Äänestän Haavistoa. Onko muita äänestäjiä paikalla?
Kommentit (41)
- insinööri, Hki
- opettaja, Hki
- ekonomi, Kerava
- sairaanhoitaja, Kerava
- eläkeläinen 89 v, (myyjä, keskikoulu), Hki
- lääkäri, Järvenpää
- opettaja, Vantaa
- tutkija, Vantaa
Lähes yhtä tyhmiä, kuin ehdokkaansa. Ette sitte ole koskaan kuulleet sellaisesta asiasta, että työttömän duunarin ääni on aivan yhtä arvokas, kuin akateemisenkin tukityöllistetyn.
josta päättelet tuollaista?
Vai oletko sinäkin niitä huonoitsetuntoisia duunareita, joille toisten tutkinnot ovat jo itsessään punainen vaate?
Ap nimenomaan KYSÝI koulutusta - kai kysymykseen nyt vastata saa ilman että dissaa vähemmän koulutettuja?
Lähes yhtä tyhmiä, kuin ehdokkaansa. Ette sitte ole koskaan kuulleet sellaisesta asiasta, että työttömän duunarin ääni on aivan yhtä arvokas, kuin akateemisenkin tukityöllistetyn.
duunarin ääni olisi yhtään vähemmän arvokas?? Tai työttömän? Meitä akateemisiakin on sitä paitsi työttöminä, ei se ole mikään duunarien "yksinoikeus".
Pikkukaupungista Itä-Suomesta, opintoina valmis amk-tutkinto ja kohta valmis yliopistotutkinto.
ja olen merkonomi. Jatkan ammattikorkeaan ensi vuonna ja vaihdan alaa.
Keskikoulun käynyt Kainuusta. Jos kerran poikaystäväkin hänestä tykkää, niin miksen minä.
En ole koskaan äänestänyt vihreitä, mutta nyt äänestän. Olen filosofian maisteri Turusta. Lähipiirissä Haavistoa on sanonut äänestävänsä kansakoulun käynyt tehdastyöläinen, peruskoulupohjalta it-alalla toimiva, tradenomi ja yhteiskuntatieteiden ylioppilas.
Aivan se koulutus, meinasin unohtaa.
Olen käynyt yliopistossa Timo Houkan luennoilla ja olen lettutieteenvihtori.
Nuo "vitsikkäät" juttusi on jo moneen kertaan täältä luettu..
Aivan se koulutus, meinasin unohtaa.
Olen käynyt yliopistossa Timo Houkan luennoilla ja olen lettutieteenvihtori.
Toimin tällä hetkellä Venäjä-asiantuntijana vaikka en juurikaan Venäjän päämiehiä tunnista, samanlaisia iivanoita kaikki...
Olen vihreä ja pedofiili ja sarjaraiskaaja.
Rakkain terkuin teille sisaret Abdullah.
Olen vihreä ja pedofiili ja sarjaraiskaaja.
Rakkain terkuin teille sisaret Abdullah.
Olen diplomaatti ja voin suositella "ammatilaisena" Haavistoa. On oikeasti maailmalla arvostettu ja olisi erittäin myönteistä peeärrää Suomelle saada luonteva ja asiantunteva presidentti.
merkantti, ammattitutkinto, ylempi toimihenkilö, ex-yrittäjä..
Muita täällä on opettajia, lääkäreitä ja yrittäjiä joiden tiedän äänestävät Haavistoa.
Pedofiliaan taipuvainen, vailla koulutusta oleva typerä homo. Suosii rikollisuutta.
Mulla amk-tutkinto, ja toista saman tasoista opiskelen (eri alalta). Espoossa asun.