Piti tehdä viikkosiivous - hengasin koko päivän palstalla!
Niin. Piti siivota, mutta hengasin koko päivän tällä palstalla. Osallistuin aktiivisesti keskusteluihin eri aiheista ja päivä karkasi huomaamatta. Huomenna reipastun ja en ole täällä! Koittakaa pärjätä.
Kommentit (6)
Mä teen aina torstaisin, niin sitten on kiva perjantaina tulla töistä kotiin ja viettää viikonloppu ihan rauhassa. Tai ei mulla varsinaisesti ole mitään viikkosiivousta, mutta saatan pyyhkäistä lattiat ja pölyt. Yleensä ylläpidän asuntoani ihan siistissä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen aina torstaisin, niin sitten on kiva perjantaina tulla töistä kotiin ja viettää viikonloppu ihan rauhassa. Tai ei mulla varsinaisesti ole mitään viikkosiivousta, mutta saatan pyyhkäistä lattiat ja pölyt. Yleensä ylläpidän asuntoani ihan siistissä kunnossa.
Ehdin olla arkena kotona töiden ja omien ja lasten harrastusten vuoksi niin vähän, että hommat vähän räjähtää käsiin. Urakoin sitten viikonloppuna.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdin olla arkena kotona töiden ja omien ja lasten harrastusten vuoksi niin vähän, että hommat vähän räjähtää käsiin. Urakoin sitten viikonloppuna.
Ap
Lapset tietenkin sekoittaa vähän pakkaa, mun on helppo täällä huudella kun vaan omia sotkuja siivoilen.
Ja hei - on ihan hyvä olla tekemättä mitään, jos siltä tuntuu tai niin vain päivä meni! Onhan se päivä vielä huomennakin, ja ylihuomenna, ja sen jälkeen on päiviä.
Sellasta sattuu