Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erilleen muutto ahdistaa

Vierailija
04.01.2012 |

Olemme mieheni kanssa eroamassa ja suurilta osin minun tahdostani. Nyt kun ero on todellisuutta eli mieheni ostanut asunnon ja muuttopäivä tiedossa, ahdistaa kovasti :(. Vaikka olen 100% että ero on oikea ratkaisu niin silti ahdistaa - onhan tämä normaalia???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se normaalia, jos suhde päättyy ja ei tuntuisi missään?

Vierailija
2/3 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä vaan sitä ihmettelen kun olen tätä kuitenkin jo vuosia halunnut ja nyt kun vihdoin saan tahtomani niin ahdistaa, kerran jo peruin koko eron mutta tulin nopeasti järkiini... No, kiitos joka tapauksessa vastauksesta, kai tämä sitten vähän ajan kuluttua alkaa tuntumaan oikealta ratkaisulta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suhde loppuu, niin samalla loppuu myös se "tuttu" elämä. Elämän perusasiat menevät yleensä uusiksi, kotona ei enään olekaan sitä toista aikuista.

Vaikka itse eroa on halunutkin ja miettinyt sitä useamman vuoden, niin tottakai sen virallinen lopettaminen pelottaa. SItä ehkä miettii löytääkö koskaan enään uutta puolisoa ja luovunko nyt sitten siitä miehestä joka olisi ollut "paras" jonka löydän...

Nuo tunteet ja ahdistus on käsittääkseni normaalia eron aikana. Ne on vain käytävä läpi. Itsekin itkin eron jälkeen useana iltana yksikseni, vaikka itse eroa halusinkin, tuli vain ahdistus ja "uusi" elämä pelotti, eikä tuntunutkaan yhtä hyvältä eron jälkeen kuin olin kuvitellut. Kuvitelmathan menee yleensä toisin kuin oikea elämä. Mutta kyllä se ajan myötänhelpottaa.

Vain itse voit tietää, onko ero oikea ratkaisu, sitä ei kukaan muu voi sinulle sanoa.