Kiristys, uhkailu ja lahjonta neuvona naimisiinmenolle??
Tänä vuonna täyttyy 10v yhdessä, meillä on jo 3 lasta ja miestä ei saa kosimaan kirveelläkään. Mitään syytä naimisiin menolle ei hänen mielestä ole, voidaan käydä vihillä vaikka ensi kesänä hänen puolesta, mutta kosimaan tuota ei saa. Siis mitä vittua?? Mitä tässä pitäis tehdä että edes kihloihin vanha akka pääsis????
Mullekaan tällä ei ole isompaa merkitystä muuten, mutta hävettää vaan niin vitusti, että oon pukannu jo lapset enkä ole edes kihloissa, mies kuitenkin exänsä kanssä olivat kihloissa jo ennen lapsia...
Kommentit (3)
No sitten! Tää mun uros on sen verran vanhanaikainen just tuossa suhteessa, että ei anna akan kosia, mutta nythän se on sitten pakko. Ku itte ei saa aikaseksi. Osaatko sanoa mikä viikonpäivä se karkauspäivä on?
No sitten! Tää mun uros on sen verran vanhanaikainen just tuossa suhteessa, että ei anna akan kosia, mutta nythän se on sitten pakko. Ku itte ei saa aikaseksi. Osaatko sanoa mikä viikonpäivä se karkauspäivä on?
Miksi ihmeessä maksaa maidosta jos on jo ilmainen lehmä ?
Mies tuskin tulee ikinä kosimaan. Jos haluat sen kanssa naimisiin niin ehkäpä voit itse kosia ja jos olet vanhanaikainen teet sen ensi kuussa karkauspäivänä, nyt kun sekin tälle vuodelle sattuu.