Voi perse, maito loppu, taapero olisi käymässä päiväunille ja
kauppaan ois mentävä autolla. Voi vittu. Ei millään jaksais 20 minuutin jutun takia pukea taaperoa ja tapella sitä turvaistuimeen. Olen väsynyt, väsynyt, väsynyt ja pinna on ihan helvetin kireellä.
Nyt en sit saa kahvia kohta, vittu >:(
Anteeksi kiroilu, mutta olen ihan lopussa.
Kommentit (45)
Jos et jaksa sinne kauppaan asti mennä niin sitten lainaat naapurilta maitoa tai sitten vain JUOT SEN KAHVIN MUSTANA!
Ymmärrän kyllä että kun väsyttää niin kaikki on tosi harmaata ja tuntuu että mikään ei voi edes mennä hyvin mutta potkaseppas itseäsi vähän perseelle nainen ja lopeta toi itsesäälissä rypeminen!
Pyydä osallistumaan! Jos ei ole pyydä sukulaista/ystävää auttamaan. Ei auta tähän hätään, mutta taidat olla tosi uupunut yleensäkin. Hae apua!
Ei ole miestä. Tää joululoma on ollut vähän petollinen, ei saisi olla hetkiä jolloin pääsee pysähtymään.
ap
valitti kun on raskasta kun 2-vuotias on lomalla päiväkodista? Jos olet niin hanki oikeesti apua, ei ole normaalia olla sentään noin väsynyt ja avuton.
(ja sitä maitoa naapurista, älä tee pienistä asioista vaikeita jos on isojakin ongelmia) Tsemppiä ja voimia avun hakemiseen, ei yksinään selviämiseen!
valitti kun on raskasta kun 2-vuotias on lomalla päiväkodista? Jos olet niin hanki oikeesti apua, ei ole normaalia olla sentään noin väsynyt ja avuton.
mutta tunsin kyllä sympatiaa lukiessani ketjua...
Onneksi lapsi menee tänään isälleen kahdeksi yöksi (tosin vasta niin myöhään että kaupat ovat jo kiinni, täällä ovat auki siis 12-18). Laitan koneen kiinni, puhelimen kiinni enkä nouse sohvalta tai sängystä mihinkään.
ap
Kaupat on auki...
ole 40 km säteellä yksikään kauppa auki. Huoltoaseman kahviosta en tiedä, eikä ole edes ärrää.
Laita se kone KIINNI NYT.
Otat sen lapsesi ja menette lähekkäin nukkumaan. Herättyäsi lainaat naapurilta maitoa, keität virkistävät kahvit itsellesi ja lähdet kauppaan sen lapsesi kanssa ennen kuutta, ulkoilette yhdessä, saat paremman mielen ja lapsi varsinkin, ihanaa yhdessäoloa. Mä tein just aamulla nii kahden lapsen kanssa, vanuin tässä koneella kahvia litkien ja huusin lapsille, kunnes tajusin, ettäne haluaa olla mun kaa. Pakotin itteni laittamaan koneen kiinni.Mentiin ulos, oltiin pari tuntia, nyt maistuu KAURAPUURO :) karjalanpiirakoiden ja leikkeleiden ja maidon kera. Laitan koneen kiinni NYT ja mennään yhdessä pötköttelemään parisängylle kaikki kolme. Herättyämme keitän kans ittelleni kahvit ja mennään sitte välipalan jälkeen taas tuonne märkään , ihanaan räntäsateeseen!
Jaksamista ja itsekuria!
mutta tunsin kyllä sympatiaa lukiessani ketjua...Onneksi lapsi menee tänään isälleen kahdeksi yöksi (tosin vasta niin myöhään että kaupat ovat jo kiinni, täällä ovat auki siis 12-18). Laitan koneen kiinni, puhelimen kiinni enkä nouse sohvalta tai sängystä mihinkään.
ap
taapero sinne 18 saakka uniaan nuku. Mene kauppaan sen jälkeen. Ja osta itsellesi jotain hyvää, että saat herkutella kun lapsi on isällään. Kyllä sä nyt sinne saakka jaksat tsempata, monilla yh-äideillä ei ole edes tuota etuoikeutta.
lääkärissä ja hakisit apua tuohon oloosi.
Onko se mielestäsi joku etuoikeus, että lapsi on isällään jokatoinen vkl perjantai-illasta sunnuntaiaamuun ja muuten isästä ei kuulu mitään? No onpa tosi etuoikeutettu olo mulla. Onhan tää tietty parannusta vuoden takaiseen tilanteeseen, jolloin mies ei halunnut lastaan tavata edes tuon vertaa.
Eikä mulla ole syöpää, eikä lapsella, eikä kukaan ole kuollut viimeaikoina ja makarooniinkin on varaa, että eihän tässä pitäis valittaa mitään.
Pitäis vaan lopettaa itsesäälissä rypeminen (missä itsesäälissä??!), potkia itseäni perseelle, käyttää itsekuria! Voisko joku vielä sanoa, että "älä jää tuleen makaamaan".
Anteeksi kitkeryyteni, tässä oli kyse siitä, että maito on lopussa ja se vituttaa. En kaipaa nyt yhtään enempää mitään elämänohjeita.
ap
ap, MÄ ymmärrän sua. Aina ei jaksa. Ja eikä tarvii.
terv. Äiti joka ei myöskään jaksa
no oisko se sitä itsesäälissä rypemistä kun valitat että väsyttää, yhyy, ei jaksa edes laittaa jalkaa toisen eteen. Hyvin silti näköjään jaksat täälläö valittaa.
Mene katsomaan peiliin.
no oisko se sitä itsesäälissä rypemistä kun valitat että väsyttää, yhyy, ei jaksa edes laittaa jalkaa toisen eteen. Hyvin silti näköjään jaksat täälläö valittaa.
Mene katsomaan peiliin.
voi tehä siinä koomassakin ja kävelemättä!
ap
Mene katsomaan peiliin.voi tehä siinä koomassakin ja kävelemättä!
ap
sitä energiaahan on, mutta valittaminen on vaan niin kivaa :)
Jokaisella on joskus tuollaisia hetkiä. Vähän sympatiaa hei!
Oikeesti, käyt lainaamassa maitotilkka naapurista! :)
Jaksetaan valittaa vaikka maailman tappiin olemattomasta asiasta. Lisäksi kyrpii se että AIKUINEN IHMINEN on niin saatanan avuton että edes kahvia ei saa juotua ilman lehmävauvoille tarkoitettua tissimaitoa. Opettelisit aikuisten makuihin ap ja lakkaisit kiusaamasta eläimiä.
Tsemppiä. Koeta selvitä iltaan saakka.
Ja osta varalle hyvin säilyvää UHT-maitoa (sellainen tiiliskivipurkki), meillä on sellainen aina varalla kaapissa.
Jaksetaan valittaa vaikka maailman tappiin olemattomasta asiasta. Lisäksi kyrpii se että AIKUINEN IHMINEN on niin saatanan avuton että edes kahvia ei saa juotua ilman lehmävauvoille tarkoitettua tissimaitoa. Opettelisit aikuisten makuihin ap ja lakkaisit kiusaamasta eläimiä.
aikuisten tavoille ja lakkaisit kiusaamasta heikompia.
Kyrpii, että AIKUINEN IHMINEN on niin saatanan kylmä ja tyly, että ei edes viestiin saa kunnolla vastattua.
mulla karkkia suussa ja pitsa uunissa. Ja maitoo ostin kolme purkkia.
Lapsen kanssa käytiin kaupassa unien jälkeen, ja sen jälkeen oltiin ulkona melkein tunti. Lapsi mätti lapiolla lumakasasta lunta takas tielle :P
Aloin muuten miettimään, että mähän en ollut syönyt kunnolla eli en mitään koko aamupäivänä, taisi olla verensokeritkin aika matalalla. En vaan ite tajunnu... :/
ap
Lapsen vuoden vanhat soijamaidon jauheet, yöks. Olen vaan heräämisestä asti odottanut sitä hetkeä kun saan rojahtaa sohvalle sen kahvin kanssa ja vaipua koomaan. :(((
ap