Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten juhlit OMIA synttäreitäsi?

Vierailija
11.11.2005 |

Usein täällä puhutaan miten lasten synttäreitä juhlitaan mutta nyt kysynkin miten juhlitte kun itse täytätte vuosia? Entä kun miehelläsi on synttärit, miten hän juhlii?

Mulla on tulossa joulukuussa synttärit ja ajattelin pitkästä aikaa pitää jonkinlaiset juhlat ihan aikuisten kesken! Liian monena vuonna olen ajatellut etten jaksa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkunlaisilla juhlilla... ehkä joskus innostun järjestämään ne itse.

Vierailija
2/11 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saat ensi kerralla kivat juhlat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlin aina omia synttäreitä sillä pidän synttäreistä, näin aikuisena lahjat eivät ole enää niin tärkeitä vaan hyvä ruoka ja seura. Yleensä saan kuitenkin jotain pientä lahjaksikin vierailta. Kutsun yleensä vain oman perheeni ja sitten illaksi saatan kutsua kavereita " rääppiäisiin" . Miehen synttäreitä ei juurikaan juhlita, hän nimittäin inhoaa melkein kaikkia juhlia

Vierailija
4/11 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin seuraava synttäri menisi synnyttämässä..

Vierailija
5/11 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsut lähetettiin kuukautta ennen ja ne oli puutarhabileet, isolla festaripannulla ruokaa ja olutta ja siideriä oli tarjolla jatkoille mentiin varattuun ravintolaan jossa oli boolia ja bändi soittamassa. Ihmisiä oli noin 60 henkeä ja hauskaa oli. Mut nää olikin kolmekymppisset.

Vierailija
6/11 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisin olen vain pyytänyt omat sisarukseni perheineen+ vanhempani kakkukahveille ja that' s it. bileet ehkä 10 vuoden kuluttua taas?

miehen synttäreitä juhlitaan vain omalla perheellä, leivon pienen kakun ja annetaan lahja. mies inhoaa juhlia niin siksi ei pidetä edes kakkukahveja.

Vierailija
7/11 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietokoneen vieressä...

Vierailija
8/11 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Yleensä tulee kutsumatta vieraita, anoppi ja minun mummu ja pappa. Mies ei ole koskaan muistanut mitenkään minua ei edes synttäreinä tai äitienpäivänä ole noussu lasten kanssa aamulla että saan nukkua pidempään, muuta muistamista en tarvisikaan kuin onnen toivotukset ja vapaata kotiaskareista. Muttakun ei niin ei....

Vierailija
9/11 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja mies leipoi kakun, juotiin kakkukahvit anopin ja muutaman muun sukulaisen kanssa.

Aina on jotain pientä kummankin aikuisenkin synttäreiden kunniaksi, vaikka sitten vaan suklaakakku ja pieni lahja.

Vierailija
10/11 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä vanhenemista enää juhlimaan. 20-vuotiaaksi saakka kyllä juhlittiin, sen jälkeen ei. Samanlainen päivähän se päivä on elämässä kun kaikki muutkin.

Vierailija
11/11 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vanhemmat tulee huomenna yhdistetylle isänpäivä-synttärikahvittelulle. ja mulla siis syntskät maanantaina. ens vuonna sitten jonkunnäköiset juhlat, mutta ne onkin sitten jo kolmekymppiset. :O mies ei yleensä juhli lainkaan, tänä vuonna sillä oli juhlat, mutta ne olikin sen kolmekymppiset. kyllä me ollaan vaan vanhoja. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi