Haluan omilla päätöksillä ja rahankäytöllä tehdä perheeni ja lasten elämästä hyvää
Tienataan miehen kanssa molemmat aika vähän, mutta kuitenkin niin että voimme maksaa laskut, asumisen ja syödä. Reilu vuosi sitten olin vielä höveli rahankäyttäjä, tuhlasin sinne ja tänne ja pienistä ostoksista kertyi iso summa kuussa.
Nyt olen alkanut opetella rahankäyttöä, pyrin säästämäänkin. Haluan näillä päätöksillä antaa perheelleni hyvän elämän ja lapsille helpomman tulevaisuuden. Tuskin koskaan meillä tulee olemaan mahdollisuutta ostaa lapsille osakkeita tms.mutta haluan avittaa heitä aikuisuutensa kynnyksellä minkä pystyn. Itse olen aina saanut pärjätä omillani ja myös oma äitini on ollut tuhlari.
Haluan että voimme kustantaa lasten autokoulut ja myös aikanaan heille autot ostaa, mahdollisesti maksaa puolet vuokrasta jos ovat opiskelijoita tai muuten tulevat pienellä toimeen. Koen tärkeänä että sitten joskus voin vaikka kuukausittain antaa lapsille rahaa, edellyttäen että ovat vastuullisia aikuisia.
Nyt kun ovat pieniä, haluan antaa heille aikaa ja rakkautta, jota itsekin lapsena sain. Koen kuitenkin että omilla pärjääminen niin taloudellisesti kuin muutenkin on ollut aika rankkaa vaikkakin opettavaista
Kommentit (2)
Opiskelijoita autetaan, maksetaan heidän laskujaan, annetaan rahaa ja matkoja, lukiokirjat ja muut toki maksetaan. Minä en maksa autokoulua koska täällä ei tarvitse autoa.
ole koskaan ollut tollaista, päinvastoin, äitini on aina valittanut pientä palkkaansa ja minultakin joskus lainannut. Itse kyllä haluan lapsilleni parempaa. Ei munkaan lapsuudessa koskaan mitään vikaa ollut, ainoastaan ettei mitään apua saanut
Opiskelijoita autetaan, maksetaan heidän laskujaan, annetaan rahaa ja matkoja, lukiokirjat ja muut toki maksetaan. Minä en maksa autokoulua koska täällä ei tarvitse autoa.