Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää, käly oli kylässä ja uhkaili lastaan koko ajan

Vierailija
05.01.2012 |

että "jos et nyt tottele ja ole kunnolla niin lähdetään sitten heti kotiin". Ens alkuun tuo ärsytti siksi että, sai miettiä että koskahan ne siitä lähtee ja ehtiikö edes kahveja laittaa pöytään. Lopulta alkoi se uhkailu alkoi ärsyttää kun sama meno vaan jatkui, poika riehui ja möykkäs kuin joku apina. Ei uskonut äitiään eikä mua. Kiusas muita ja riehui. Lopulta teki mieli sanoa, äidin tuhannetta kertaa uhatessa, että joo nyt te lähdette sinne kotiin kun mä en enää jaksa.

Ja äiti se kehui koko ajan tätä lasta kuinkä älykäs hän oikein on. Ei sitä apinasta kyllä juuri äly loistanut, tiedä sitten että missä kohti se älykkyys tulee ilmi. Suoraan sanottuna mua hävettäis jos lapseni käyttäytyis noin, olis sitten millainen lapsinero tahansa.

Kiitos, helpotti, onneksi nyt on rauha maassa. p.s. Meillä taitaa olla oksutauti kun käly seuraavan kerran meinaa tulla käymään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on helvetti irti vielä joku kaunis päivä kälysi perheessä.

Vierailija
2/2 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vain siksi että sillä saa huomiota ja tämä tietää että voi tehdä ihan mitä vaan ilman seuraamuksia.

Kamalaa että puhut lapsesta noin. Onhan huono käytös ärsyttävää, mutta ei se vika lapsessa ole.

Sisaren pojasta olen huomannut että tällä on myös todella paha olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi