Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se yliajaja oli useaan kertaan yrittänyt hakea apua päihdehuollolta mut ei saanut=(

Vierailija
05.01.2012 |

Jos vaan hän olisi ajoissa saanut apua päihdeongelmiinsa niin se tyttöparka olisi vielä hengissä.Mä en puolustele miestä mut kyllähän te kaikki tiedätte miten vaikeaa tässä maassa on köyhän velkaantuneen päästä hoitoon.Katkollekin on kovat jonot.

Hänellä oli elämän hallinta hukassa jo alle kaksikymppisenä,pelivelkoja yms.joten pikkasen mietityttää millainen koti tausta hänellä on?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hän silti valitsi itse tehdä rikoksen (= päihtyneenä rattiin) eikä se ole silloin yhteiskunnan vika.

Vierailija
2/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ottaa vastuuta elämästään jos lapsenkin siittänyt maailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapon teki ja jumalauta sitä ei kukaan sinne rattiin käskenyt! Itse meni, itse tappoi. Itse on vastuussa.

Jos on apua koittanut hankkia niin hyvä se ja ikävää jos ei ole saanut sitä mutta perkele se tyttö on kohta haudassa ja tuo kloppi on siitä ainoastaan vastuussa.

Vankilaan vaan.

Vierailija
4/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnan vika että juo, yhteiskunnan vika että ajaa kännissä ja yhteiskunnana vika että jättää yliajon uhrin virumaan hankeen ja pakenee paikalta. Yhteiskunnan vika!

Vierailija
5/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi jumalauta kulkenut bussilla tai vaikka vittu kävellen. Kyllä juoppo voi ola mutta tietääkseni AUTON AJAMINEN EI OLE PAKOLLISTA SAATIKA RIIPPUVUUTTA.

On täällä moni muukin vaikeista olosuhteista eikä silti ketään kännissä MURHAA.

Murhaaja se luuseri on, täysin harkittu teko! Nimi tietoon koko kansalle ja paskaa niskaan loppuelämäksi.

Vierailija
6/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholisti saa kunnollista hoitoa, mutta rattiin tarttuminen humalassa on sen alkoholistin ihan oma päätös ja siitä kantakoot seuraukset. Vankilassa pääsee sitten siitä viinastakin eroon.

Vierailija
7/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se piittaamattomuudesta kertoo jos niin tekee ja useaan kertaan. Mut nyt hyvä syy juoda vaan lisää!

Vierailija
8/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mua pelottaa niin selvinpäin.

Vierailija
9/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa suomalaisessa juoppokulttuurissa

Vikaa laissa ettei ollut alkolukkoa ja että oli ajolupa

Vikaa päihdehuollossa ettei saa apua. Jos alkkis ei tekis tyhmyyksiä se ei olisi ongelma vaan hallinnassa. Tässä just tullaan siihen et alkoholismi on sairaus

Vierailija
10/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa suomalaisessa juoppokulttuurissa

Vikaa laissa ettei ollut alkolukkoa ja että oli ajolupa

Vikaa päihdehuollossa ettei saa apua. Jos alkkis ei tekis tyhmyyksiä se ei olisi ongelma vaan hallinnassa. Tässä just tullaan siihen et alkoholismi on sairaus

Vierailija
11/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan vaan medikalisoitu siistiksi käsitteeksi, ettei vaan tarvitsisi itse kantaa syyllisyyttä vai vastuuta ryyppäämisestään.

Kerättäiskö kukkahattutädit nyt kolehti tuolle juopporaukalle, jota nyt mediassa syytellään ja loukataan, varmaan tuntuu tosi pahalta niih.

Ajatella, ei ole kunnon hoitoa saanut. Eihän sitä tietenkään voi vaatia, että itse hoitaisi itsensä (ts. laittaisi korkin kiinni). Kyllä tuohon vähintään vuoden myllyhoito Sveitsissä pitää verorahoilla kustantaa.

Vierailija
12/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.

Toki kaikki suru tyttöparan puolesta, mutta surullinen tosiasia on, että täällä ei ihmisten ongelmista paljoa piitata ennen kuin jotain pahaa tapahtuu. Ja senkin jälkeen annettu huomio on lähinnä sitä syyttävällä sormella osoittelua.

Tottakai jokaisen pitää ottaa vastuu omista tekemisistään, mutta paha on tilanne siinä vaiheessa, jos elämää koittaa ottaa hallintaan ja hakee apua, mutta sitä ei sitten vahingossakaan heru ja kuitenkin ollaan jo niin syvällä ongelmissaan, että niistä selviämiseen ei omat keinot enää riitä.

Vierailija
13/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hakkaan tuntemattoman sairaalakuntoon tai vahingossa vaikkapa tapan, onko se siis hyväksyttyä koska olen sairas enkä voi itse siihen vaikuttaa? Tähän asti olen pahoinpidellyt itseäni ja purrut hammasta, etten kävisi kenenkään kimppuun...

Vierailija
14/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan tuhoutui lapsen elämä.

Tehkää nyt jumalauta joku jotakin tälle yhteiskunnalle! Kaikkea mitataan rahassa! :(

Vierailija
15/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan säästetään ja säästetään. Ihmiset voi huonommin ja huonommin.

Helvetin päättäjät vaan syytää rahaa kaikenmaailman taiteisiin ja muuhun sontaan, vaikka perusasiat ovat maassamme täysin retuperällä!

Itseään saavat syyttää.

Vierailija
16/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan tuhoutui lapsen elämä.

Tehkää nyt jumalauta joku jotakin tälle yhteiskunnalle! Kaikkea mitataan rahassa! :(

Sehän loppu! Elämä tuhoutui lapsen läheisiltä.

Vierailija
17/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä olisi tämäkin estetty

Vierailija
18/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi EI ole sairaus, se on riippuvuus. Riippuvuus poistuu, kun riippuvuutta aiheuttava aine tai asia poistetaan siitä "kärsivän" ihmisen elinpiiristä.

Ja kyllä, mielestäni ei pitäisi uhrata veroeuroja myöskään itsehankituille elintasosairauksille kuten 2-tyypin diabetekselle. Ostakaa itte insuliininne!

Vierailija
19/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhteiskunnan, ei vanhempien tai kavereitten syy. Ainoastaan hänen.

Vierailija
20/22 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei kaada alkoholistinkaan kurkkuun viinaa. Rattijuopolla on vastuu teoistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi