Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole saanut nukuttua parin päivään, koska luulen mieheni olevan tuon "salarakkaan" Mikko

Vierailija
03.01.2012 |

siis ei oikeasti nimeltään Mikko (ei edes 34 vuotias). Meillä on kaksi lasta, joista toinen alle 6kk.

Voin olla täysin väärässä, mutta aika monet kohdat voisivat olla hän. Kuten se vkl 16-18.12 kun mies oli reissussa. voisko olla sattumaa?

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitte tapailla kun olit 16 (hänellä viehtymys teineihin?, epäilet), kuitenkin "mikko" on nyt edelleen nykyhetkessä 34v. Juttelit itsesi tökerösti pussiin provo. Harjoittele lisää!

Vierailija
42/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitte tapailla kun olit 16 (hänellä viehtymys teineihin?, epäilet), kuitenkin "mikko" on nyt edelleen nykyhetkessä 34v. Juttelit itsesi tökerösti pussiin provo. Harjoittele lisää!

en ole 30 vuotias. lue tekstini uudelleen ajatuksella. ja mieheni oli tietenkin nuori kun tapailimme 16v (minun ollessa) mutta yli 20 vuotias, eli aikuinen minun mittapuuni mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ainut vaan et ap mainitsi aloitusviestissään että oma miehensä EI OLE 34 :)

Vierailija
44/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sillä sitten ole mitään säätöä varmaan, jos kerran puhelin on "leviänään". Nimenomaan Mikkohan pitää puhelimella yhteyttä tähän teiniin.

Vierailija
45/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sillä sitten ole mitään säätöä varmaan, jos kerran puhelin on "leviänään". Nimenomaan Mikkohan pitää puhelimella yhteyttä tähän teiniin.

entas se toinen kannykka minka muka jattaa aina toihin?? nyt pyydat sen naytille, tai parempi, menet sinne tyopaikalle ja otat sen puhelimen tarkasteluun ilman etta ukolla aikaa "putsata" paikkoja

Vierailija
46/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös sinä olet ollut siellä. Muistuuko mieleen mitään tapahtumaa (ei vältämättä kuitenkaan ne häät), jossa miehesi olisi jutskaillut pitemmän aikaa jonkun nuoren tytön kanssa? Ja blogin mukaan sinä olisit pistäytynyt miehesi luona heidän jutellessaan.

Vierailija
47/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko rahaa käytetty oudompiin ostoksiin /kauppoihin?

onko miehesi hyvännäköinen? maroon5 laulajan(ko) näköiseksi häntä sanottiin blogissa?

Vierailija
48/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös sinä olet ollut siellä. Muistuuko mieleen mitään tapahtumaa (ei vältämättä kuitenkaan ne häät), jossa miehesi olisi jutskaillut pitemmän aikaa jonkun nuoren tytön kanssa? Ja blogin mukaan sinä olisit pistäytynyt miehesi luona heidän jutellessaan.

viimeksi olimme häissä toukokuussa ja olin raskaana. en todellakaan muista tuollaista tapahtumaa. mies katosi välillä saunan taakse muiden miesten kanssa "piilopullolle" ja sieltä hain kerran pois kun esikoinen oli aika mahdoton, mutta muuten ei jutellut kenenkään kanssa tuntikausia.

Vierailija
49/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko rahaa käytetty oudompiin ostoksiin /kauppoihin? onko miehesi hyvännäköinen? maroon5 laulajan(ko) näköiseksi häntä sanottiin blogissa?

mieheni on tummahko, ei niin tumma kuin tuo laulaja ja vähän samanlainen hiustyyli, mutta kasvoilta ei näytä samalta. aika pitkä (lähemmäs 190cm).

meillä on yhteinen tili jolla ei ole mitään omituista. mies käy meillä siis arki-iltaisin kaupassa ja kuitteja en ole koskaan katsellut kun kassikaupalla ostanut tavaraa. ostaa minun tekemän lsitan mukaan ja sitten mitä itse haluaa. mieheni osaa kokata hyvin ja hankkii siihen tarvikkeita samalla.

Vierailija
50/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko rahaa käytetty oudompiin ostoksiin /kauppoihin? onko miehesi hyvännäköinen? maroon5 laulajan(ko) näköiseksi häntä sanottiin blogissa?

mieheni on tummahko, ei niin tumma kuin tuo laulaja ja vähän samanlainen hiustyyli, mutta kasvoilta ei näytä samalta. aika pitkä (lähemmäs 190cm).

meillä on yhteinen tili jolla ei ole mitään omituista. mies käy meillä siis arki-iltaisin kaupassa ja kuitteja en ole koskaan katsellut kun kassikaupalla ostanut tavaraa. ostaa minun tekemän lsitan mukaan ja sitten mitä itse haluaa. mieheni osaa kokata hyvin ja hankkii siihen tarvikkeita samalla.

Vierailija
51/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka siis pitäisi olla candy. Jos tämän Karoliinan tunteva paljastaisi, mistä hän on kotoisin, niin sais ap: kin mahdollisesti rauhan..

Vierailija
52/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastatteko seksiä miehesi kanssa? Näytä miehelle blogi ja tarkkaile miehen reaktiota!

Vierailija
53/56 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma että tarina on täysin kuvitteellinen.Ehkä Candy on parikymppinen sosiaalipsykologian opiskelija joka kerää aineistoa seminaarityöhönsä.Tai graduun.Tai muuten vaan viihdyttää itseään tarinoimalla ja provosoimalla.

Nokkela veto koko blogi kaikenkaikkiaan.

Vierailija
54/56 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs toi nyt tarkottaa? Oon nelikymppinen ja ikäni Tampereella asunu. Enkä ymmärrä. Lappu?

Olen itse pks ja täällä ei kyllä puhuta ikinä henkkareista lappuina. Tampereella kuulema puhutaan, joten jos olette ap Tampereelta, niin on huolta, mut jos ette ole, niin ei hätää.

Vierailija
55/56 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs toi nyt tarkottaa? Oon nelikymppinen ja ikäni Tampereella asunu. Enkä ymmärrä. Lappu?

Olen itse pks ja täällä ei kyllä puhuta ikinä henkkareista lappuina. Tampereella kuulema puhutaan, joten jos olette ap Tampereelta, niin on huolta, mut jos ette ole, niin ei hätää.

Vierailija
56/56 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin sitä ja musta se oli niin tylsää. Mutta blogi on kaikkien huulilla. Miksi? Mikä siinä koukuttaa?

Kertokaa ihmiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan