Oletko koskaan joutunut antamaan virtsanäytettä valvotusti?
Tänään olin työhöntulotarkastuksessa ja siihen kuului normaalit labrat. Jouduin antamaan virtsanäytteen terveydenhoitajan seuratessa toimitusta. Tosi noloa, sillä siinä meni varmaan 15 minuuttia ennenkuin hermostuneisuudeltani sain mitään tulemaan.
Kommentit (45)
Siinä tulee niin syyllinen olo vaikkei ole ikinä tehnyt mitään väärää.. miten ton olon saisi pois?
ADHD- diagnoosin varmistamista varten kaikilta otetaan huumetesti verestä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä tulee niin syyllinen olo vaikkei ole ikinä tehnyt mitään väärää.. miten ton olon saisi pois?
Toi on muuten ihan totta. Vaikka itse tiedän, etten ole käyttänyt mitään, tulee ihan syyllinen olo.
Oma kokemukseni on 10 vuoden takaa, kun nykyistä työtäni aloitin. Mulla hoitaja ei ollut vessassa mukana, vaan avoimen luukun takana. Muistan vain, ettei vesihanaa saanut avata ennen kuin hoitaja oli antanut luvan. Se oli hankala kohta, kun oli niin vahva tapa pestä kädet heti kun on saanut housut ylös.
Sama homma. Yksin vessaan. Semmosen luukun eteen seisomaan. Hoitsu avaa luukun ja ojentaa näyteastian. Sitte housut auki penis käteen ja kusemaan purkkiin. Hoitsu katsoi toimitusta avoimesta luukusta.
Normaalia, kun kyseessä on huumetesti.