Meidän perheen vuoden 2010 matkoja.
Toukokuussa miehen kanssa kaksin viikko kreikassa.
Heinäkuussa miehen kanssa kaksin viikko kreikassa.
Elo-syyskuun vaihteessa miehen kanssa kaksin+ vanhin lapseni perheineen viikko bulgariassa.
Syys-lokakuun vaihde mies kaksistaan nuorimman lapsemme kanssa kreikassa.
Lokakuussa syyslomalla viikko miehen kanssa kaksin kreikassa.
Joulukuussa miehen kanssa kaksin viikko espanjassa.
Saa kommentoida ja kysyä vapaasti. Tai olla kommentoimatta:)
Kommentit (46)
onneksi olkoon valinnastanne.lapsenlapsile ei taida jäädä edes maapalloa, mutta hei 2010 kreikassa oli kivaa
Hekin huomioivat noita päästöjä. Kehitystä tapahtuu.
Moni muukin asia aiheuttaa noita päästöjä.
AP
Suomalainen ihana mies mulla on.
AP
mielenkiintoisia paikkoja ja av-mamma vaan lomailee Hessun baarin lähellä Kreikassa..
Rantalomakohteet ilmeisesti kiinnostavat kovasti. Itse en ehkä ihan joka kerta menisi sellaiseen, vaan jonnekin muualle myös. Matkailu voisi myös avartaa....
Itsekin matkustelen paljon, mutta tykkään etsiä aina jonkin uuden lomakohteen.
selkeästi :)
Miksi noin monta matkaa just Kreikkaan?
mielenkiintoisia paikkoja ja av-mamma vaan lomailee Hessun baarin lähellä Kreikassa..
Meillä on muutama kohde, josta pidämme ja viihdymme.
Yksi kreikan kohteista on sellainen jonne menemme joka vuosi 1-2 kertaa.
Joka vuosi pyrimme ottamaan yhden kohteen lisää. Viime vuonna se oli yksi noista espanjan kohteista. Tälle vuodelle suunnitteilla toinen kohde espanjaan.
Vaöitsemme aina meitä ja meidän perhettä miellyttäviä kohteita.
AP
Itsekin matkustelen paljon, mutta tykkään etsiä aina jonkin uuden lomakohteen.
Ja tuonne jo vastasinkn , että kreikassa on yksi kohde jonne on pakko päästä 1-2 kertaa vuodessa.
AP
Meillä on muutama kohde, josta pidämme ja viihdymme. Yksi kreikan kohteista on sellainen jonne menemme joka vuosi 1-2 kertaa. Joka vuosi pyrimme ottamaan yhden kohteen lisää. Viime vuonna se oli yksi noista espanjan kohteista. Tälle vuodelle suunnitteilla toinen kohde espanjaan. Vaöitsemme aina meitä ja meidän perhettä miellyttäviä kohteita. AP
lihapullia :D
Meillä on muutama kohde, josta pidämme ja viihdymme. Yksi kreikan kohteista on sellainen jonne menemme joka vuosi 1-2 kertaa. Joka vuosi pyrimme ottamaan yhden kohteen lisää. Viime vuonna se oli yksi noista espanjan kohteista. Tälle vuodelle suunnitteilla toinen kohde espanjaan. Vaöitsemme aina meitä ja meidän perhettä miellyttäviä kohteita. AP
lihapullia :D
Matkustaessa syömme pääsääbtöisesti maan ruokia. Suosimme paikallista ruokaa tarjoavia paikkoja.
Enkulla ja kreikan kielellä pärjää hyvin. Toki siellä moni jo suomee puhuu varsin hyvin.
AP
Rantalomakohteet ilmeisesti kiinnostavat kovasti. Itse en ehkä ihan joka kerta menisi sellaiseen, vaan jonnekin muualle myös. Matkailu voisi myös avartaa....
Aurinkoon aina menemme. Olemme rannalla, tai hotellin altaalla. Tai kiertelemme kohdetta kävellen. Katsellen paikkoja.
Matkailu avartaa, ja vaikka samassa kohteessa käy usein niin aina löytyy jotakin uutta ja ihanaa.
Ja kuten tuolla jo toisaalla sanoin niin joka vuosi tulee se 1 uusi paikka. Ja nyt koluamme espanjaa siltä osin.
AP
tai mitä siellä sitten teette
Lomalla ei ole ikinä tylsää. Varsinkin ne lomat, kun matkustamme rantalomille.
Jokainen päivä on aina erilainen.
AP
..jos minulla olisi noin paljon aikaa lomailuun, niin ehdottomasti haluaisin nähdä maailmaa huomattavasti laajemmin. Toki uskon, että on kivaa ja turvallista mennä tuttuun paikkaan ja maahan, mutta itse en noin yksipuolisesti matkailisi. Vaihtaisin esim. pari noista Kreikan reissuista vaikkapa johonkin kaukokohteeseen jne. jne.
teillä ole töitä? Miksi ette ole pidempään kerralla? Itse en jaksaisi koko aikaa olla pakkaamassa ja matkustamassa edestakaisin, eikä kyllä töiden puolesta onnistuisikaan. Mielummin muutama pidempi loma.
..jos minulla olisi noin paljon aikaa lomailuun, niin ehdottomasti haluaisin nähdä maailmaa huomattavasti laajemmin. Toki uskon, että on kivaa ja turvallista mennä tuttuun paikkaan ja maahan, mutta itse en noin yksipuolisesti matkailisi. Vaihtaisin esim. pari noista Kreikan reissuista vaikkapa johonkin kaukokohteeseen jne. jne.
Ja toinen asia on se, että työt sanelee hieman tuota matkustamista. Ja rytmittää ja tauottaa se mukavasti, kun on aina lomamatka mitä odotella.
Ja se seikka on vastassa, että toine meistä voisi matkustaa 2 viikon reissuja, mutta toinen ei.
Mutta tämä ratkaisu näin sopii meilel vallan mainiosti. Enkä kiellä sitä, että on ihanaa päästä monta kertaa vuodessa miehen kanssa kaksin reissuun.
AP
teillä ole töitä? Miksi ette ole pidempään kerralla? Itse en jaksaisi koko aikaa olla pakkaamassa ja matkustamassa edestakaisin, eikä kyllä töiden puolesta onnistuisikaan. Mielummin muutama pidempi loma.
Matkailu onmeille se meidän harrastus.
On meillä on töitä. Ja tuonne jo toisaalle vastasin, että toinen meistä voisi lomailla pidempään, mutta toinen ei. Siksi on tämä kiva, että useammin sitten niitä viikon matkoja.
Pakkaaminen ei ole vaivalloista. Helppoa, kun tietää mitä ottaa aina mukaan. Kotiin vaatteet pesuun. Ja aina taas tietää mitä pakata mukaan.
AP
Kun lasket päivät yhteen, niin ei niistä montaa viikkoa tule. Eikä nuo matka ole Thaimaata lukuunottamatta olleet edes kovin kalliita. Lennot kun ovat nykyisin aika edullisia.