Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin taas lukemassa mieheni exän blogia...

Vierailija
03.01.2012 |

Olen ilmeisesti jonkin sortin masokisti, sillä käyn säännöllisin väliajoin lukemassa mieheni entisen tyttöystävän blogia. Joka kerta päätän, että tämä oli viimeinen kerta, sillä sen naisen ajatteleminenkin saa minussa aikaan sellaisia tuntemuksia, mitä ei ihmisellä todellakaan pitäisi olla kumppaninsa exää kohtaan. Toisaalta olen tolkuttoman mustasukkainen(nii-in, sen kun osaisin selittää miten voi olla mustasukkainen toisen exästä), toisaalta tunnen vihaa, ja aina vertaan itseäni tuohon naiseen ja hänen suhdettaan mieheni kanssa meidän nykyiseen suhteeseemme. Ja aina vaan päädyn uudelleen hänen blogilleen vaikka jokainen sana ja kuva siellä saa minussa vain enemmän ahdistusta aikaa. Tiedän että tämä on mennyt ihan liian pitkälle ja on täysin hullua ja ajan ja energian hukkausta, mut en osaa lopettaa. Lisäksi tunnen että tämä syö minun ja mieheni välejä todella paljon... Onko kellään ajatuksia tämän suhteen tai samankaltaisia kokemuksia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addiktoi ja tekee huonon olon. Joillekin se on FB, toiselle blogi. Laita kone kiinni ja keskity muuhun.

Vierailija
2/14 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jättikö miehesi tämän exän, vai tuliko miehesi jätetyksi?

2. Onko exä hoikempi kuin sinä?

3. Onko exä kauniimpi kuin sinä?

4. Onko exä koulutetumpi kuin sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kidutin itseäni ihan samallatavalla, mutta itse olin se hylätty. Meni melkoisen kauan aikaa ennen kuin pystyin siirtymään asiassa eteenpäin.

Mutta miksi sinä kadehdit tätä eksää? Olisit onnellinen siitä mitä sinulla on.

Olisi kiva nähdä millainen blogi?!

Vierailija
4/14 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jättikö miehesi tämän exän, vai tuliko miehesi jätetyksi? Mieheni mukaan hän jätti exän, muttei suostu kertomaan mitään tarkemmin heidän erostaan, minkä vuoksi en ole edes varma, kuka oikeasti jätti kenet.

2. Onko exä hoikempi kuin sinä? Saman kokoinen tai ehkä hieman pyöreämpi näyttää olevan, en ole häntä siis livenä koskaan tavannut.

3. Onko exä kauniimpi kuin sinä? Ensin ajattelin että olen itse paljon kauniimpi, mutta nykyään joka kerta blogia lukiessani tuntuu, että hän onkin paljon kauniimpi kuin minä. Toisaalta, meitä on ehkä vaikea verrata, olemme hyvin eri tyylisiä.

On koulutetumpi, muttei merkittävästi.

Vierailija
5/14 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kidutin itseäni ihan samallatavalla, mutta itse olin se hylätty. Meni melkoisen kauan aikaa ennen kuin pystyin siirtymään asiassa eteenpäin.

Mieleni melkein tekisi linkittää blogi tänne, mutten viitsi jos joku hänet tuntee ja sitä kautta minut tunnistaa :)

Vierailija
6/14 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun sekoilen nyt näiden vastaamisten kanssa. Tähän vastasinkin jo, että laittaisin blogin osoitteen jos kehtaisin :)

Miksi kadehdin exää, siinäpä vasta kysymys. Hän vaikuttaa bloginsa perusteella todella positiiviselta, luovalta ja hauskalta tyypiltä jolla on ystäviä ja ihana perhe. Mietin, että varmasti jossain vaiheessa mieheni tajuaa minun kanssani aikansa tylsistyttyään mitä on menettänyt ja palaa exänsä luo, parempaan seuraan.

Vierailija
7/14 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan lopettaa koko suhde ja keskittyä oman minäkuvan ja itsetunnon parantamiseen ja sitten vasta alkaa edes miettiä seurusteluasioita.

Vierailija
8/14 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä näiden kysymysten vastauksista voi päätellä?

1. Jättikö miehesi tämän exän, vai tuliko miehesi jätetyksi?

2. Onko exä hoikempi kuin sinä?

3. Onko exä kauniimpi kuin sinä?

Vierailija
9/14 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen vaimon kuvioista.

Uusi vaimo erittäin mustasukkainen (vaikka ei pitäisi olla syytä).

Ovat olleet nykyisen kanssa yhdessä yli 20-vuotta, mutta ilmeisesti vieläkin vähintään joka kerta kun ottavat alkoholia yhdessä, juttu menee ex-vaimon haukkumiseksi ym.

Todella sairasta ja kuluttavaa minun mielestäni. No, ei tämän uuden ajatusmaailma muutenkaan ole kaikkein kirkkaimmasta päästä...

Vierailija
10/14 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus: Itsearvostuksen puutetta Mustasukkainen näkee toisen omaisuutenaan.

Vaatimaton itsetunto ei kestä toisen itsenäisyyttä, aloitteellisuutta, ajattelua ja kyseenalaistamista.

Mustasukkaisen itsearvostustyhjiö ei täyty vakuuttelemalla, todistelemalla ja olemalla kiva.

Mustasukkainen näkee harvoin mustasukkaisuuttaan ongelmana. Hän syyttää mielellään ongelmistaan muita

Pahimmillaan harhat horjuttavat mustasukkaisen omaa ja hänen läheistensä mielenterveyttä.

Vierailija
11/14 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsesi muokkaamiseen paremmaksi ja miellyttävämmäksi ihmiseksi. Puhuttele itseäsi vakavasti ja ryhdy tekemään myönteisiä asioita kuten ole ahkera, hymyile, ole empaattinen, tee hyvää kotiruokaa sillä se on nykyään luksusta, älä unohda itsekuria ja muista toista et voi muuttaa vain itseäsi!

Olen sata varma siitä kun vierailet tuolla palstalla olet hapan ja vastenmielinen. Siis nainen, joka omin käsin purkaa liittoaan. Valitse siis viisaasti!

Vierailija
12/14 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa yhdistää käynnit sinuun.. itse en moiseen alentuisi.

Vierailija
13/14 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmassa tapauksessa yhdistää käynnit sinuun.. itse en moiseen alentuisi.

Mitä tietoja bloggaaja näkee kävijästä?

Vierailija
14/14 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopetat blogin seuraamisen ja keskityt omaan elämääsi.

Minunkin mies seurusteli ennen minua mallin ja paljon paremmin koulutetun naisen kanssa kuin minä. Ei haittaa yhtään. Meidän suhde toimii, heidän ei toiminut, kun kerta erosivat. Minä olen tällainen, ja tällaisena hän minut halusi, eikä mitään korkeakoulutettua tai mallimittaista naista.

Kieltämättä joskus itsellekin tulee kademieli, mun lukee ihania blogeja, jossa luova ihminen tekee kaikkea ihanaa, jota itsekin osaisin tehdä, mutkun en vaan jaksa kahden lapsen kanssa, enkä varsinkaannjaksaisi alkaa blogia pitämään vaikka saisinkin aikaseksi jotain mitä ennen lapsia tuli tehtyä useinkin. Nykyinen elämä menee aikalailla lasten ehdoilla. Haluisin niin kehittää itseäni, lukea kirjoja, tehdä käsitöitä, piirtää jne, mutta ei vaan tunnu aika riittävän kun mies tekee pitkää päivää töissä ja kunnhän tulee kotiin, niin haluan viettää aikaa hänenkin kanssaan.

Varmasti sinullakin ap on hyviä puolia, asioita joissa olet hyvä, joten keskity niihin ja uusiin mielenkiinnon kohteisiin. Liikunta antaa hyvän mielen ja niinkuin joku suositteli, niin vaikkapa ruoanlaitto ja siinä kehittyminen...!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi