Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole saanut nukuttua parin päivään, koska luulen mieheni olevan tuon "salarakkaan" Mikko

Vierailija
03.01.2012 |

siis ei oikeasti nimeltään Mikko (ei edes 34 vuotias). Meillä on kaksi lasta, joista toinen alle 6kk.

Voin olla täysin väärässä, mutta aika monet kohdat voisivat olla hän. Kuten se vkl 16-18.12 kun mies oli reissussa. voisko olla sattumaa?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäjä: :/ Päivämäärä: 3.1.12 21:51:47 Valitettavasti kyllä täsmää, annoin ukolle vihoissani pikkusen pataan.. En ole siitä todellakaan ylpeä.

Se mies kyllä tavallaan ansaitsi sen, vaikka väkivalta on toisaalta aina tuomittavaa

Vierailija
22/56 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäks epäilen melko varmasti että tyttö on pk-seudulta, kirjoituksesta näkyvän puhetavan takia.

Sherlock työssään, vaikka kaipa likka pitäis jättää rauhaan:/

Veikkaan että hän on itä-suomesta,koska siellä tänään loppiaisena on kaikki isot kaupat auki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupunkiseudulla on. Kirjoittaa, että pikkupaikkakunnilta pääsee ratikalla ostoksille loppiaisenakin :D just joo!Onko niitä ratikoita muualla kuin hesassa?

Vierailija
24/56 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo tyttö oo antanut pitää paljastavaa vihjettä asuinpaikastaan. Ei tuo ratikkaheitto mitään paljasta, hyvää hämäävistä vain mielestäni.

Voi toki olla pk-seutulainen, mutta hyvin kyllä osaa bluffata!

Vierailija
25/56 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäks epäilen melko varmasti että tyttö on pk-seudulta, kirjoituksesta näkyvän puhetavan takia.

Sherlock työssään, vaikka kaipa likka pitäis jättää rauhaan:/

Veikkaan että hän on itä-suomesta,koska siellä tänään loppiaisena on kaikki isot kaupat auki...

Musta toi juttu on ihan kauhea, jos on totta. Ja tuo teinari kanssa. Mutta toivon, että Candy ja Mikko jäävät nyt kiinni jos ovat todella lähdössä huomenna johonkin reissuun. Mikon vaimo ansaitsee päästä ukostaan eroon.

Vierailija
26/56 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hissukseen ihana vaimo miehellesi mutta pidä silmät ja korvat auki! Tarkkailet tilannetta niin pettäminen käy kyllä ennemmin tai myöhemmin ilmi kun mies ei pidä varaansa.

Miehesi voi olla "Mikko" mutta yhtä hyvin joku toinen mikko joka pettää vaimoaan jonkun toisen kuin candyn kanssa. Ei se pettäminen niin harvinaista olisi että miehesi varmasti löytyis blogista.

Itse olen taas epäillyt ettei suhde ole kestänyt niin kauaa. Uskon että alkoi vaan vähän aiemmin kun alkoi pitää blogia. Sanoo vaan että on kestänyt jo vuoden että kuulostaa "kokeneemmalta".

Vierailija
27/56 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pks ja täällä ei kyllä puhuta ikinä henkkareista lappuina. Tampereella kuulema puhutaan, joten jos olette ap Tampereelta, niin on huolta, mut jos ette ole, niin ei hätää.

Vierailija
28/56 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin olet se yksi ja sama provoilija.

Vierailija
29/56 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan aika monta muutakin kahden lapsen isää, joka on ollut reissussa 16-18.12. Ja blogisti on voinut tuonkin päivämäärän vaihtaa hämätäkseen.

Että jos sulla ei muita syitä ole epäillä, kuin tämä yhteensattuma, hanki lääkitys ja ala nukkumaan.

Vierailija
30/56 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse kyllä huomaisin pettämisen, mieheni olisi varmasti etäisempi, kylmempi jne.

Vierailija
31/56 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse kyllä huomaisin pettämisen, mieheni olisi varmasti etäisempi, kylmempi jne.

kysyinkin ja tuli kamala riita uutena vuotena. mies tosin ollut paljon osallistuvaisempi uuden vuoden jälkeen ja tehty kaikkea kivaa kotona.

olen miestäni nuorempi, en tiedä sitten onko joku "halu" teini-ikäisiin, mutta olin 16 vuotta kun alettiin tapailemaan. ja nuo pienet huomionosoitukset ym. mieheni ollut aina niissä todella hyvä. ruusu hansikaslokerossa ym... eli kuullostaa niin samalta kuin tuo blogistin kertomus.

ehkä olen liian hormonihuuruissa ja kuvittelen.

Vierailija
32/56 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista pelkäisit, olisit huomannut blogin Mikon olevan 32v, ei 34v..

Vierailija
33/56 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat yksi ja sama ihminen.

Vierailija
34/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko riehunu ja kynsiny sen naamaa viime aikoina?

Vierailija
35/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos pahoinpidellyt miestäsi naarmuille? Entä onko miehesi ollut eilen kaupassa yksin?

Vierailija
36/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaista pelkäisit, olisit huomannut blogin Mikon olevan 32v, ei 34v..

Eli, olen viime kuussa 17-vuotta täyttänyt lukiolaistyttö, jonka elämä on muuten ihan normaalia, paitsi pientä "erikoisuutta" lukuunottamatta. Olen rakastunut 34-vuotiaaseen, maailman komeimpaan ja ihanimpaan mieheen.

Vierailija
37/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaupassa on käynyt kuopuksen syntymän jälkeen koko ajan. useimmiten iltaisin kun teen listan päivällä valmiiksi.

Vierailija
38/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat yksi ja sama ihminen.

olen kyllä valitettavasti melkein kolmekymppinen kotiäiti, jonka teinivuodet menneet aikoja sitten jo ohitse.

Vierailija
39/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti miestäsi epäilet, niin pyydä, että hän näyttää sinulle puhelimensa lokin. Jos ei ole mitään salattavaa, niin varmaan näyttää. Jos on taas salattavaa, niin tuskin näyttää.

Vierailija
40/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen henk.koht. joka aina "leviänään" ja sitten toinen joka on vain työ tarkoituksiin ja jättääkin sen aina töihin ettei tarvitse ottaa puheluja vapaa-ajalla vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi