Mies soittelee mulle vieraan naisen kanssa mun poissaollessa
Ja tämänhän sain selville kun urkin salaa miehen puhelinta. Puhelinlaskut on suurentunut viime kuukausina aivan älyttömästi ja tosiaan suhteitaan hoitaa mun töissä ollessa.
Mitenkäs tämmönen otetaan puheeksi, kun menin sitten salaa tutkimaan puhelinta? Tekstarit oli kaikki poistettu, sekä saapuneet että lähetetyt. Puhelulokiin oli jätetty tiedot. Mun mielestä tämä juttu haisee... tekstareita on kuitenkin lähettänyt lähes tuhat viime laskussaan. En kuitenkaan usko, että tässä vaiheessa on muusta kuin puheluista. Haluaa kuitenkin pitää ne salassa multa.
Luiskaan heittäisin koko äijän, mutta pitäisi olla kuitenkin varma asiasta ensin. Eli miten saan äijän selkäseinää vasten ja totuuden pihalle?
Kommentit (25)
kysäise, että minkä takia sulla on nykyään noin hiton kauheat puhelinlaskut ja piilottelet puhelintasi (jos piilottelee)?
Otsikkosi mukaan miehesi soittelee sinulle jonkun naisen kanssa, kun olet poissa. Vai mitä tarkoitit?
Miehellekin voi toki ihmetellä, miksi puhelinlaskut on suurentuneet huimasti. Eiköhän jompikumpi lavertele.
No ei tähän jälkiviisaus auta, tutkittu mitä tutkittu.
Pelkäätkö, mitä mies sanoo, jos puhelimen tutkiminen tulee ilmi ja kyse onkin miehen puolelta vain jostain omista työasioista tai muusta täysin vilpittömästä jutusta?
mieheltä, miksiköhän puhelinlasku oli yhtäkkiä näin iso?
väität miehellesi, että nainen on ottanut sinuun yhteyttä ja tunnustanut heidän soitelleen. Keksi jotain yleisiä ja todennäköisiä väittämiä, mitä nainen on muka sanonut, ettet jää heti kiinni yrityksestä saada mies ansaan. Jos mies huomaa, että fuulaat, se ei tunnusta ikinä mitään.
Tosin selvä juttuhan tuo on, mutta tiedän kokemuksesta miten vaikealta ja halventavalta tuntuu, kun mies ei vaan kerta kaikkiaan tunnusta. (Osa ei kuulemma tunnusta edes jäätyään rysän päältä kiinni, siis housut kintuissa.)
saat urkkimistasi lievennettyä niin, että ostat itsellesi samanlaisen puhelimen kuin miehellä, ja joku päivä "vahingossa" vaikka työhön lähtiessä otat hänen puhelimensa mukaan. Sitten soitat töistä kotiin ja ilmoitat ensinnäkin että hups, taisin ottaa sun puhelimen, ja että hups, huomasin ottaneeni sun puhelimen, kun soitin numeroon joka mun puhelimessa on aina viimeksi soitettujen numeroiden listalla ja sieltä vastasikin joku outo nainen. Niin että saat puhelimes kyllä takaisin kun tulen kotiin, mutta mikäs tää nainen nyt on, tästäkö ne meidän kohonneet puhelinlaskut johtuu, kun näkyy olevan tähän numeroon soiteltu ihan kauhean paljon viime aikoina.
kysäise, että minkä takia sulla on nykyään noin hiton kauheat puhelinlaskut ja piilottelet puhelintasi (jos piilottelee)?
vielä ei ole onnistunut. Puhelimen piilottelun olen tajunnut vasta nyt, enkä ole siitä vielä ehtinyt kysymään. Tämä alkaa vasta aukeamaan pikku hiljaa.
ap
Otsikkosi mukaan miehesi soittelee sinulle jonkun naisen kanssa, kun olet poissa. Vai mitä tarkoitit?
en oikolukenut ennen postitusta. Mutta kyllä varmaan ymmärsit asian?!? ;)
ap
No ei tähän jälkiviisaus auta, tutkittu mitä tutkittu. Pelkäätkö, mitä mies sanoo, jos puhelimen tutkiminen tulee ilmi ja kyse onkin miehen puolelta vain jostain omista työasioista tai muusta täysin vilpittömästä jutusta?
Tunnen hänen työkaverinsa.
En varsinaisesti edes pelkää. Haluaisin selville totuuden ja sitä kautta ratkaisun asioille. Oli se sitten mikä oli. Mutta ei mua tarvi hyväksikäyttää millään tasolla. Ollaan tässä kuitenkin pian 20 vuotta (KAMALAA!) oltu yhdessä...
ap
saat urkkimistasi lievennettyä niin, että ostat itsellesi samanlaisen puhelimen kuin miehellä, ja joku päivä "vahingossa" vaikka työhön lähtiessä otat hänen puhelimensa mukaan. Sitten soitat töistä kotiin ja ilmoitat ensinnäkin että hups, taisin ottaa sun puhelimen, ja että hups, huomasin ottaneeni sun puhelimen, kun soitin numeroon joka mun puhelimessa on aina viimeksi soitettujen numeroiden listalla ja sieltä vastasikin joku outo nainen. Niin että saat puhelimes kyllä takaisin kun tulen kotiin, mutta mikäs tää nainen nyt on, tästäkö ne meidän kohonneet puhelinlaskut johtuu, kun näkyy olevan tähän numeroon soiteltu ihan kauhean paljon viime aikoina.
Mulla on uudehko puhelin ja miehellä ikivanha, joita tuskin saa edes kirpparilta enää. Ei ainakaan niin kulunutta, että voisin sekoittaa edes silmät kiinni toiseen puhelimeen. Mutta kiitos piristyksestä! =)
ap
että pakkaat äijän kassin, ja kun se tulee kotiin ja ihmettelee, niin sanot suoraan, että "Kassisi on tuossa siksi, että olet yötä muualla. Sä arvaat varmaan, että vieraat naiset ja vaimot ei sovi samaan talouteen. Olen ratsannut sun puhelimesi ja osaan kyllä laskea 1+1 noista sun käytöksistäsi ja toiminnoistasi. Älä pidä mua idioottina!"
Se inttää vastaan ja jauhaa sulle suut ja silmät paskaa, pysy tyynenä. Sanot että ovi on tossa, ja vaan totuus voi pelastaa sut uloslentämiseltä. Anna tulla, kuka se ämmä on ja montako kertaa olet pannut, tai voit samantien lähteä kävelemään, mä en elä tässä luihuilussa. Jos haluat panna, pane, mutta mua et sitten enää kuseta."
Kai nyt sydämessäsi jo tiedät, mistä on kyse, et sä enää todisteita siihen tarvitse. Sillä on toinen, vähintään ihastus, ellei jo pano. Luultavimmin pano. Ja muista, ettei ihmistä voi pitää väkisin parisuhteessa. Anna sille löysää ja anna sen mennä, tehkööt valintansa ja maksakoot laskunsa ihan itse.
Mäkin mietin tuota tosi pitkään ennen kuin tajusin. Otsikossa ei tarkoitetakaan, että mies soittelee "minulle" jaa että nainen, jolle mies soittelee, on vieras "minulle".
niin miten et jo tiedä totuutta? Niistähän sen olisit saanut selville. Mutta ei kai tuohon urkintaan voi ketään kannustaa, eihän se ole edes laillista puuhaa. Sano miehelle, että et usko moisiin puhelinpakettijuttuihin ja pyydät kertomaan totuuden.
niin miten et jo tiedä totuutta? Niistähän sen olisit saanut selville. Mutta ei kai tuohon urkintaan voi ketään kannustaa, eihän se ole edes laillista puuhaa. Sano miehelle, että et usko moisiin puhelinpakettijuttuihin ja pyydät kertomaan totuuden.
Eihän lokitiedoista saa selville, että missä merkeissä toisille soitetaan. Viestit olisi aivan eri asia, mutta ne on poistettu.
Ja totta hemmetissä se joutaa etsiä sellaisen puhepaketin, joka kattaa nämä puhelut ja viestit. Kuitenkin kuukauden mittaan useampi tunti puhetta toiseen verkkoon kuin meidän ja tekstiviestipaketti 150 viestiä jää armottoman pieneksi, jos täytyy 1000 viestiä kuussa ehtiä laittamaan. Lasku on siis tullut tutkittua, mutta siinä ei näy soitettujen puheluiden tarkempaa erittelyä.
ap
Mäkin mietin tuota tosi pitkään ennen kuin tajusin. Otsikossa ei tarkoitetakaan, että mies soittelee "minulle" jaa että nainen, jolle mies soittelee, on vieras "minulle".
Tuskin se miehelle enää on kovinkaan vieras...
ap
Ilmeisesti siis tiedät jo puhelujen kohteen nimen, kun tiedät, että hän on nainen.
Katso miestäsi silmiin vakavana ja sano, että "Minulle soitti tänään tällainen henkilö kuin Marja Karjanen. Onko sulla jotain mitä haluat kertoa minulle?" Sitten vaan odotat mitä mies sanoo. :D Eiköhän se lankakerä ala siitä aueta. Jos mies ei paljasta mitään, ei sinunkaan tarvitse.
Tai sitten voit soittaa suoraa siihen numeroon ja kysy, mikä tämä nainen on naisiaan.
että tosielämässä se on tuossa kohtaa ihan paskan hailee joku puhelinsalaisuus ja lait ja pykälät
sanoisin ihan reippaasti että katsoin sun puhelimes, kun käyttäydyt niin oudosti, ja tällaista tuli ilmi
Sanoisin, että " kuulin sinulla olevan mahdollisesti salasuhde". Ei sinun tarvitse sanoa, mistä kuulit. Katso miten mies reagoi. Olet vaan hiljaa ja kuuntelet. etkä jatkossakaan sano mitään, olet ajatuksissasi niin miehelle tulee hätä ja tunnustaa liikaakin. Näin minä tein ja selvisi paljon ylimääräistkin onneksi, koska tuli kipeä ero ja nyt muutaman vuoden jälkeen olen naimisissa maailman parhaan uskollisen miehen kanssa.
ap