Mitä ruokaa voisin tehdä?
Oon raskaana ja tuntuu, ettei mitään, mitä olen tottunut/haluaisin syödä, saa syödä :( Antakaa vinkkejä uuteen ruokavalioon!
Kommentit (6)
MITÄ sitten oikein syöt, mitä nyt et voi? Eihän raskaana ole kieleltty kuin pastöroimattomat tuorejuustot kypsentämättömänä, vakuumipakattu kala ja maksa suurina määrinä...?
ja ihan normisti olen syönyt. Äsken otin lasagnen uunista. Ainoat jutut mitä olen vältellyt on graavilohi, tuorejuustot ja maksa. Kuulemma maksamakkaraakin saisi syödä päivässä 2 pientä viipaletta vaikka leivän päällä, mut olen välttänyt sitäkin. Haukea ei kuulemma kans suositella, mut eipä meillä sitä ruokapöydässä juuri koskaan muutenkaan ole.
Ja se on kielletty. Sitten syön japanilaista eli raakaa kalaa (+ merilevää) eri muodoissaan, myös lihasta tykkään, mutta en kypsänä :( Ja kyllä kai oon vähän avuton. Lisäksi olo on sen verran huono, ettei ihan mitä vaan tee mieli suuhunsa laittaa, kun oksennus tulee jo ajatuksestakin.
ap
Mitä sun tekisi sitten mieli syödä? Kerro niin lähdetään miettimään siitä sitten? :)
En tykkää mistään jauheliharuoista. Kanaa kyllä syön toki kypsänä, mutta ei koko ajan jaksa sitä syödä.
ap