Sain verokortin jossa on aivan liian alhainen
veroprosentti, voinko itse vaan viivata sen yli ja nostaa sitä? Ei jaksais alkaa säätämään sen nettisivun kanssa, kun siinä pitää arpoa tulot jotta osuis oikeaan se prossa. Soittamalla taas vaan tulee paha mieli kun ne muijat on AINA yhtä nuivia siellä.
Kommentit (22)
tuloraja on täynnä niin menee lisäprosentilla. Netissä uuden verokortin tilaaminen vie muutamia minuutteja, toki siellä täytyy tietää palkka, mutta se kai on kaikilla tiedossa.
Verokortin tilaaminen netin kautta kestää ainakin kaksi minuuttia. Ap taitaa olla just sitä jengiä, jota vastaan on aina joku salaliitto.
tuloraja on täynnä niin menee lisäprosentilla. Netissä uuden verokortin tilaaminen vie muutamia minuutteja, toki siellä täytyy tietää palkka, mutta se kai on kaikilla tiedossa.
juuri siinä kun tiedän prosentin, minkä haluan mutta en tuloja. Eli joudun tekemään sen kortin niin monta kertaa että osuu edes lähelle sitä haluamaani prosenttia. Toki osaan sen tehdä mutta se on hidasta ja turhauttavaa.
ap
Verokortin tilaaminen netin kautta kestää ainakin kaksi minuuttia. Ap taitaa olla just sitä jengiä, jota vastaan on aina joku salaliitto.
ap
Rasti päälle ja haluamasi prosentti tilalle
juuri siinä kun tiedän prosentin, minkä haluan mutta en tuloja. Eli joudun tekemään sen kortin niin monta kertaa että osuu edes lähelle sitä haluamaani prosenttia. Toki osaan sen tehdä mutta se on hidasta ja turhauttavaa.
ap
niin siitä vaan kirjoitat haluamasi (suuremman) veroprosentin siihen korttiin ja toimitat sen maksajalle. Mä en vaan tajua miksi joku haluaa juuri tietyn prosentin tuloista riippumatta.
juuri siinä kun tiedän prosentin, minkä haluan mutta en tuloja.
ap
Haluat siis ns. nollaverokortin, kannattaa sitten muistaa, että verot on jossain vaiheessa maksettava kuitenkin.
vaan haluan maksaa varmasti yli niin että saan palautuksia.
ap
veroprosenttia, laskea ei saa. Sait jo aiemmin ohjeen, että ruksaa yli kortissa näkyvä veroprosentti ja kirjoita itse uusi. Noin minäkin olen tehnyt.
laskin viie vuonna tienaavani NOIN vähän lata 20 000... laitoin tulorajaksi vähän yli 30 000 ja veroprosentiksi tuli 20,5 (koska olin pari kuukautta jo maksanut pienemmällä prosentilla veroja)... palautuksia odotellessa!
Arvioit vaan ne sun tulot reilusti yli niin prosentti on sit sen mukainen = palautuksia!
Minulla ei keikkalaisena ole hajuakaan ensi vuoden tuloista.. työtä jos tulee niin rahaakin, jos ei tule keikkoja niin ei sitten rahaakaan.
Pakkohonan sinulla olla joku karkea arvio kuluvan vuoden tuloista. Ilman arviota ei KUKAAN voi tietää mikä olisi se sinulle "oikea" veroprosentti.
Tuuppase vaan siihen verokorttilaskuriin joku älytön brutto, joka ei tule toteutumaan, siitä se vero% sitten irtoaa. Sen bruttotulon laitat sitten nettihakemukseen. Tämän helpommaksi ei tule, kukaan kun ei sitä puolestasi tee...miten viitsit töissä olla jos et näin yksinkertaista
asiaa saa aikaiseksi..
Jos joudun makselemaan mätkyjä se ei haittaa. Olen saanut korotonta lainaa valtiolta. Sen voi käyttää kulutusluottona tai pitää sitä sijoituslainana. Inflaation vallitessa ei ainakaan kannata käyttää veronpalautuksia säästömuotona.
Tilaa jonkinlainen verokortti nyt (arvaa tulot vähän yläkanttiin) ja tarkasta tilanne vaikka kesä-heinäkuussa ja tarvittaessa vaikka lokakuussakin, ettei varmasti tarvitse maksaa mätkyjä.
juuri siinä kun tiedän prosentin, minkä haluan mutta en tuloja. ap
Haluat siis ns. nollaverokortin, kannattaa sitten muistaa, että verot on jossain vaiheessa maksettava kuitenkin.
ap halua NOSTAA veroprosenttia....
Minulla ei keikkalaisena ole hajuakaan ensi vuoden tuloista.. työtä jos tulee niin rahaakin, jos ei tule keikkoja niin ei sitten rahaakaan.
eihän tässä kukaan OIKEAA prossaa haluakaan vaan sellaisen, jolla saa varmasti palautuksia.
eihän tässä kukaan OIKEAA prossaa haluakaan vaan sellaisen, jolla saa varmasti palautuksia.
rouva haluaa kortin, joka on vähän yli eksaktin veroprosentin.
Laittaa sitten vaikka 40%, varmasti tulee palautuksia.
Turha tällaista vatvoa kun lähtöasetelmakin on jo ihan pölö.
helpoimmalla pääsee kun tekee ilman verokorttia ja maksaa sen 60%.
Tilaa nyt hyvä ihminen sieltä. Arvioit vain vuoden tulosi.