Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies soittelee mulle vieraan naisen kanssa mun poissaollessa

Vierailija
04.01.2012 |

Ja tämänhän sain selville kun urkin salaa miehen puhelinta. Puhelinlaskut on suurentunut viime kuukausina aivan älyttömästi ja tosiaan suhteitaan hoitaa mun töissä ollessa.

Mitenkäs tämmönen otetaan puheeksi, kun menin sitten salaa tutkimaan puhelinta? Tekstarit oli kaikki poistettu, sekä saapuneet että lähetetyt. Puhelulokiin oli jätetty tiedot. Mun mielestä tämä juttu haisee... tekstareita on kuitenkin lähettänyt lähes tuhat viime laskussaan. En kuitenkaan usko, että tässä vaiheessa on muusta kuin puheluista. Haluaa kuitenkin pitää ne salassa multa.

Luiskaan heittäisin koko äijän, mutta pitäisi olla kuitenkin varma asiasta ensin. Eli miten saan äijän selkäseinää vasten ja totuuden pihalle?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoslaki 38 luku 3 §: "Joka oikeudettomasti 1) avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka 2) hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta, on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi."

Vierailija
22/25 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein niin että tain puhelimen,vaikka pahalta tuntuin selän takana,mutta ei tunutnu sen jälkeen kun löysin viestit...laitoin äijän seinää vasten,rehellisesti kerroin kattoneeni ja ilmoitin myös että mies on vielä pahemmin pettänyt luottamukseni kun minä hänen (selatessani salaa luurin)..tästä poiki syvä keskustelu.yhdessä jatketaan lapsenkin takia.Toisiamme rakastetaan mutta hetki menee ennen kuin luotan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoslaki 38 luku 3 §: "Joka oikeudettomasti 1) avaa toiselle osoitetun kirjeen tai muun suljetun viestin taikka suojauksen murtaen hankkii tiedon sähköisesti tai muulla vastaavalla teknisellä keinolla tallennetusta, ulkopuoliselta suojatusta viestistä taikka 2) hankkii tiedon televerkossa välitettävänä olevan puhelun, sähkeen, tekstin-, kuvan- tai datasiirron taikka muun vastaavan televiestin sisällöstä taikka tällaisen viestin lähettämisestä tai vastaanottamisesta, on tuomittava viestintäsalaisuuden loukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi."

oikeudettomasti!

onhan tässä nyt perkeles oman käden ja persuksen oikeus! äijä tartuttaa vielä kupan koko töölöön ja täällä siunaillaan vankeusrangaistuksia! saakura!

Vierailija
24/25 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein niin että tain puhelimen,vaikka pahalta tuntuin selän takana,mutta ei tunutnu sen jälkeen kun löysin viestit...laitoin äijän seinää vasten,rehellisesti kerroin kattoneeni ja ilmoitin myös että mies on vielä pahemmin pettänyt luottamukseni kun minä hänen (selatessani salaa luurin)..tästä poiki syvä keskustelu.yhdessä jatketaan lapsenkin takia.Toisiamme rakastetaan mutta hetki menee ennen kuin luotan.

ja todennäköisesti lopputuloskin on tämä. Eli yhdessä jatketaan tai mikäs sen tietää. En usko, että sen kummempaa vipinää tämän naisen kanssa kuitenkaan on, koska iltaisin tai viikonloppuisin ei ole omilla menoillaan juurikaan. Paitsi jos se on parempi kun mä, niin anti mennä vaan! En jää itkemään!

Vierailija
25/25 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todennäköisesti lopputuloskin on tämä. Eli yhdessä jatketaan tai mikäs sen tietää. En usko, että sen kummempaa vipinää tämän naisen kanssa kuitenkaan on, koska iltaisin tai viikonloppuisin ei ole omilla menoillaan juurikaan. Paitsi jos se on parempi kun mä, niin anti mennä vaan! En jää itkemään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme