Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaks plussan keskustelupalsta vaikutaa tosi ankeelta ja vaikealta.

Vierailija
25.12.2011 |

Onko se sitä? Muutaman kerran olen koittanut käydä tutustumassa, mutta on loppunut lyhyeen. Jotenkin on hankala ja tyhmiä juttuja. Tää vaua on aivan toista maata. Paljon parempi!!

Kiitos teidän ja meidän! :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalle, siellä ne moderaattorit poistaa heti viestejä ja laittaa bannia jos ei teksti niitä miellytä.

Vierailija
2/5 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin jokunen viikko sitten kaksplussalla hengaamisen tähän AV mamma kerhoon. Kaksplussalla leikotään sofistikoitunutta, täällä ollaan reilusti rupurahvasta! Av:lla lisäksi sellainen hauska kiero satiirinen huumori ja sarkastinen hyväntahtoinen v***uilu, eli hauskaa on. Itse olen akateeminen ja johtohommissa ja en kestä snobeilua, vapaa-ajalla olen aito WT AV rupusakki-mamma, ja ylpeä siitä! AV rulez!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin jokunen viikko sitten kaksplussalla hengaamisen tähän AV mamma kerhoon. Kaksplussalla leikotään sofistikoitunutta, täällä ollaan reilusti rupurahvasta! Av:lla lisäksi sellainen hauska kiero satiirinen huumori ja sarkastinen hyväntahtoinen v***uilu, eli hauskaa on. Itse olen akateeminen ja johtohommissa ja en kestä snobeilua, vapaa-ajalla olen aito WT AV rupusakki-mamma, ja ylpeä siitä! AV rulez!

Vierailija
4/5 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sorry kirjoitusvirheet, älypuhelimen näppis on niin pieni että tulee typoja. Ja olen toki oikeesti akateeminen älykkö mutta ruputaustainen eli rahvaasta junttisuvusta, ja sitä taustaa ei muuta äly eikä koulutus. Täällä siis uskallan olla wt eikä tartte puhua kirjakieltä tai analysoida maailmantaloutta. Ja olen huomannut että palstalla on muitakin kaltaisiani, guutakaapa hep, jos kehtaatte tunnustaa!!

Vierailija
5/5 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep, olen myös akateeminen. Täällä on ihanan rentoa. Toki löytyy myös rasittavia avauksia, kuten nyt tuo heppu, joka aikoo kadota...hoh hoijjaa..

Mutta loistavaa ajanvietettä. :)) Mieheni ei vaan voi käsitää miksi roikun täällä niin usein.