Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut kieltävät karppaamisen,

Vierailija
25.12.2011 |

vaikka selvästi työeväinä on vain rahkaa, ananasta ja tummaa suklaata. Jättävät aina väliin pullat kahvipöydässä ja joulusuklaita katsovat inhoten.

Miksei voi rehellisesti kertoa ruokavaliostaan, vaan sanotaan, että ihan itsestäni olen laihtunut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todeta että oma ruokavalio, dietit ym. elämäntavat ovat kovin henkilökohtaisia asioita eikä niistä pidä kenenkään udella. Ei kai kenenkään tarvitse kieltää karppaamista jos ei joku moukka sitä ala kysellä?

Vastakysymyksenä voisin esittää että auttakaa minua ymmärtämään millä tavalla toisen ruokavalio kuuluu esim. työkaverille? Miten se on hänen asiansa?

juu en karppaa enkä raaski jättää pullaa tai suklaata väliin mutta ihmettelen silti.

Vierailija
2/5 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en syö pullaa enkä perunaa. Ja rahkaa vetelen paljon. Viikonloppuna menee kyllä croisantteja ja pastaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en syö pullaa enkä perunaa. Ja rahkaa vetelen paljon. Viikonloppuna menee kyllä croisantteja ja pastaa..

Vierailija
4/5 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku multa töissä kysyy, että karppaanko, sanon että en. Ihan vaan siksi, että ihmiset mieltävät karppaamisen sellaiseksi ruokavalioksi, jossa vedetään pekonia, munaa, voita ja rahkaa. Noista mun ruokavalioon kuuluu vain muna ja voi, rahkaa harvoin. Pekonia ei ollenkaan. Ananas ei kuulu mun mielestä mitenkään oleellisesti karppaukseen, varsinkaan mikään sokeriliemessä uiva purkkiananas.

Jos näkisin, että jollain on eväänä rahkaa, ananasta ja tummaa suklaata, ajattelisin että kyseessä on "iltalehtikarppi". Siis henkilö, joka ei ole ottanut asioista tarpeeksi selvää, vaan perustaa ruokavalionsa iltapäivälehdestä apinoituun dieettiin. Toinen kuvaava nimitys olisi "välipalakarppi", joka ei uskalla syödä kunnon (rasvaisia) aterioita kahdesti päivässä vaan vetää edelleen virallisterveellisestä tutuksi tulleita välipaloja pitkin päivää. Välipalat ovat yleensä vähärasvaisia ja sisältävät edelleen makeaa (rahkaa ja ananasta).

Olen karppi, jonka työeväät ovat yleensä (jos niitä edes on) edellisen päivän päivällisen tähteitä. Esim kasvisgratiinia läskikastikkeella, broilerin koipireisi, lihakeittoa tai jos ei ole tähteitä niin salaattia ja kananmuna.

Sitä paitsi, miksi ihmeessä pitää kytätä toisten eväitä? Nokka haarukassa kiinni tutkitaan mitä kaveri suuhunsa lappaa, ja kovaan ääneen kysellään tai arvostellaan. Moukkamaista.

Vierailija
5/5 |
25.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, esimerkkisi ei ole karppilounas, siinä ei ole riittävästi rasvaa.