Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole saanut nukuttua parin päivään, koska luulen mieheni olevan tuon "salarakkaan" Mikko

Vierailija
03.01.2012 |

siis ei oikeasti nimeltään Mikko (ei edes 34 vuotias). Meillä on kaksi lasta, joista toinen alle 6kk.

Voin olla täysin väärässä, mutta aika monet kohdat voisivat olla hän. Kuten se vkl 16-18.12 kun mies oli reissussa. voisko olla sattumaa?

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse kyllä huomaisin pettämisen, mieheni olisi varmasti etäisempi, kylmempi jne.

kysyinkin ja tuli kamala riita uutena vuotena. mies tosin ollut paljon osallistuvaisempi uuden vuoden jälkeen ja tehty kaikkea kivaa kotona.

olen miestäni nuorempi, en tiedä sitten onko joku "halu" teini-ikäisiin, mutta olin 16 vuotta kun alettiin tapailemaan. ja nuo pienet huomionosoitukset ym. mieheni ollut aina niissä todella hyvä. ruusu hansikaslokerossa ym... eli kuullostaa niin samalta kuin tuo blogistin kertomus.

ehkä olen liian hormonihuuruissa ja kuvittelen.

Itse olin 15v, un mulla oli salarakas perheellisestä, 32-vuotiaasta miehestä. Hän oli tavannut vaimonsa kun vaimo oli teini ja halusi aina jatkossakin teinipimppaa, se mulle on myöhemmin selvinnyt.

Munkin salarakkaalla oli 2 lasta. Kuljettiin yhdessä ympäri Suomea ja nussittiin autossa. Silloin ei ollut kännyköitä. Hän oli mun nuoriso-ohjaaja, joten pystyimme näkemään päivittäin ja sopimaan "iltalenkeistä" ym. sutinoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös sinä olet ollut siellä. Muistuuko mieleen mitään tapahtumaa (ei vältämättä kuitenkaan ne häät), jossa miehesi olisi jutskaillut pitemmän aikaa jonkun nuoren tytön kanssa? Ja blogin mukaan sinä olisit pistäytynyt miehesi luona heidän jutellessaan.

viimeksi olimme häissä toukokuussa ja olin raskaana. en todellakaan muista tuollaista tapahtumaa. mies katosi välillä saunan taakse muiden miesten kanssa "piilopullolle" ja sieltä hain kerran pois kun esikoinen oli aika mahdoton, mutta muuten ei jutellut kenenkään kanssa tuntikausia.

Ei tapahtuma välttämättä ole häät. Onko teillä ollut muita tapahtumia kuluneen vuoden aikana, joissa miehesi olisi jutellut pitempään nuoren naisen kanssa?

Sitäpaitsi 17v pääsee jo baareihinkin, jos meikkaa tai on joku yksityistilaisuus...

Vierailija
4/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

17-vuotias voi käydä baareissakin, eli saattaa olla sielläkin tavanneet.

Laittaisko joku linkin siihen blogiin, käyn itsekin taas lukemassa :)

Vierailija
5/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei oikeasti nimeltään Mikko (ei edes 34 vuotias). Meillä on kaksi lasta, joista toinen alle 6kk.

Voin olla täysin väärässä, mutta aika monet kohdat voisivat olla hän. Kuten se vkl 16-18.12 kun mies oli reissussa. voisko olla sattumaa?

Kyl sä sen sisälläs TUNNET onko se hän! Naisen vaisto on mieletön eikä sitä koskaan pidä väheksymän.

Vierailija
7/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sinun miehesi alkanut kiinnittämään enemmän huomiota ulkonäköönsä? Laittautuuko kauppareissuille? Käykö lenkillä tai onko muita menoja iltaisin?

Vierailija
8/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tiedämme että tullaan saamaan aikamoinen paskamyrsky niskaan kun meidän suhde tulee julki. Puhuttiin viimeks tänään siitä ja tultiin yhdessä siihen tulokseen, että Mikon ottaessa eron vaimostaan, ei hän vielä siinä vaiheessa kerro musta mitään.

Koska jo pelkkä ero tulee yllätyksenä ja shokkina vaimolle, ei siihen kannata heti lisätä, että Mikolla onkin jo pidemmän aikaa ollut suhde toiseen naiseen. Kaikki pääsee helpommalla, kun erosotkuihin ei heti mua vedetä mukaan. Annetaan vaimon päästä rauhassa erosta yli ja odotetaan että savu hälvenee ja mahdollisesti kuumentuneet loukkaantumisentunteet haihtuu ja tilanne pääsee kunnolla rauhoittumaan ja asettumaan.....

Just just. Eli suunnitelmien mukaan "Mikko" eroaa vaimostaan ja jatkaa salasuhdettaan "Candyn" kanssa eron jälkeenkin. Salailua siis luvassa vielä kauan...

Saattaapi myös käydä niin, jos koko eroa siis edes tulee, että Mikko jatkaa eron jälkeistä sinkkuelämäänsä ilman Candyn hekumoimaa yhteistä tulevaisuutta. Suhteestahan eivät blogin mukaan tiedä kuin Mikko ja Candy itse. Eihän se kai olisi ensimmäinen kerta kun "rakkaudesta hullaantunut teinityttö" kuvittelee liikoja ja toinen osapuoli kuittaa tytön sekavat puheet sekoamisena ja sairaalloisena vainoamisena.

Vierailija
9/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sillä sitten ole mitään säätöä varmaan, jos kerran puhelin on "leviänään". Nimenomaan Mikkohan pitää puhelimella yhteyttä tähän teiniin.

entas se toinen kannykka minka muka jattaa aina toihin?? nyt pyydat sen naytille, tai parempi, menet sinne tyopaikalle ja otat sen puhelimen tarkasteluun ilman etta ukolla aikaa "putsata" paikkoja

Meillä töissä moni pitää työkännykän töissä, koska ei halua maksaa sitä mitähittoa..veroetua..? ihan periaatteen vuoksi

Vierailija
10/56 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka oli väkivaltainen miestään kohtaan ja kynsi naaman verille.Sehän se on=)

Tai niinhän tämä tyttö luulee.MIkon mukiloi ihan yhtä todennäköisesti joku toinen teiniritsa tai vaikkapa ammattilaishoro.Tollasille miehille ei yksi tai kaksi riitä.

Vierailija
11/56 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkon mukiloi ihan yhtä todennäköisesti joku toinen teiniritsa tai vaikkapa ammattilaishoro.Tollasille miehille ei yksi tai kaksi riitä.

Eli nyt kaikki vaimot silmät tarkkana: löytyykö miehestäsi epäilyttäviä pahoinpitelyn jälkiä? Todennäköisestihän vaimo ei näitä jälkiä Mikon kertomuksesta huolimatta ole tehnyt vaan tekijä voi ihan yhtä hyvin olla joku neljäs, vielä tuntematon osapuoli.

Eikä varmasti ole ensimmäinen salasuhde liiton aikana. Kyllä tällaiset miehet tiedetään. Surullista että nuorta tyttöä vedätetään näin törkeällä tavalla ja vaimokin lienee vielä asioista tietämätön.

Vierailija
12/56 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka oli väkivaltainen miestään kohtaan ja kynsi naaman verille.Sehän se on=)

Tai niinhän tämä tyttö luulee.MIkon mukiloi ihan yhtä todennäköisesti joku toinen teiniritsa tai vaikkapa ammattilaishoro.Tollasille miehille ei yksi tai kaksi riitä.

Pahoinpitely voi olla harhautus. Jos se on vain henkinen pahoinpitely! Tyttöhän keksiii näitä hämäyskiä ettei miestä tunnistettais.

Vierailija
13/56 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin blogiin kommentin jossa kerroin "tietäväni tytön nimen, laitoin siihen tuon candy = karkki = karoliina jutun. Eipä julkaissut kommenttia, jos siitä nyt jotain voi päätellä.

Lisäks epäilen melko varmasti että tyttö on pk-seudulta, kirjoituksesta näkyvän puhetavan takia.

Sherlock työssään, vaikka kaipa likka pitäis jättää rauhaan:/

Vierailija
15/56 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs "jarna", joka tunnetusti ei tätä palstaa lue, on jotain kautta löytänyt tiensä tuohon blogiin ja kommentoinut, mutta poistanut kommenttinsa. En kyllä usko, että Mikko olisi isimies, yhtään ei onneksi natsaa, naimisiinkin menivät vasta ihan juuri :)

Vierailija
16/56 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tuolla on yks mamma, johon tuo mikko sopis hyvin.." ai missä, kommenttilootassa?

Vierailija
17/56 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäjä: :/

Päivämäärä: 5.1.12 00:47:29

Herranjumala, oltiinhan me häissä noin puolisentoista vuotta sitten! Mun mies jutteli siellä jonkun naisen/tytön kanssa, en muista kovin tarkkaan kun kävin pari kertaa sanomassa miehelle jotain.

Muistan, että mies sano puhuvansa sen kanssa jostain yhteisestä harrastuksesta.

Nyt pelottaaa... Toivon että tämä olis vaan kamalaa painajaista!

Vierailija
18/56 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivämäärä: 3.1.12 21:51:47

Valitettavasti kyllä täsmää, annoin ukolle vihoissani pikkusen pataan.. En ole siitä todellakaan ylpeä.

Vierailija
19/56 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäjä: :/ Päivämäärä: 5.1.12 00:47:29 Herranjumala, oltiinhan me häissä noin puolisentoista vuotta sitten! Mun mies jutteli siellä jonkun naisen/tytön kanssa, en muista kovin tarkkaan kun kävin pari kertaa sanomassa miehelle jotain. Muistan, että mies sano puhuvansa sen kanssa jostain yhteisestä harrastuksesta. Nyt pelottaaa... Toivon että tämä olis vaan kamalaa painajaista!

Voi alkaa Candyn hymy hyytymään...

Vierailija
20/56 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivämäärä: 3.1.12 22:28:14

Kiitos neuvoista, pitää yrittää keksiä jotain ja jäädä seurailemaan tuota blogia.

Niin moni juttu täsmää, mutta niin moni taas ei. En tiedä, olen sekaisin. Olen epäillyt miestäni jo puolisentoistavuotta pettämisestä, mutta ei ole koskaan myöntänyt mitään.

Meillä on kotona rankkaa kun toinen lapsista on vakavasti sairas, mutta en voisi kuvitella että mies voisi jotain tuollaista puuhata selkäni takana teinitytön kanssa.

EIKÖ niillä ( candylla ja mikolla) suhde ollut kestänytkin vuoden ja vähä yli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi