voinut ottaa jotain ystavatartaan mukaan sinne tansseihin tyttaren sijasta?

Vierailija
15/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monta kertaa tuli ehdotuksia maksullisesta seksistä. Pukeutumisella tai muulla ulkonäöllä ei ollut yhteyttä siihen, tuliko ehdotuksia, kerran mulla oli päällä tyyliin verkkarit, kumpparit ja villatakki.

Vierailija
16/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä pyydän anteeksi kaikkien muiden miesten puolesta. Te naiset pistätte välillä meidän päät sekaisin tekemättä yhtään mitään ja olemalla vain hyvännäköisiä. Meidän käytöksemme ei ole hyväksyttävää, ja me olemme heikkomielisiä. Ei ole meidän vika jos te olette meidän mielestämme hyvännäköisiä, lievästi ilmaistuna. Jos halut voisi kääntää jotenkin pois päältä tilapäisesti sormia napsauttamalla, jotkut meistä tekisivätkin näin. Miehen libido on kuin bensatynnyri ja naiset ovat tulta. Toiset meistä kaatavat tynnyrin ilomielin nurin tulta nähdessään, toiset meistä kestävät kylmää, tai meillä on jo pieni oma liekki jossain lämmittämässä. Se, että jotkut meistä eivät ole adoniksia, ei varsinaisesti auta ketään. Älkää kasvattako pojistanne läskejä tai ruipeloita. Kasvattakaa heistä hyväkroppaisia, hyväkuntoisia ja haluttuja miehiä, vaikkeivät he sitä itse haluaisikaan, sillä hyvännäköiseksi ei tulla yhdessä yössä eikä helpolla. Tällä tavoin jonkun toisen tytär saattaa välttyä ahdistelluksi tulemiselta.

Vierailija
17/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ota suihin"

"annaks pillua"

Viime viikonloppuna joku äijä tuli örisemään kun näpytin vessa jonossa puhelinta että hänellä on samananlainen. Totesin hänelle ettei varmaan ole(mistä sen tietää vaikka oliski ollu). Ukko totesi että ei niin mutta lähetään panee. Kiitin kauniisti ja lähdin pois. Mies huusi perään "ei nyt heti siis! olisin mä antanu sun vessassa käydä!"

Kyllä näitä tulee joka kerta ja suurimman osan laittaa toisesta korvasta ulos... ei edes muista kaikista pahimpia

Vierailija
18/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tassa jo todettiinkin, etta torkein ehdotus tuli aidilta tyttarelle.

Vierailija
19/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tassa jo todettiinkin, etta torkein ehdotus tuli aidilta tyttarelle.

Ehkä luit väärin? Minä ainakin käsitin niin että äiti ja tytär lähtivät yhteistuumin illanviettoon, ja ilta meni melkein pilalle yhden 30v pervon takia. Äidillä ja tyttärellä oli kuitenkin kivaa, ainakin lähtökohtaisesti.

Vierailija
20/22 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onhan noita kumminkin tullut.

Huoltoaseman pihassa: "ota suihin", joku nuori jätkä (itsekin olin nuori)

Baarissa tungoksessa joku kähmi rinnasta.

Kuopiossa oli sellainen tunnettu italialainen ravintoloitsija, joka oli ollut x kertaa naimisissa ja tunnettu rasvaisuudestaan, yritti mua vokotella joissain juhlissa kun olin teini. Käppänä oli 150 cm ja minä 175 cm, huoh. Kaunopuheinen oli kyllä, jos se nyt on lieventävä asianhaara.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi