Hävettää pyöräillä ylipainoisena.
Tykkäisin pyöräillä, mutta hävettää, että muut katsovat, että mikä valas tuossa menee läskeineen hikisenä. Nykyään kun on niin paljon läskivihaa.
Kommentit (65)
Sen kun ajat. Siinä ne läskitkin lähtee.
Terveisin Pyöräilevä Entinen Läski.
Pyöräily on hyvää liikuntaa kaikenkokoisille. Jatka ihmeessä pyöräilyä.
Kannattaa laihduttaa ja lopettaa roskaruoat. :)
Tiedän tunteen, itse en uskalla mennä edes uimaan, vaikka on helle, kun ajattelen että ihmiset katsovat ja voivat pahoin kun olen niin lihava.
Tee asioita, joista nautit. Iso osa ei katso tuolla muita arvostellen 😊.
Ihanaa, kun olet löytänyt pyöräilyn ilon. Itsekin käyn päivittäin pyöräilemässä pari kertaa. Kilotkin karisee, kun liikkuu itselleen sopivalla tavalla. Ei ole mitään hävettävää, päinvastoin!!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, itse en uskalla mennä edes uimaan, vaikka on helle, kun ajattelen että ihmiset katsovat ja voivat pahoin kun olen niin lihava.
Katsoisin laihana miehenä että ompa ihanan isot ja muhkeat rinnat enkä varmasti mitään vikaan löytäisi. Hyvä luonnehan sulla myös on.
Jatka vaan pyöräilyä ja jossain vaiheessa et ole enää läski ja arvostat taas itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvä ihminen ajattele noin! Minulla uimalasit eivät ole tarpeeksi vahvat ja muutenkaan en tunnista edes naapuriani vähissä vaatteissa. Näen sen verran, etten ui kenenkään päälle. Ei todellakaan ole halua, kykyjä eikä tarvetta kytätä keitä muita on uimassa. Uiminen ei ole laitonta Suomessa.
Mutta ap ei se auta ettet uskalla tehdä nyt, kun ainut tapa menettää se paino ja tulla paremman näköiseksi on että lähdet rohkeasti tekemään sitä välittämättä muiden haukkumisista. Varmasti sua haukutaan mutta ei pidä päästää ihon alle näitä keskenkasvuisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi päästit itsesi tuohon kuntoon? Kerroppa.
Sivullisena kysyn: miksi asia kuuluisi sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kuulu mutta kiinnosti asia. Nykyään kun on niin paljon lihavia... Johtuuko itsekurin vähyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa laihduttaa ja lopettaa roskaruoat. :)
Kysyttiinkö tätä?
Eihän kaikkia edes tunnista ilman meikkejä? Miehillä on vaikeampaa.
No onneksi voit laihduttaa jos haluat . Mutta jos olet onnellinen, niin toki voit pyöräillä siinä kunnossa missä olet nyt. Laita vaa renkaisiin kunnolla painetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kuulu mutta kiinnosti asia. Nykyään kun on niin paljon lihavia... Johtuuko itsekurin vähyydestä?
Se johtuu nykyajan ruokaympäristön muuttumisesta ja huonommasta suoliston mikrobiomista kuin aikaisempina vuosikymmeninä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoppa aiheeseen liittyviä ohjelmia, niin tiedät mitä sen liiallisen syömisen takana on.
Ymmärryksesi kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu nykyajan ruokaympäristön muuttumisesta ja huonommasta suoliston mikrobiomista kuin aikaisempina vuosikymmeninä.
Kyllä mutta jokaisella on vapaus vielä valita syökö esim ruokia mitkä pitää paremmin suoliston kunnossa. Mutta ei kun valitaan se roskaruoka terveellisen aterian tilalle. Mieti nyt.
Kannattaa ajatella kuin olisi elämän viimeinen päivä: välittäisikään silloin painostaan jos haluttaisi pyöräillä, uida tai tanssia? Tuskin!
Jos tykkäät pyöräillä tee ihmeessä niin! Ei kenellekkään kuulu toisten paino. Voithan jotenkin vaatteilla hämärtää, jos sua itseä sun paino häiritsee...
Itse totean aina vastaavissa mietteissä et muiden mielipiteet EVVK 👍
Nauti pyöräilystä ja tsemppiä 😊