Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastin viime vuoden liikuntaa vähintään 6 tuntia viikossa. Haluatko treenivinkkejä?

Vierailija
04.01.2012 |

Nyt olis aikaa vastailla innokkaimmille :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro millä painoilla teet kuntosalilla? Teetkö enemmän vapailla painoilla vaiko laitteilla?

En oikeastaan treenaa kyykkyjä salilla lainkaan, vaan teen ne pumpissa.

Rinnan ja yläselän teen laitteilla (n. 30kg ja 3x10 sarjat), ojentajat, hauiksen ja olkapäät vapailla painoilla. Teen useampaa liikettä 5-10 kilon painoilla. Alaselän penkissä ja vatsat pallolla. AP

Melko samoilla painoilla teen itsekin.

Onko mulla mielestäsi liian vähän aerobista liikuntaa. Käyn 3 kertaa viikossa salilla. Sis.alku ja loppulämmittelyt n. 15 min. Sitten on kerran viikossa lenkki, joko juosten tai kävellen.

Vierailija
22/25 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro millä painoilla teet kuntosalilla? Teetkö enemmän vapailla painoilla vaiko laitteilla?

En oikeastaan treenaa kyykkyjä salilla lainkaan, vaan teen ne pumpissa.

Rinnan ja yläselän teen laitteilla (n. 30kg ja 3x10 sarjat), ojentajat, hauiksen ja olkapäät vapailla painoilla. Teen useampaa liikettä 5-10 kilon painoilla. Alaselän penkissä ja vatsat pallolla. AP

Melko samoilla painoilla teen itsekin.

Onko mulla mielestäsi liian vähän aerobista liikuntaa. Käyn 3 kertaa viikossa salilla. Sis.alku ja loppulämmittelyt n. 15 min. Sitten on kerran viikossa lenkki, joko juosten tai kävellen.

Itse en laske vartin lämppäreitä ja jäähdyttelyjä aerobiseksi ollenkaan, koska hapenottokyvyn parantamiseen noin lyhyt treeni ei vaikuta. Jos haluat keskittyä lihasvoiman, -kestävyyden ja -tasapainon kehittämiseen, niin kerta viikossa aerobista tietenkin riittää. Itse tykkään kasvattaa maksimaalista hapenottokykyä ja laskea leposykettä, joten liikun aerobisesti neljä kertaa viikossa, vaihtelevalla rasituksella ja kestolla. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoja kenellekään.

6 tuntia viikossa on nyt ihan tavallinen määrä liikuntaa naisille. Ja vain amatöörit ihan oikeasti käyttää jotain koneita treenatessa.

Ei noilla liikunnoilla voi mennä vielä vinkkejä antamaan. Ihan oikeasti.

En oikeastaan treenaa kyykkyjä salilla lainkaan, vaan teen ne pumpissa. Rinnan ja yläselän teen laitteilla (n. 30kg ja 3x10 sarjat), ojentajat, hauiksen ja olkapäät vapailla painoilla. Teen useampaa liikettä 5-10 kilon painoilla. Alaselän penkissä ja vatsat pallolla. AP

Vierailija
24/25 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kehitän maksimaalista hapenottokykyä ja blaa blaa..

Toivottavasti et mene livenä häpäisemään itseäsi ja neuvomaan näitä juttuja kenellekään.

En oikeastaan treenaa kyykkyjä salilla lainkaan, vaan teen ne pumpissa. Rinnan ja yläselän teen laitteilla (n. 30kg ja 3x10 sarjat), ojentajat, hauiksen ja olkapäät vapailla painoilla. Teen useampaa liikettä 5-10 kilon painoilla. Alaselän penkissä ja vatsat pallolla. AP

Melko samoilla painoilla teen itsekin. Onko mulla mielestäsi liian vähän aerobista liikuntaa. Käyn 3 kertaa viikossa salilla. Sis.alku ja loppulämmittelyt n. 15 min. Sitten on kerran viikossa lenkki, joko juosten tai kävellen.

Itse en laske vartin lämppäreitä ja jäähdyttelyjä aerobiseksi ollenkaan, koska hapenottokyvyn parantamiseen noin lyhyt treeni ei vaikuta. Jos haluat keskittyä lihasvoiman, -kestävyyden ja -tasapainon kehittämiseen, niin kerta viikossa aerobista tietenkin riittää. Itse tykkään kasvattaa maksimaalista hapenottokykyä ja laskea leposykettä, joten liikun aerobisesti neljä kertaa viikossa, vaihtelevalla rasituksella ja kestolla. AP

Vierailija
25/25 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olis silti kiva kuulla edes jotkut perustelut sille että "vain amatöörit käyttää koneita" (ap sanoi käyttävänsä rinta- ja selkälaitetta, muuten tekevänsä vapailla painoilla) ja etenkin tälle viimeiselle eli "maksimaalinen hapenottokyky blaa blaa blaa". Mitäköhän sillä ajettiin takaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi