Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko kellään teistä itseänne tyhmempää miestä?

Vierailija
06.01.2012 |

tai joudutteko häpeämään miehenne puheita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siitä mitään tullut. Harmi sinänsä, koska oli tosi hyvä sängyssä...

Vierailija
2/7 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kellään teistä itseänne tyhmempää miestä? tai joudutteko häpeämään miehenne puheita?

Jos itsetunto on kohdallaan, tuo tai sana on turha.

Tietenkin pidän itseäni viisaampana, mutta en silti häpeä miestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ihan yhtä fiksu kuin minä. Mulla on paremmat hoksottimet, ja lisäksi seuraan asioita enemmän, tykkään lukea, opiskelen ja kehitän itseäni jne. Mutta, en _todellakaan_ häpeä miestäni tällaisen takia. Hän ei ole mikään idiootti, vaan ihan tavallinen ihminen ja mun tunteeni häntä kohtaan on kyllä rakkautta, kunnioitusta ja arvostusta, eikä mitään häpeää.

Vierailija
4/7 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testeillä mitaten varmaankin älykkäämpi ja varsinkin sosiaalisesti lahjakkaampi. Mies on taitamattomampi sosiaalisissa suhteissa, joten saattaa laukoa tyhmyyksiäkin ainakin kännissä. Toisaalta hän on taitavampi joissakin muissa asioissa. En yleensä ajattele, että ihmiset ovat joko tyhmiä tai älykkäitä. En pidä miestäni tyhmänä.

Vierailija
5/7 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleissivistys, mutta miehelläni parempi matikkapää, ja muutenkin hän tuntee talouselämän paremmin kuin minä.

Vierailija
6/7 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tyhmyys mitataan? Itse olen ehkä sosiaalisesti lahjakkaampi kuin mieheni, mieheltäni välillä puuttuu tietynlainen tilannetaju eli missä tilanteissa voi sanoa mitäkin. Muuten sitten on taas minua fiksumpi, eli tietää paljon asioista esim. historiaan, matematiikkaan yms liittyen. Täydennämme siis toisiamme.:)

Vierailija
7/7 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että minulla on meistä kahdesta korkeampi ÄO. Mies on ihan lapanen matemaattisissa tai muissa mutkikkaampaa loogista päättelyä vaativissa tehtävissä. Toisaalta hänellä on maailmanpolitiikka ja erilaisten poliittisten tapahtumien yhteydet paljon paremmin hallussa kuin minulla ja lisäksi hänellä on erittäin hyvä kielipää. Työskentelemme täysin eri aloilla, mikä on hyvä, kumpikin saa sitten päteä omalla alueellaan.