Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästin rahaa enkä varannut lentokoneeseen 4 lähekkäistä

Vierailija
06.01.2012 |

paikkaa. Kuinka epätodennäköistä on saada niitä sitten lähtöselvityksessä?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalla oli monenkinlaista asiaa, mutta sun komentelun jälkeen ei uskaltanut enää liikkua paikaltaan. Voisin kuvitella, että jos haluaa ostaa jotakin, moni lapsi tarvitsee huoltajan apua ja lompakkoa esimerkiksi. Eikä siinä mitää, kyllä ainkin mun 10v pystyisi istumaan yksinkin, mutta taatusti nousisi vähän väliä. Kuten myös minä itse raskausajan lennoilla. Sitä et sinä kyllä voi estää.

Jos mä olisin sen pojan äiti ja olisin kuullut, mitä sanoit, olisin kannustanut poikaa nousemaan vähän väliä. Sinulle annettiin mahdollisuus toiseen paikkaan. Teidän kannalta toki kurja, mutta sen pojan kannalta vielä kurjempi.

oltiin miehen kanssa kaksisteen lennolla ja mun vieressä istui yksi n 10 vuotias poika. Äiti vaati että me vaihdetaan paikkoja niin että mieheni istuu jossain ja mä toisella puolen konetta. Ilmoitin kauniisti ei onnistu. Emokin yritti sanoa, mä ilmoitin suoraan me voidaan vaihtaa paikkoja, jos on tarjolla samantapaiset, mutta ei me erikseen istuta. Oli vielä menomatka ja meillä oli paljon suunniteltavaa. Muutenkin aikaa ennen lasta en ajatellut lapsista, varsinkaan niistä kiihkoäideistä kovinkaan paljon positiivista.

Poikakin yritti poukkoilla milloin vessaan, milloin minnekin. Tokan kerran kun nousin ilmoitin kauniisti ole poissa sitten mahdollisimman kauan ettei tarvi jatkuvasti mennä edestakas ja sitten kun tuli paikalle, ei liikkunutkaan enää paikaltaan.

Ekaks jos sinä olet niin vastuuton vanhempi että tulet viime tipassa lentokentälle tai et maksa lisämaksuja istumapaikoista, ei minun velvollisuus ole istua eri puolella lentokonetta matkaseurani kanssa.

Lento oli kuitenkin vain 3 -4 h, eli siinä ajassa ei tule mitään tukkeutumia jalkoihin. 1 krt per 2 h on ihan ok aika, varsinkin kun lennosta osa menee laskuun ja nousuunkin.

Oletko kuullut ilmakuopista ?

Kaikkein turvallisinta on istua penkissä, turvavyöt kiinni eikä pyöriä käytävillä.

Ja poika oli ihan tyytyväisen näköinen, äiti se joka oli huolissaan.

mä ehdotin pojalle heti aluksi että istuis reunassa, mutta halusi istua ikkunapaikalla. Kummallakin kerralla kun noustiin ylös, sanottiin me voidaan vaihtaa paikkoja, mutta halusi välttämättä istua ikkunapaikalla. Siksi loppui kärsivällisyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä