Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti seksiä, mutta en just nyt halunnut.

Vierailija
03.01.2012 |

Taisi suuttua. Mulla on huono omatunto, meillä on seksiä liian vähän(minusta johtuen). Menisinkö viereen halimaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osoittaisi, että välittää vaikka ei seksiä haluakaan.

Vierailija
2/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Kai sitä nyt edes parisuhteen alussa on haluttu? Mihin nämä halut ovat kadonneet? Miksei seksiä voi antaa aina välillä ihan puolisonkin takia, jos tietää että siitä tämän halut tulee tyydytettyä ja puolisolle parempi mieli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seksihalut ei vain napsahda päälle käskystä.

Vierailija
4/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiä vaikka se oma halusikin siitä syttyisi.

Enemmän haleja ja läheisyyttä edes.

Vierailija
5/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seksihalut ei vain napsahda päälle käskystä.

miksei halua edes omaa puolisoa? Ja eihän ne miehenkään halut käskystä tule.

Vierailija
6/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiä vaikka se oma halusikin siitä syttyisi.

Enemmän haleja ja läheisyyttä edes.

Tästä ehkä on kysymys: mies ajattelee kaiken kosketuksen seksinä, minä en.

ap

Vierailija
7/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halipulasta tuo johtuu, seksitarpeitahan voi tyydyttää monella konstilla mutta aitoa välittämistä ei mikään korvaa.

Vierailija
8/17 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin seksiä on(koska silloin minunkin on pakko, koska ollaan sovittu), mutta mies ei lämpene ajatukselle.

ap

Vierailija
9/17 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai se menee vieraisiin.

t. yhden naimisissa olevan miehen vakipano.

Vierailija
10/17 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin seksiä on(koska silloin minunkin on pakko, koska ollaan sovittu), mutta mies ei lämpene ajatukselle.

ap

Mies haluaa olla varma että nainen haluaa seksiä, muuten voi tulla sellainen olo että haluttomampi osapuoli kärsii tilanteesta, ja sehän ei ole taas koko homman tarkoitus. Taitaa olla normaalia että halut ei ajan myötä enää herää välttämättä samanaikaisesti eikä käskystä.

Vierailija
11/17 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

että on tietyt päivät jolloin itse teet aloitteen, ja pidät siitä kiinni, eli pakota itse itsesi. Mies ei halua "säälistä", siksi hän ei varmaan tuolle ajatuksellesi lämmennytkään.

Miten usein teillä miehesi ehdottaa seksiä? Miten usein seksiä harrastetaan nykyisellään? Onko niin, että itse myös tulkitset kaikki miehen lähentelyt painostukseksi seksiin? Jos mies on jo turtunut torjutuksi tulemiseen, ehkä hänen kannattaakin yrittää viedä jokainen "kontakti" niin pitkälle kuin sinä vain suostut. Jos muutat asennetta, saatat pystyä itsekin nauttimaan niistä kontakteista "pelkkänä" hälailuna.

Koita laskeskella sellainen tahti, johon itse pystyt venymään ja uskoisit miehen olevan nykyistä tyytyväisempi. Jos parikin kertaa saat itsestäsi irti sen, ettet odota että mies vonkaa ja omatuntokin jo soimaa kun edellisestä kerrasta on niin kauan, vaan teet itse selvän aloitteen että nyt harrastetaan seksiä, niin huomaat toivottavasti että mieskin mielellään jättää sen aloitteen tekemisen sinulle. Asiasta voi myös olla helpompi keskustella ja löytää aito kompromissi, kun on pahimpia jännitteitä saatu purettua.

Vierailija
12/17 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet juuri antanut pakit eli pihtaat niin älä nyt perkuta mee halailemaan.

Sehän on sama asia kuin että heiluttaisit nälkäisen koiran edessä sisäfilepihviä, mutta laittaisitkin sen sitten takaisin jääkaappiin.

Vierailija
13/17 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko siinä seksissä menisi? Vastaan itse: jos mies ei ole saanut pitkään aikaan, niin koko homaan saattaisi kulua 15 minuuttia. Onko tuo nyt iso juttu? Ja mieshän siinä yleensä sen suurimman työn tekee... senkun makaat selällään. Ja halu tosiaan syttyy kosketuksesta. Ei kannata vain odottaa että alkaisi haluttaa. Jos ei pitkään aikaan rakastele, siihen tottuu ja halut voi kadota kokonaan.

Vierailija
14/17 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin samanlaista. Mies haluaa, no sanotaanko että neljä-viisi kertaa viikossa. Itse ehkä kerran kahdessa viikossa. Tää on ainainen riidanaihe. Voisinhan mä suostua tai antaa suuhoitoa mutta kun mies haluaa, että minäkin nautin ja olen mukana ja saan orgasmin. Hän ei halua vain omaa nautintoa tai suorittamista. Kun tarpeeksi vituttaa tulla painostetuksi seksiin ilta toisensa jälkeen, ei seksiin syty ei sitten millään. Yritä siinä sitten olla mukana ja nauttia kun ärsyttää koko saamarin mies vaativine peniksineen.

Vierailija
15/17 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin halailut ja vonkailut. Taitaa vaimo olla tyytyväinen. Ei olla pariin kuukauteen sekstailtu ja varmaan seuraavatkin menee samaa tahtia. Tähän alkaa jo melkein tottumaan...

Niin ja halailua en viitsi harrastaa, koska silloin alkaa panettaa ihan mahdottomasti, mutta kun tietää että vaimoa ei sellainen kiinnosta, niin taas on liikaa paineita alapäässä. No onneksi on olemassa internet ;)

Vierailija
16/17 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kellonajat, koska meillä on seksiä. Eli tyyliin keskiviikko 21.30, perjantai klo 21.30, sunnuntai klo 7.15, maanantai klo 22.45 jne. Silloin lapset jo/vielä nukkuvat ja molemmat tietäisivät, että nyt on seksin aika, ei mitään televisio-ohjelmia tai kaveripuheluita tekosyinä.

Mutta kun miehen mielestä seksi tulee olla spontaania! Ihmettelin, että miten se voi olla spontaania minun puoleltani, kun seksiä on miehen mielitekojen mukaan! Minulle se on ihan sama, onko aika kalenterissa vai keksiikö mies, että nyt seksiä, mutta kun se on kalenterissa, osaan organisoida iltani siten, että seksille olisi aikaa. Mies taas sanoi, että jos televisiosta tulee lätkämatsi, niin sitäkö ei sitten voi katsoa, kun on sovittu seksitä. Vastasin, että nykysysteemissä minulta jää miehen spontaanin seksin takia aika usein näkemättä kivoja ohjelmia, koska mies valittaa, että en rakasta, jos hän ei saa seksiä. Jos minä taas haluan seksiä jääkiekko-ottelun aikaan, on se häiritsemistä.

No, mies ei suostunut kalenteriseksiin enkä minä suostu spontaaniin seksiin ennen kuin tiskikone on tyhjennetty, pyykit ripustettu, lasten päiväkotivaatteet katsottu valmiiksi jne.

Vierailija
17/17 |
04.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mies ei suostunut kalenteriseksiin enkä minä suostu spontaaniin seksiin ennen kuin tiskikone on tyhjennetty, pyykit ripustettu, lasten päiväkotivaatteet katsottu valmiiksi jne.

Mutta siinä kohtaa kun seksi muuttuu palkinnoksi tehdystä hyvästä työstä lopetan sen kokonaan (siis miehenä). Koiraa voi palkita kun se osaa jonkun tempun, mutta jos tätä sovelletaan mieheenkin, niin olen ennemmin ilman.

Täytyykin ehdottaa tuota kalenterihommaa rouvalla. Todennäköisesti sekään ei sovi, mutta pitäähän sitä aina koittaa kepillä jäätä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä