Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tällainen ihminen aina automaattisesti laiha?

Vierailija
05.01.2012 |

Siskollani on tosi siro yläkroppa, päälle mahtuu helposti s- tai 34-kokoinen pusero. Alakroppa ei ole samaa paria, veikkaan että housuihin pitää olla koko 40-42, vaikka pituutta hänellä on 162cm.

Itselleni olisi aivan sama, minkälainen kukin kooltaan on,mutta minua on alkanut ärsyttää, kun siskoni itse ja koko lähisuku on tehnyt tästä laihuudesta hirveän numeron. Hänen jaksamisestaan ja syömisistään huolehditaan enemmän kuin kenestäkään pikkulapsesta, ja pitää suurinpiirtein tilata ambulanssi, jos hänen pitää mennä verikokeeseen, "koska hän on niin laiha, että pyörtyy sinne takuulla". Paras oli, kun hän sai neuvon puolittaa lääkärin määräämä lääkeannos,koska hän on "niin laiha, että ei voi syödä niin paljon lääkkeitä."

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo vaatekoko kuulostaa ihan normaalilta ja jos paitakoko on kuitenkin noin pieni ei se automaattisesti tarkoita että on laiha. Siskosi kuulostaa ihan normi-painoiselta.:)

Vierailija
2/4 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremminki kuulostaa aika suhteettomalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä näyttää laihemmalta kuin on, jos osaa peittää alavartalon läskit...

Vierailija
4/4 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sukusi on todella outoa!

Mäkin käytän s-paitoja ja hameetkin kokoa 34, mutta ei mulle kukaan ole tullut sanomaan, että pitäisi puolittaa lääkkeet tai että olen lian laiha.