Mitä mieltä mun miehestä? mitä minä teen väärin? onkohan minussa vika?
Mieheni ei tee koskaan mitään kotitöitä. Hän ei laita asioita koneeseen, eikä edes saa itse ruokaa lautaselleen vaan minun pitää tarjoilla se hänelle sohvapöydälle.
Emme riitele.
Hän viihtyy todella paljon kavereidensa kanssa, joka ilta.. näen häntä n. pari tuntia per päivä. Hän ei koskaan kerro mitä päivän aikan on tapahtunut.
Seksiä meillä on todella harvoin, se mitä on on jotenkin kömpelöä,perussettiä, häntä ei kiinnosta haluanko minä vai ei. Seksiä on silloin kun hänelle sopii, eli korkeintaan pari kertaa kuussa.
Hän maksaa kyllä kaikesta oman osuutensa ja jos menemme ulos syömään niin hän aina tarjoaa, hän haluaa aina kävellä käsi kädessä ja näyttää rakastuneelta. Hän on hyvin tykättykavereidensa keskuudessa joita kohtaan hän on hyvin reilu aina.
samoin vanhempani tykkää hänestä tosi paljon.
Kommentit (36)
Lopeta nalkutus. Ei kukaan jaksa olla moisen valittajan kanssa.
Lopeta nalkutus ja pihtaus, se saa ihmeitä aikaan.
kärsin siitä kun meillä ei ole seksiä, pidän seksistä ja en myöskään nalkuta, jos joku meillä nalkuttaa, se on hän.. hänkin tekee sitä tosin aika harvoin.
ap
Jos ei pääse ruokapöytään, niin kuolkoon nälkään.
Ja JOKAINEN, JOPA lapset huolehtivat itse omat tiskinsä koneeseen. Älä passaa sitä äijää enää yhtään.
Jos ei pääse ruokapöytään, niin kuolkoon nälkään. Ja JOKAINEN, JOPA lapset huolehtivat itse omat tiskinsä koneeseen. Älä passaa sitä äijää enää yhtään.
myös kahvi pitää tarjoilla nokan eteen, hän ei juo kahvia jos sitä ei tule nokan eteen. :((
ap
Kuulostaa ihan mun exältä. Sekään ei saanut itse laitettua ruokaa lautaselle, vaan mun piti se sille laittaa. Seksi oli todella huonoa, mutta sitä olisi pitänyt olla hänelle paljon.
Lopputulos oli terapian jälkeen se, että mies sai diagnooseiksi persoonallisuushäiriö ja pedofiili. Se selitti hänen käytöksensä.
Vika ei ole sinussa. Lopeta passaaminen, ala arvostamaan itseäsi äläkä missään tapauksessa tee miehen kanssa lapsia! Heitä äijä pihalle ja ota parempi mies tilalle.
kuittaa huumorilla, että ethän sä nyt nyt mikään piika ole.
Ja jos ei auta, niin sitten riita pystyyn. Ei sun pidä pelätä että mies suuttuu. SUllahan se syy suuttua on.
seksin puuttuminen. Passaisin kyllä jos nuo asiat olisi kunnossa. Olen ajatellut hoidella ne asiat muualla. En voi erota koska minä en pärjäisi taloudellisesti, olisin todella kusessa.
ap
...miehes vaikuttaa kaappissa piilottelevalta homolta.
Haluuko sulta peppua? Millaisia ne sen kaverit on, joiden kanssa aikaansa viettää?
vaikka joskus olen kyllä ihmetellyt kun viihtyy niin hyvin kavereiden kanssa. Osa niistä on kyllä naisia.
Peppuseksi ei kiinnosta häntä, emme ole koskaan harrastaneet sellaista. Hänellä on aina sama perusetti, edestä ja toinen kerta takaa, ei suutelua eikä hyväilyä jos en sitä erikseen pyydä.
ap
Taitaa olla sillä miehellä ajatukset ja kiinnostukset oikeasati ihan muualla kuin sinussa ja perheessä. On kuitenkin velvollisuudentuntoinen "kunnon" mies ja siksi pysyy suhteessa, hoitaa seksivelvollisuudet ja yrittää olla asiallinen. Ei tajua että naiselle tämä ei välttämättä riitä. Oletko koittanut kertoa sille miehelle miltä sinusta tuntuu tilanne?
mutta miten edes rakastuit tuollaiseen hyypiöön?
Palvelija sinä olet sille, et muuta.
että olen käynyt terapeutillakin joka sanoi että meidän ongelmien ratkaisun ydin on kommunikointi ja sen puuttuminen.
Mutta vähän aikaa hän yrittikin kommunkoida mutta sitten se hiljaisuus palasi taas.
Uskon ettei hän halua erota koska haluaa pitää ulkopuolisille yllä kuvaa kunnon miehestä ja onnellisesta avioliitosta.
mutta miten edes rakastuit tuollaiseen hyypiöön? Palvelija sinä olet sille, et muuta.
ja alussa hän huomioi ja oli kai rakastunutkin minuun oikeasti, halusi aina olla kanssani. Nyt 8 v. jälkeen, kaikki on toisin. En sano että hänen pitäisi aina olla kanssani, mutta nyt ollaan sitten toisessa ääripäässä.
Seksin kanssa on aina ollut näin, sitä on ollut todella harvoin. Joskus on kuukausi väliä ja minä olen aina seksuaalinen ihminen ja haluaisin tuntea että olen nainen. jos tästä asiasta puhun, hän sanoo että sussa on joku vika, ei naiset yleensä halua.
ap
Otahan nyt elämäsi omiin käsiin. Jos olet taloudellisesti noin riippuvainen miehestä, niin tietenkin hän käyttää sinua palvelijana. Mutta maailma on pullollaan muitakin miehiä, jotka arvostaa sinua myös naisena, ei kyökkipiikana.
Etkö ole töissä? Toivottavasti teillä ei ole lapsia. Saat hankittua tuleville lapsillesi paremmankin isän, kun lopetat tuon pelleilyn.
Jos olette avioliitossa, niin kai sinullekin jotain on kertynyt vai oletko kuten entinen naapurini, joka antoi perintönsä miehen haltuun vaikka mies oli jo löytänyt nuoremman ja eroprosessi käynnissä.
taloudellisesti ja en aio perustaa perhettä hänen enkä kenenkään muun kanssa, olen jo 39v.
ap
Sano sille mitä sen pitää tehdä. Monet miehet odottavat vaimoiltansa ohjeita ja suoranaisia käskyjä. Ne ovat tottuneet siihen. Kotona niitä käski äiti, armeijassa ylempi ja työpaikalla pomo.
Lopeta nalkutus ja pihtaus, se saa ihmeitä aikaan.