Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytitkö sinä tältä 4 kk toisen lapsesi syntymän jällkeen?

Vierailija
04.01.2012 |

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/01/03/article-2081624-0F534A7D00000…

Ei mitään paineita, mutta miten ihmeessä julkkikset saavat itsensä tuohon kuntoon niin pian synnytyksen jälkeen? 99,9% synnyttämättömistä naisistakaan ei näytä noin hyvältä bikineissä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samalta kuin ennen raskautta. En väitä että mulla olisi koskaan ollut tuollaista bikinikroppaa, mutta mikään paikka ei pullottanut eikä repsottanut enempää kuin ennenkään, no tissit pullotti kyllä tavallista enemmän.

Vierailija
2/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varaa palkata lapsenvahti siksi aikaa kun mamma rehkii salilla ja isä on töissä.

Ensimmäisen lapseni jälkeen näytin alle 6kk tuolta, toisen lapsen jälkeen en todellakaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voiko olla ettei niitä tuu ollenkaan?

Vierailija
4/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole yhtään raskausarpea, vaikka en ole julkkis.

Vierailija
5/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on kans hyvä keksintö ja julkimoiden ehdoton etu;) Voihan ne olla hyvän näköisiä luonnossakin, en sitä sano mutta sitten vielä vähän silotellaan sieltä ja muokataan täältä.

Miten ne julkimoiden vatsalihakset muuten on niin erilaiset kuin meidän tavisten että kestää alkaa heti treenaamaan, täällähän suorastaan kielletään ennen kuin aukko vatsalihasten välissä on umpeutunut, ja siihen menee aikaa kuukausikaupalla...?

Vierailija
6/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä vatsalihaksia ei TEE

Vierailija
7/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut hoikka ja synnytyksen jälkeen kilot karisivat ihan itsestään. Vielä nykyäänkin 17 vuotta esikoisen synnytyksen jälkeen voisin ihan hyvin esiintyä bikineissä jos tahtoisin.

Raskausarpiakin mulle tuli mutta ovelasti ne sijoittuivat paikkoihin, joita en vaatteita esittele, kuten takamukseen ja rintoihin.

Vierailija
8/8 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytin. Tai en tiedä näytinkö erityisen hyvältä, mutta hoikalta ainakin. t. 174cm/50kg, jonka yli 20 raskauskiloa olivat vain turvotusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi