Mitä mieltä mun miehestä? mitä minä teen väärin? onkohan minussa vika?
Mieheni ei tee koskaan mitään kotitöitä. Hän ei laita asioita koneeseen, eikä edes saa itse ruokaa lautaselleen vaan minun pitää tarjoilla se hänelle sohvapöydälle.
Emme riitele.
Hän viihtyy todella paljon kavereidensa kanssa, joka ilta.. näen häntä n. pari tuntia per päivä. Hän ei koskaan kerro mitä päivän aikan on tapahtunut.
Seksiä meillä on todella harvoin, se mitä on on jotenkin kömpelöä,perussettiä, häntä ei kiinnosta haluanko minä vai ei. Seksiä on silloin kun hänelle sopii, eli korkeintaan pari kertaa kuussa.
Hän maksaa kyllä kaikesta oman osuutensa ja jos menemme ulos syömään niin hän aina tarjoaa, hän haluaa aina kävellä käsi kädessä ja näyttää rakastuneelta. Hän on hyvin tykättykavereidensa keskuudessa joita kohtaan hän on hyvin reilu aina.
samoin vanhempani tykkää hänestä tosi paljon.
Kommentit (36)
ja alussa hän huomioi ja oli kai rakastunutkin minuun oikeasti, halusi aina olla kanssani.
passasitko häntä tuolloinkin?
sua tuossa pitelee.
Mitä sitten jos aikuinen mies ei syö tai jättää kahvinsa juomatta? Ihan oma valinta.
olen kyllä töissä matalapalkkaisella alalla.ap
..en tiedä miksi, se on minusta kivaa.
tympeää se on silloin kun mies jaksaa kiukutella. eilen esim. sanoin miehelle, että kävisitkö kaupassa. vastaus oli, että sinä olet täällä koko päivän, joten luulisi, että ennätät käydä.
hänellä on työ, jatko-opinnot ja vaativa urheiluharrastus.
niinpä, siinä se oli se taikasana. miehellä on nämä ja on kiireinen. minulla on kaikki kotityöt ja kolme lasta hoidettavana, ei omaa elämää ollenkaan ja sama ralli aamusta iltaan.
miehen mielestä minulla on aikaa, ja minun mielestä hänellä. kumpi tässä nyt sitten on oikeassa. eniten pelkään katkeroitumista.
ja vastaus ei ole, että mies ottaisi enemmän vastuuta perheestään, koska kaksi lapsista on minun ja mies ei halua heidän huoltamiseensa puuttua. eli olen tavallaan ajanut itseni umpikujaan, kun olen tähän suostunut. samalla tulee sitten kodin ja kolmannen lapsen hoito.
onko mieheni p...stä? kantaako hän osuutensa? kannanko minä liikaa osuuttani, mutta onko tämä minun roolini, sillä toisaalta en haluisi olla uraohjus, joka ei olisi lasten kanssa kotona. olen toki koulutettu. vaikea tilanne?
eli miehesi ei vain näe asiaa ollenkaan sinun kannalta, kuten ei omanikaan. yhteinen ja oma aika on tärkeää molemmille.
Täytyy miehesi olla sitten tosi isolla palkalla tärkeissä töissä, ja sinulla korkeat elintasovaateet. Tietty jos olet käyttänyt kaiken palkkasi teidän talouteen ja säästöt ja omaisuus on miehen nimissä avioehdolla suojattuna, olet taloudellisesti heikossa asemassa. Mutta kyllä itse valitsisin silti mieluummin onnellisen elämän, kuin lattiamattona olon, vaikka sen ainakin osin joku muu kustantaisi.
Mistä tiedät miten ihanan ja rikkaan miehen voisit löytää jos olisit vapaa?
39 ei ole syy vielä olla hankkimatta lapsia, mutta ei tuollaisen miehen kanssa. Tosin sinulla alkaa olla hieman kiire. Oma kuopukseni syntyi kun olin 43 (esikoinen kun olin 32) ja sen vanhempana en kyllä olisi enää lapsia hankkinut.
taloudellisesti ja en aio perustaa perhettä hänen enkä kenenkään muun kanssa, olen jo 39v. ap
mutta se asia ei edes kuulu tähän.
Minä siis en pysty palkastani maksamaan kallista vuokraa + isoja velkoja, ja elää samalla ihmisen arvoista elämää.
ap
"eikä edes saa itse ruokaa lautaselleen vaan minun pitää tarjoilla se hänelle sohvapöydälle"
Tämä nyt ensimmäisenä otti silmään? Miksi helvetissä viet aikuiselle ihmiselle ruoan nenän eteen? Toki itsekin joskus voin tuon tehdä ihan vain toista ilahduttaakseni, mutta EN todellakaan sen takia, että mies on niin saamaton tossu, ettei viitsi nousta.
Ai mitä mieltä miehestäsi? Hänellä on asiat hyvin...häntä passataan, ruoat tuodaan nenän eteen, saa liehua vapaasti missä huvittaa, pussit saa tyhjennettyä halutessaan jne. jotenkin olettaisin myös, että kotityötkin hoituvat häneltä samalla helpolla kaavalla kuin muutkin, eli sinä hoidat.
Miksi siedät tuollaista? Toki helposta elämästä nauttiva tekee tuota niin kauan kuin hänen antaa tehdä.
Sorry mutta sinun elämä ei ole nykyisellään kovin ihmisen arvoista.
Jos asut vuokralla, miten sinulla on isot velat? Maksaako miehesi nyt velkasi? Vai onko ne miehen velkoja? Miksi pitäisi ottaa kallis vuokra-asunto, voit yrittää saada kohtuullisen hintaisenkin. Mutta siis ilmeisesti ulos pitää näyttää rikasta ja onnellista, myös sinä, sillä ihminen kyllä pärjää aina jotenkin jos on töitä.
mutta se asia ei edes kuulu tähän. Minä siis en pysty palkastani maksamaan kallista vuokraa + isoja velkoja, ja elää samalla ihmisen arvoista elämää. ap
tässähän hommassa ei ole mitään muuta vikaa kuin se, että olet miehesi palvelija. Pitää sinua ihan pilkkanaan, halveksii. Miehesi käy vielä todennäköisesti vieraissa. Petturit käyttäytyy usein näin. Oman akan seura ei kiinnosta, odotetaan palveluksia ja passaamista ja seksiä saa harvoin. Mies tuntee olevansa niskan päällä koska tietää että olet siitä rahallisesti riippuvainen. Tuo on kontrollointia ja on psyykeongelma.
Lopeta passaaminen ja piikana olo!! Sanot, ettet jaksa passata ja pelätä koko ajan milloin suuttuu. Jos ei jumalauta aikainen ihminen saa kahviaan nenän eteen tai jos ei osaa ottaa ruokaa lautaselleen, niin olkoot sitten. Et siivoa yhtään mitään, ennen kuin ukkosi huomaa, miten paskainen kämppä teillä on. Sanot sitten, että tällaista täällä on jos ei täällä kukaan siivoa. Että voisitko siivota omat sotkusi. Tuo miehesi käytöshän on ihan sairasta. Pitääkö sun saada sen puolesta orgasmikin? Mieti onko elämäsi sen arvoista? Nautitko elämästäsi tällä hetkellä ja onko sulla hyvä olla siinä suhteessa. Älä pelkää eroa ja siitä seuraavia asioita, totta kai ne pelottaa noin pitkän yhdessäolon jälkeen.
Lähdet lätkimään ja elät koruttomampaa elämää. Etsit halvemman asunnon ja makselet lainoja juuri ja juuri sen verran kuin on pakko. SAat olla vapaa etkä kenenkään palvelija, tehdä omia juttuja, tavata ihmisiä ja ennen kaikkea se taakka putoaa sydämeltäsi. Toinen vaihtoehto on se, että jäät suhteeseen ja kärsit tästä, huomaat jossain vaiheessa viisissäkymmenissä, että miehesi on pettänyt sinua vuosikausia tai jos ei olekaan pettänyt, niin olet elänyt pitkään suhteessa joka ei ole antanut sinulle oikeastaan mitään.
Jos ei pääse ruokapöytään, niin kuolkoon nälkään. Ja JOKAINEN, JOPA lapset huolehtivat itse omat tiskinsä koneeseen. Älä passaa sitä äijää enää yhtään.
myös kahvi pitää tarjoilla nokan eteen, hän ei juo kahvia jos sitä ei tule nokan eteen. :((
ap
Oletko sinä kotiäiti, jolla ei ole tuloja vai muuten se pienituloisempi osapuoli ja koet velvollisuudeksesi palvella miestäsi?
Ei kahvinjuonti ole niin tärkeää, että siitä sen suurempaa haittaa ole, vaikka jättäisi juomatta. Ajattele, mikä säästö, kahvin on kallista nykyään.
Kertoisitko lisää miehesi hyvistä puolista. Mitä muuta sen lisäksi, että "pitää kädestä ja näyttää rakastuneelta" muiden silmissä.
saanut sinut uskomaan, ettet pärjää ilman häntä? Tuskin palkkasi on pienempi kuin 1500 eur/brutto ja sillä kyllä yksi ihminen pärjää, jos asuu kohtuuhintaisessa asunnossa. Ovatko velat teidän yhteisiä vai omiasi? Pidä tarkkaa kirjanpitoa pari-kolme kuukautta ja laske sitten, pärjäätkö yksin. Tietenkään et pysty elämään kovin "loisteliasta" elämää, mutta mieti, mistä olet valmis luopumaan onnellisuutesi eteen!
sekin puoli, että jos teillä nyt kuitenkin yhdessä on ihan kivasti rahaa, niin voit kyllä nauttia elämästäsi monella tapaa, vaikka mies huiteleekin illat kavereiden kanssa "jossain". Huitele sinäkin, mene ystävän kanssa ulos syömään, elokuviin, teatteriin, urheile, tee jotain pikku reissuja, opiskele jotain kivaa, elä vähän aikaa niin, ettet odota mieheltä yhtään mitään vaan nautit omasta olostasi, näin mä ehkä tekisin, koska teillä ei ole lapsia.
Hän ei rakasta sinua eikä pidä sinua parhaana kaverinaan, jotka molemmat ovat hyviä perustoja parisuhteelle. Hän on luultavasti sinuun ihan kiintynyt, tottunut ja "tykkää" muttei juurikaan arvosta eikä ole sinusta kiinnostunut. Teillä ei ole yhteistä.
Olette ehkä alusta asti olleet niitä pariskuntia, joissa miehellä on miehen ystävät (enimmäkseen miehiä) ja naisella naisen ystävät (naisia) ja yhdessäolon alkusysäys on ollut joku muu kuin viehätys toisen persoonaan.
Voit tietysti hyvin elää tuollaisessakin suhteessa. Voit pyrkiä mukaan miehesi elämään ja löytää jotain yhteistä joka tekisi teistä läheisempiä, vähintäänkin kavereita jos ei rakastavaisia. Vaikea sanoa onnistuuko se, vai kokeeko hän sinut häiritsevänä - kuulostaa siltä että hänen elämässään sinulle on juuri kodin ylläpitäjän kokoinen kolo eikä tilausta muulle.
ettei saa kahvia. Olkoon ilman.
myös kahvi pitää tarjoilla nokan eteen, hän ei juo kahvia jos sitä ei tule nokan eteen. :(( ap
Jos se on sulle ok, että mies maksaa ja sä passaat, niin ei kai siinä ole ongelmaa. Hae seksi muualta, jos et miestäsi missään mielessä kiinnosta. Ei se olisi häneltä pois. Itse mietin, että onko raha sen arvoista, että elää huonossa suhteessa. Olet miehellesi äiti! Hänellä ei ole mitään syytä erota sinusta, kun palvelu pelaa ja saa leikkiä kavereiden kanssa vapaasti, etkä edes nalkuta siitä.
Eli pallo on sulla, turha odottaa muutosta, miehellä ei ole motivaati9ota siihen. Mutta kysymys kuuluu pidätkö hänet vai laitatko kiertoon. Jos pidät, rahan tai muun syyn takia, niin lopeta valitus ja ala elää omaa elämääsi, etsi niitä asioita mistä pidät.
Minua vaan tuollainen mies ei saisi pidettyä uskollisena, kun niitä lapsiakaan nyt onneksi ei ole ei tule. Elä nainen, kohta olet liian vanha siihen!
Jollei ni tollasen miehen viskaisin pihalle samantien, ihan sama kuinka rakastuneelta haluais kaupungilla näyttää tai kuinka paljon vanhempani tykkäisivät!
Meillä ruoka syödään ruokapöydässä. Jokainen ottaa astioista itse. Jokainen vie lautasensa tiskialtaaseen. Mä en todellakaan palvele ketään. Tosin sillon tällön voin viedä kahvikupillisen olkkarin puolelle, jos nätisti kysyy. Komentamalla meillä ei saa yhtikäs mitää. Kotitöitä tekee mies yhtä tavalla niinkuin minäkin.
Seksissä miehen on tultava mua vastaan ja ajateltava myös minua. Onneks ajattelee automaattisesti, käyttää aikaa esileikkiin ja haluaa tosissaan, että nautin. Minä tietenkin käytän aikaa miehenkin lämmittelyyn, kummatkin on tyytyväisiä ja seksi on mahtavaa.
Kavereita pitää ja saakin olla ja niitten kanssa pitää viettää aikaa, mutta jos miehellä riittää vain muutama tunti sun kanssa päivittäin niin sitten on kyllä jossain vika. Kyllä mä oon sitä mieltä, että perheen kanssa vietetään aikaa paljon, kaverit ja harrastukset mahtuvat kyllä sekaan, mutta perhe menee etusijalle.
Kuten alussa sanoin, viskaisin pihalle. Jollen, niin lopettaisin ainakin sen paapomisen. Tyydyttäisin itse, jos seksissä on ongelmaa. Kotityöt tekisin omalta osalta, en pesisi mm. miehen vaatteita, peskööt itse, jollei voi auttaa missään kotihommissa. Ruuan laittaisin pöydälle, tulkoot sieltä hakemaan, jos on nälkä.
Jos mies ei osaa ottaa kahvia kotonaan itse niin ei kai sitä sitten tarvitse juodakaan.
Mitäs se sinua haittaa että jän ei sitten kahvia juo jos sitä ei eteen tarjoilla.