Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kreikassa matkustelleet!

Vierailija
19.01.2012 |

Suunnittelemme perheellemme viikon tai kahden lomamatkaa Kreikkaan ensi kesäksi. Mukana 2 lasta 3v ja 6v. Mitä kohdetta suosittelisitte?

Olemme kerran lomailleet Kreikassa, Kreetalla Plataniaksessa, pari vuotta sitten. Tykkäsimme paljon, mutta joku muu kohde olisi kiva nähdä :)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaunis paikka, mutta varmasti todella paljon turisteja sesonki aikaan. Ateena on myös kiva. Itse menimme mieheni kanssa Ateenasta laivalle ja kiersimme saaria, Kos ja Rodos on turisti paikkoja.

Vierailija
2/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva mutta ei siellä kyllä mitään lapsille ollut ja meressä niin isot aallot etteivät uineet siellä kertaakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

me olimme viime kesänä, ihana paikka, mutta lapsille ei varmaankaan paljoa tekemistä.

Mantereella on kesällä tuskallisen kuuma. Ateenassa meinasimme tukahtua kuumuuteen heinäkuussa. Älkää viekö lapsia sinne. Joku lapsiystävällinen saari voisi olla hyvä, että merituuli vähän vilvoittaisi.

Muuten, mieheni lompakko, passi ja kamera varastettiin Ateenan metrossa todella taitavasti. Emme huomanneet tungoksessa mitään, vaikka tavarat olivat vetoketjutaskussa ja olimme tarkkana. Tungoksessa se onnistui ammattilaisilta. Poliisilaitos ja poliisit olivat kertomus sinänsä.

Vierailija
4/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko turistipaikka, käsittääkseni Kreikan saaret aika pitkälti ovat. Noissa turistikohteissa on mielestäni lasten kanssa se etu, että niissä ainakin on usein jotain leikkipuistoja tms.

Olisimme lähdössä luultavasti kesäkuun puolessa välissä. Olemme ainakin näin alustavasti ajatelleet jotain valmismatkaa.

T:AP

Vierailija
5/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat esimerkiksi Korfu, Lefkas, Zakinthos tai Samos. Olisi kiva kuulla kokemuksia niistä. (Tosin löytyyhän niistä toki tietoa, mutta nimenomaan olisi kiva tietää onko kokemuksia niistä lasten kanssa :))

T:Ap

Vierailija
6/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huippuloma, lapset 4v.-11v. Hotelli oli aivan ihana uima-altaineen, meressä uitiin monta kertaa, illalla kierreltiin vanhassa kaupungissa ja syötiin eri ravintoloissa/tavernoissa. Pieniä leikkipuistoja löytyi, lisäksi kävimme pelaamassa minigolfia ja tutustuimme linnoitukseen. Ihmikset olivat tosi ystävällisiä ja lapsia kohdeltiin esim. ravintoloissa aivan ihanasti.

Vierailija
7/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihaa paikka. Matkustaa sitten yksin, puolison kanssa tai perheen kanssa lapsineen.

Itse olen Rodos fani. Sinne on pakko päästä 2-3 kertaa vuodessa.

Vierailija
8/16 |
19.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt siellä kreikkaan kaksi yhden hinnalla.

Vierailija
9/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi Korfu, Lefkas, Zakinthos tai Samos.

Noista mitään en varsinaisesti miellä lapsiperhepaikaksi, no itse en matkusta lasten kanssa ja varmaan noissakin jossain on vesipuistoja ym. mutta varmempia paikkoja ois varmaan esim. Faliraki tai Pefkos Rodoksella.

Vierailija
10/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli paljon lapsiperheitä lomailemassa, rantaa paljon ja jäätelöt hyviä. Erittäin lapsiystävällinen fiilis, mutta ei mitään vesipuistoja tms. Sitten Thassokselta pääsee helpolla mantereellekin.

Vierailija
11/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistopaikkoja lapsille.

Mä olen ollut yli 20 Kreikan saarella ja kaikki

lapsille sopivia.

Vierailija
12/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jo viime kesänä siellä näkyi jo aikalailla huono taloustilanne. Oli ihan sama fiilis kuin joskus 20 vuotta sitten, ihan kuin aika ei olisi ollenkaan mennyt eteenpäin. Keskeneräisiä rakennustyömaita, tyhjiä rakennuksia, autioita hotelleja.. Loma sujui meillä kyllä ihan hyvin, mutta jos siitä on menty ja mennään alaspäin niin voi hyvin tuntua jo turistinkin elämässä, levottomuutena ja lakkoiluna (jo viime kesänähän oli mm. lennonjohdon lakkoja)

Vierailija
13/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parga ehdoton suosikki Kreikan kohteista. Sopivan kokoinen paikka ja ympäristössä näkemistä. Itse käytiin lasten kanssa Acheron. joella ( aivan upea ) ja tippukiviluolassa.

Vierailija
14/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista tekemistä ja näkemistä.

Vierailija
15/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perässä! Vehreitä vielä syksylläkin, kauniita ja ainutlaatuisia. Ihan erilaisia kuin itäpuolen lomasaaret

Vierailija
16/16 |
20.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malemen kylä rauhallinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi