Paljonko maksaa rantaloma Thaimaassa halvimmillaan...
ensi joulun tienoilla, jos lähtijöinä on kaksi aikuista, kaksi teiniä, kaksi alaluokkalaista?
Auttakaa pliis!
Siis mistä saisi eritysen edullisen, mutta tietysti erityisen ihanan kohteen? Minne päin kannattaa suunnata? Ja paljonko käyttörahaa lähinnä ruokaan tulisi varata?
Kommentit (15)
7000e. kaksi aikuista, 3v ja 4v lapset ja vauva.
Me ollaan aina menty aurinkomatkoilla, mutta mitä olen kysellyt niin ei se lentojen varaaminen itse ole sen halvempaa, hotellissa kyllä voittaa jonkin verran.
Äkkilähdöt on halvempia mutta niitä tuskin joululle löytyy
En ole tuolla koskaan lomaillut, mutta mitä katsellut noita hintoja niin ovat olleet siinä tonni per naama.
Suosittelen seuraamaan matkatoimsitojen tarjouksia.
Mm Finnmatkoilla on lomavalvojaisia missä on 2 yhden hinnalla.
Juuri heillä oli tuossa viime viikolla ja kaukomaita myytiin tosi edullisesti. Sielläkin oli 2 yhden hinnalla moneen kaukoman kohteeseen.
Muuta en osaa neuvoa.
ehkä tässä pitää vaan säästää vähän pidmmällä jänteellä. :I
vielä että toki jouluna hinnat on kalliimmaat kuin muina aikoina. Mutta tollaselta kööriiltä niin kyllähän se säästämistä vaatii :)
Kallein ajankohta koko vuonna...me mennään nyt hiihtolomalla ja matka maksaa meidän perheeltä 1500 euroa vähemmän kuin oltais menty joulun aikaan. Sama hotelli.
En ole tuolla koskaan lomaillut, mutta mitä katsellut noita hintoja niin ovat olleet siinä tonni per naama. Suosittelen seuraamaan matkatoimsitojen tarjouksia. Mm Finnmatkoilla on lomavalvojaisia missä on 2 yhden hinnalla. Juuri heillä oli tuossa viime viikolla ja kaukomaita myytiin tosi edullisesti. Sielläkin oli 2 yhden hinnalla moneen kaukoman kohteeseen. Muuta en osaa neuvoa.
Kopsasin nimittäin itselleni tajonnan viimeisistä lomavalvojaisista.
Thaimaan reissut olivat tarjouksessa 695-1095e per henkilö.
Lähtöjä oli vuoden vaihteen ja tammikuulle.
Joulukuulle ja joulun aikaan maksaa hieman enemmän olettaisin. Näin ainakin muilla kohteilla.
Kannattaa seurata ja vahtia sitä "helmeä".
Nimenomaan tuollaisella porukalla itse varaaminen on huomattavasti edullisempaa kuin matkatoimistojen kautta. Finnairilla ihan kohta "avautuu" mahdollisuus valita joulun lentoja Bangkokiin. Nyt siellä näytti olevan max 3.12.2012 lähtö valittavissa, parin viikon päästä jo joulun aika myynnissä. Katso mitä maksaa, jos n. 800 euroa, tartu kiinni, halvemmalla et suoraa lentoa saa. Lapset saa lapsialen, n. 30 % tuosta hinnasta.
Vertaa.fi on myös hyvä sivusto, josta näet muitakin lentoja Thaikkuun. Ala katselmaan sieltä ja pääsääntönä se, että jos löytyy 800 tienoilla, niin varaisin pois. Ja sitten eikun vain katselemaan, että mistä ottaisi hotellin. Bangkokista pääsee aika edullisesti minibussilla hotellille esim. Cha Am:n tienoille tai Hua Hinin tienoille. Hotellit tulevat hakemaan jos halua ihan lentokentältä, joten helppoa on.
Jos haluatte etelämpään, niin sitten pitää varata lisälento esim. Phuketiin. Air Asialla se maksaa n. 40 e / nenä / suunta. Ei ole kallista. Itse kun etsit, niin saat teidän porukalle vaikkapa oman talon uima-altaalla. Myös tavalliset matkatoimistot auttavat, en siis tarkoita näitä matkanjärjestäjiä, vaan marssit jonnekin matkatoimistoon ja kerrot, että etsivät teille lentoja ja hotellin tms. Vertaa sitten sitä hintaa noiden matkanjärjestäjien tai sitten ihan itse teet varaukset. Sekin on tosi helppoa. olen jo kolme matkaa sinne tehnyt niin...
Joulu on sesonkiaikaa. Kaksi yhden hinnalla ei myydä jouluksi.
Siis hiihtoloma, syyslomanseutu, joulukuu? Milloin paras aika mennä?
matkat on juuri noina lomina kalliimpia! eli koita mennä muulloin
jos se olisi mitenkään järkevää. Mutta opelle tulee vielä kalliimaksi ottaa kaksi viikkoa palkatonta vapaata.
Juuri ennen sadekauden alkua, sesongin viimeisillä viikoilla maalis-huhtikuun vaihteessa. Oli ihanan lämmintä ja keskipäivällä liiankin kuumaa...siestaa vietimme yleensä pari kuuminta tuntia päivästä viileässä hotellihuoneessa, mutta ei haitannut yhtään, huoneessa viihdyimme kummasti kun oltiin vielä nuori pari ilman lapsia...! Oli siitä hyvä aika, että kojuista ostaessa sai helposti tingittyä hinnoista puolet pois, kun sesonki oli lopuillaan. Matka oli normihintainen, en nyt muista onko sesongin loppuaika edullisempaa kuin esim. Joulu..
pliis