Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotihoidon yötyöntekijät?

Vierailija
12.01.2012 |

Onko teillä monta yötä peräkkäin?

Kuinka monta tuntia yövuoronne kestää?

Täällä olisi auki hoitajan toimi kotihoidossa yötyöntekijänä.

Olen kyllä sairaanhoitaja, mutta aiemmalta ammatiltani lastenhoitaja, mutta uskoisin, että olisin näillä ammateillani täysin kykenevä tuohonkin työhön.

Tykkään yövuoroista eniten.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kotihoidon yötyöntekijä mutta siis tiedän että pelkän yökön sykli on usein 7 yötä ja 7 vapaata. Tein tätä itse vanhainkodissa ja rytmi oli oikein hyvä. Kun eka yö meni, loput meni rutiinilla ja 7 päivää aina vapaata on enemmän kuin kiva.

Tietty tolla syklillä edellytys on että saa nukutuksi.

Noilla ammateilla kyllä pärjää siellä, työ kotihoidossa (itse olen tällähetkellä kotihoidossa mutta kahta vuoroa teen) on ainakin meillä muutaman asiakkaan ihan se voinnin tarkistus ja että ei ole harhailemassa ja pääosin sitten hälytyksiin vastaamista. Mutta muualla voi olla toisin. Yövuoro on 22-07.15

Vierailija
2/6 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksestasi.

Varmaan matkakulut lasketaan kilometrien mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eli siis tietty ne koti-työpaikka matkat maksetaan itse mutta kaikki työajalla ajetut kilometrit maksetaan 42cnt/km.

Mutta yleensä joka yksikössä on kunnan/kaupungin/talon autoja ainakin yksi ja kun öisin on yksi työntekijä niin monesti sitten yököllä on auto niin ei tartte omalla ajaa :)

Vierailija
4/6 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 21-07.

4 tai 5 yötä peräkkäin.

työhön kuuluu sovitut asiakaskäynnit, turvapuhelinhälytykset ja käyntien välissä avustaminen vanhainkodilla.

Vierailija
5/6 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 nimenomaan olisi parempi. Viikko huonoja unia on raskasta. Eikä sitä voi koko päivää nukkuakaan.

Vierailija
6/6 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no noissa 7yötä 7 vapaata se pointti onkin että on voitava nukkua, tuskin kukaan joka ei osaa/voi päivällä nukkua, hakeutuu pelkkään yötyöhön.

Itselleni se ei ollut ollenkaan rankkaa, menin aamulla 8aikaan nukkumaan ja heräsin 16 aikoihin, ei huonoja unia eikä ongelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä