Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin lopettaa miehen vaatteiden pesemisen

Vierailija
04.01.2012 |

Kun ei kerran osaa laittaa likaisia vaatteita pyykkikoriin, niin antaa olla. Säästän kuitenkin hermojani ja taidan keräillä ne lattialta yhteen kasaan johonkin. Siinähän sitten miettii, miksei puhtaita boksereita enää löydy kaapista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyykit koneesta kuivaajaan. Ja viikkaa muutenikin varmaan pyykkiä ahkerammin, kuin minä. Tykkään kyllä itse lajitella likapyykki ja pistää kone pyörimään, mutta on todella ihanaa, kun mies usein hoitaa ne siitä eteenpäin kaappeihin:)

Vierailija
2/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein päätöksen, kun kyllästyin keräämään pyykkejä lattialta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä oikeastaan niuholla akalla tekisikään, ruuan voi ostaa valmiina ja pillua saa kun hakee vaan.

Vierailija
4/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Josta ei ole juuri hyötyä kuin vaan vähän haittaa, niin kuin pyykättäviä vaatteita?

Vierailija
5/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on yllättävn tehokasta, etenkin siinä kohtaa, kun ne puhtaat alkkarit loppuu. Mun mieheni sai jopa koneen pyörimään. Suosittelen!

Vierailija
6/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä oikeastaan niuholla akalla tekisikään, ruuan voi ostaa valmiina ja pillua saa kun hakee vaan.

Vierailija
7/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pitäisi keksiä joku paikka, missä vaatevuori ei häiritse minua. Ehkäpä vaikka miehen pöydän alla voisi olla sopiva kohta, siinähän sitten ihmettelee kun ei jalat mahdu pöydän alle. Likaiset ja puhtaat sinne iloisesti sekaisin, minä en enää haistele hänen paitojaan että onkos tämä vielä ihan puhdas vaiko jo pyykkiin menevä.

Puhtaiden laittaminen kaappiin loppui myös. Jääkööt sitten pöydälle lojumaan. Jos oikein pirullinen olisin, heittäisin ne siitä parin päivän lojumisen jälkeen sinne samaan kasaan likaisten vaatteiden kanssa... Helvetti kun ei osaa aikuinen mies hoitaa kotia sen vertaa.

Vierailija
8/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka ne sun vaatteet pesee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi